Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 3 
MONITOR BATERIAS LCD CON DATALOGGER (Read 26915 times)
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Re: MONITOR BATERIAS LCD CON DATALOGGER
Reply #20 - 24.09.2011 a les 19:14:29
 
victor_b wrote on 14.01.2011 a les 16:57:33:
JEJEJEJJE, confirmat, n'he comprat dos unitats y dues cel.les de liti per reparar la bateria de la bici. JEJEJe
Ja tinc ganes de tenir-l'hos a les mannnsssssss, jejej BICI NOVAAAAA



Hola Victor : no he vist la manera d´enviar-te un privat i per aixó aprofito aquest espai per fer unes consultes.

No em coneixes,fa poc que he aterrissat per l´assocoiació.Veig que tens una bici amb bateries i potser em pots orientar.Vull posar
una ajuda a la meva bici i he donat voltes per fòrums,Volt-Tour i n´he probat de comercials que no m´ha fet el pes.Sembla que un
giny tan senzill i elemental com la bici hauria d´estar ben resolt i ser un primer pas per començar a conèixer aquest món de la mo-
vilitat sostenible.Em fa basarda pensar en uns nivells superiors com poden ser les motos o furgonetes...
Havia pensat en posar un motor de 350 W 36V i una bateria de LiFePO4 de 16 A i 36 V que em dongui una autonomia de 50 Km
sense la possibilitat,per ara,de recarregar.No sóc gens atleta i on visc tot són pujades i baixades.Convé que el motor no faci re-
sistència a les baixades o al pedalar sense connectar.Free Wheel en diuen ? Els que no són amb planetaris crec que degut a la
remanència dels imants de neodimi fan el ròssec,no? La meva bici pesa 15 Kg i jo 90.Cal afegir el pes del Kit.Vaig amb tres plats
i sis corones amb relacions que van d´1:1 a 1:3.Les rodes són 700 primes de carretera.Havia pensat posar-ho al darrera per
qüestió de tracció i el pack de bateries,BMS i controlador al quadre.A més del PAS m´agradaria un pulsador per quan haig d´empè-
nyer la bici en una pujada forta i vaig a peu.No puc posar maneta giratòria tipus accelerador de moto doncs els canvis de plats i corones són amb punys giratoris.
No pretenc agafar velocitat,en faig prou amb 25/30 K/h.Suposo que els motors amb planetaris deuen tenir relacions curtes amb més parell i d´altres amb una relació més  llarga per còrrer més.
He mirat els Golden Magic Pie que els comentaris no els deixen gaire bé, Chrystalite,Schascher alemanys,i d´altres que no m´en recordo.Quan més llegeixo més embolics em faig.Quins Kits em recomanes ? Punts de venda a casa nostra ?.No sé com funciona
la compra per Xarxa ni Pay Pal.No tinc tarja de crèdit i em fa cosa comprar un producte que si no va bé m´el tinc que empassar.
Post venda,garantia i recanvis també em fan rumiar.Aquesta despesa hauria de amortitzar-la almenys durant un parell d´anys i si
la mecànica i l´electrònica no aguanten 8000 Km no m´hi poso a fer "gasto",ja vaig bé amb la Mobylette.Cada dia faig 6 Km i una
vegada a la setmana 45 Km.
He vist una casa a Txèquia, ev.motors.eu, que sembla que tenen de tot.La coneixes ? Com va el tema de l´IVA,duanes i ports ?
Els meus coneixements d´anglés són molt precaris i em quedo a mitges llegint les Webs.Si poso el translate Google a vegades diu que la pàgina és massa llarga per traduïr-la...

Per cert,estic fent gestions amb els de l´ajuntament del meu poble a veure si s´animen i posen un punt de recàrrega.Hi passa el
Bici Carril Ripoll-Olot-Amer-Girona-Llagostera St.F. de Guíxols.130 Kmts que uneixen el Pirineu amb la Costa.Amb serveis adap-
tats per a gent amb movilitat reduïda.Pot ser simpàtic i potser s´animen altres consistoris a apuntar-se una medalla eco que fa
modern...Ja veurem com respira.Si surt bé,ho penjaré al fòrum de l´associació.

Gràcies per la paciència de llegir aquesta "parrafada".No sé com sintetitzar.Si em vols escriure un privat,millor.
, jandelcrous-cargol-gemailpuntcom

Salut                 Jan del Crous
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1 2 3 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