Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 
El meu cotxe electric del dia a dia (Read 69465 times)
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

El meu cotxe electric del dia a dia
10.08.2009 a les 09:38:51
 

Hola a tothom,

Us deixo algunes fotos del meu cotxe electric. L'utilitzo cada dia per anar a treballar : un dia a 12 km de casa, un altre a 25km de casa, es recarrega doncs cada dos dies en un punt gratuit de recarrega públic. Es de la marca VOLTA de S.E.E.R. (any 1994, produit a França). Es molt practic, senzill de mateniment i no té ordinador de contròl (no hi problemes d'électronica de contròl), té une velocitat punta de 80km/h amb una autonomia de 70 km a cada recarrega.

Tinc alguns projectes on utilitzaria la part del derrera per a experiments de recarrega amb energia alternativa solar o eolica d'un 15 al 20 per cent de la bateria.

Deixeu els vostres comentaris.

Fins aviat.

David
tornar a dalt
 

DSCN1647.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #1 - 10.08.2009 a les 09:39:36
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1649.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #2 - 10.08.2009 a les 09:40:02
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1650.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #3 - 10.08.2009 a les 09:40:33
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1665.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #4 - 10.08.2009 a les 09:42:23
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1660.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #5 - 10.08.2009 a les 09:43:21
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1652.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #6 - 10.08.2009 a les 09:43:54
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1651.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #7 - 10.08.2009 a les 09:44:37
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1658.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #8 - 10.08.2009 a les 09:45:27
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1659.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #9 - 10.08.2009 a les 09:46:21
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1653.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #10 - 10.08.2009 a les 09:47:26
 
les dimensions del Pick Up Smiley
tornar a dalt
 

les_dimensions_001.jpg
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #11 - 10.08.2009 a les 09:49:35
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1698.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #12 - 10.08.2009 a les 09:50:02
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1702.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #13 - 10.08.2009 a les 09:50:22
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1703.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #14 - 10.08.2009 a les 09:51:12
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1704.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #15 - 10.08.2009 a les 09:51:41
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1706.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #16 - 10.08.2009 a les 09:52:45
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1705.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #17 - 10.08.2009 a les 09:54:01
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1707.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #18 - 10.08.2009 a les 09:55:11
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1715.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #19 - 10.08.2009 a les 09:55:34
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1719.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #20 - 10.08.2009 a les 09:56:04
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1717.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #21 - 10.08.2009 a les 09:56:28
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1716.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #22 - 10.08.2009 a les 09:56:52
 
fotos següents
tornar a dalt
 

DSCN1708.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #23 - 10.08.2009 a les 09:58:34
 
Aquest es l'endoll qu'ens allibera en gran part de la benzina i les benzineres Smiley
A més a la dreta característiques de pès i carrega possible.
tornar a dalt
 

DSCN1710.JPG
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #24 - 10.08.2009 a les 09:59:32
 
i adeu siau

i fins aviat !

David.
tornar a dalt
 

DSCN1714.JPG
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #25 - 16.08.2009 a les 19:28:53
 
Benvolgut David,

Benvingut al fòrum!
Quin vehicle més especial que tens! NOmés he aconseguit trobar la següent  referència per internet, secció 1994!!

http://philippe.boursin.perso.sfr.fr/autohi3n.htm

Quote:
Electromobile VOLTA
   Adaptation aux besoins, Qualité des composants, Fiabilité, Faible encombrement
   La Volta est une "électromobile" française, version utilitaire. Elle est construite par la société européenne des électromobiles rochelaises (SEER), à la Rochelle, pole technologique pilote dans le domaine des véhicules électriques.
   Ses concepteurs l'ont imaginée pour la seule utilisation d'une chaîne de traction électrique, ce choix lui conférant une simplicité et une fiabilité reconnues par ses utilisateurs.
   Débarrasse de nombreuses contraintes mécaniques, muni de batteries étanches et équipe d'organes et accessoires standards, ce nouveau véhicule est d'un entretien réduit et facilité.
   Grâce à son autonomie, sa souplesse de conduite, son faible encombrement et son volume disponible, il est parfaitement adapté à une utilisation urbaine.
   La gamme des utilitaires légers Volta (camionnette et pick-up) équipe déjà les collectivités locales et les grandes entreprises, répondant à des besoins très divers.
   A une époque ou la gestion et la sauvegarde de l'environnement nécessitent d'informer et de communiquer avec le public, le design de la Volta fait d'elle un excellent support médiatique.
   La SEER aborde les marchés étrangers, aussi bien en Europe (Suisse, Espagne, Belgique, Suède, Italie, Pays-Bas), que dans le Sud-Est asiatique, en Australie, etc.


