Vaja, esta molt be poder veure el voltatge per cada cel.la !
Casualment jo estic mirant aquest tema de la seguretat del cablejat de detecció d'un pack de bateria per posar un BMS, i resulta que el cable de coure de 0.5mm2, depenent del tipus, fabricant i aillant que porti, petarà entre 3 i 10 Amp, i produirà bastant calor.
En principi no és un risc d'incendi perque l'aillant es no propagador, pero es molt millor evitar-ho.
A mi em preocupa especialment un posible sobreescalfament en un conjunt de cables ( tinc 19 cel.les ) el cirtcircuit resultant sí que podria esser un risc d'incendi evident !
mira aquest fusible:
http://www.diotronic.com/componentes-mecanicos/fusibles/fusibles-para-circuito-i...Per exemple a Diotronic, al carrer Muntaner, pots trobar fusibles miniatura en format per a circuit imprès. Te el tamany d'una resistència de 1/4W, un de 2A ofereix una resistencia de 1 Ohm, si fa o no com un metre del cable de 0.5mm2. per tant, l'efecte que pot tenir sobre la medició del voltatge en la cel.la, es despreciable, sembre que tots els cables de medició en portin un igual.
Per a evitar rotura mecànica, el millor es soldar un trocet de cable al terminal per a la borna de la cel.la de bateria, posar un trocet de macarró aillant termoretràctil, soldar el fusible, soldar la resta del cable i tapar el fusible amb el termorretràctil. No convè soldar el fusible directament al terminal perque no te la flexibilitat del cable i es trencaría amb el temps.