   Moteur : puissance administrative 5 CV, type T 22 à courant continu et excitation série, puissance nominale 12.76 kW à 2 850 tr/mn, puissance maxi 18.9 kW à 5 000 tr/mn, couple maxi 5.96 mdaN.
   Batteries de traction : tension nominale 96 V, 16 batteries plomb étanches sans entretien Oldham 12 V / 146 Ah (poids 486 kg) ou Sonnenschein 6 V / 160 Ah (496 kg).
   Chargeur : embarqué sur véhicule, type IUI-Tecsup 96 V / 20 A, poids 22 kg.
   Transmission : traction avant, boîte de vitesses mécanique à 4 rapports synchronisés, embrayage monodisque à sec commandé par câble.
   Direction : 3.75 tours de volant, rayon de braquage entre trottoirs 4 m, entre murs 4.5 m.
   Liaison au sol : avant à double triangle (supérieur et inférieur) à roues indépendantes, ressorts à lames transversales, barre antiroulis, amortisseurs hydrauliques télescopiques ; arrière à bras tirés longitudinaux, barre antiroulis, amortisseurs hydrauliques télescopiques.
   Freins : double circuit en X, disques avant dans les roues, tambours arrière avec compensation fixe intégrée dans le cylindre de roue.
   Pneumatiques : Michelin 145 R 13 78 R MX Tl Reinforced.
   Equipement électrique : batterie 12 V 45 A.
   Chauffage : Gasoil, type Eberpacher, consommation 0.2 l/h.
   Volumes et dimensions (CAM / Pick-Up) : volume utile 2.10 m3, surface utile du plancher arrière 2.25 / 1.70 m2.
   Poids (CAM / Pick-Up) : poids à vide en ordre de marche 1 220 kg, sur essieu avant 670 / 700 kg, sur essieu arrière 530 / 520 kg, poids total en charge 1 700 / 1 650 kg, charge utile 500 / 430 kg, charge maxi admissible sur l'essieu avant 950 kg, sur l'essieu arrière 800 kg.
   Performances (à demi charge) : vitesse maxi 73 km/h, autonomie urbaine avec charge complète de la batterie 50 à 70 km, consommation au 100 km 27 à 30 kWh.





Si és del 1994, es tracta d'uns anys on encara no s'havia generalitzat la tecnologia trifàsica dels EV1, altrament pel panell d'instrumentació que diu "CURTIS" puc suposar que aquest vehicle treballa amb un motor de corrent continua i escombretes. Si en porta, aquest és el seu punt feble: les escombretes!!

S'ha de controlar regularment el nivell de desgast i tenir cura de comprar almenys un recanvi. El odometre indica uns 4000 km recorreguts, seria molt interessant que ja hi donessis un cop d'ull per comprovar com estan. Les escombretes de les Piaggio porter electriques duraven uns 15.000 km aproximadament, i depenent del motor, poden durar menys i tot!

No acabo d'entendre què vols dir amb que no porta "ordinador". CURTIS és una reconeguda marca de controls electrònics per a vehicles elèctrics, i fent un cop d'ull a la fotografia on tens obert el capó, es veu clarament una caixa amb una adhesiu groc de perill elèctric. Molt curiosa la calefacció a base de petroli!

Les teves bateries, si no hi has fet cap reforma,  només poden ser de plom, la incògnita és si són de gel o de líquid. Per l'aspecte de les fotografies diria que són de plom gel...  En cas de que fossin de líquid comprova'n el nivell regularment, cal reomplir-les conforme s'evapori el líquid. El plom és una tecnologia que necessita estar sempre carregat al màxim. Si vols tenir una bona vida útil, procura carregar la bateria sempre que puguis, evita les descàrregues profundes: Les càrregues parcials no fan malbé la bateria, ans el contrari, ajuden a mantenir una part de la bateria inalterada i a estendre'n la vida útil.

Veig 14 elements força nous en sèrie, i aquests elements semblen de 6v.... Això sumarien més de 80v,  un voltatge altament inusual per l'època, i més propi d'una reforma molt interessant!!! També es força inusual que assoleixi velocitats superiors als 50 km/h... i Si el vehicle es va fabricar al 1994, és increïble que només tingui 4000 km! Quines han estat les peripècies d'aquest vehicle? De ben segur que va quedar oblidat en algun racó i el vas rescatar i actualitzar!
Ens en podries fer 5 cèntims?  M'agradaria veure'l personalment, si no hi ha inconvenient! Estàs aprop de Barcelona? Podria acostar-me amb la meva Vectrix!

Fins aviat!
Roger
tornar a dalt
 

volta_electromobil.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #26 - 16.08.2009 a les 20:55:47
 
Per no portar ordinador vull dir que no es tan complicat com els Kangoo electrics que tenen un ordinador, que a mes de les bateries, en controla la utilització y a vegades ho bloqueja tot per mesura de seguretat o perque has oblidat algun manteniment.

Funciona amb 16 bateries de 6 V Sonnenschein plomb gel sense manteniment que son del 2006, el que fa uns 96V de corrent continua amb descarregues en accel.leració de fins à 300 Ampéris (compara amb els 16 Amperis de casa, si que te potencia) pero té un fusible de 400 A per si de cas. Sino deu haver-hi alguna limitació en l'accelarador per no sobrepassar els 350 A.

Aquest vehicle era una donacio de la Electrica De França i va servir durant 10 anys (1994-2004) per transportar persones discapacitades desdel port fins a un lloc de pelerinatge en un illa al sud de França. Eren uns 500m anada y 500m tornada) per dia. I només quan hi havia alguna persona amb cadira de rodes, l'instal.laven al darrera i feien els 500m amb ella. Es per aixó que només va fer uns 2500 km en 10 anys. Desprès el va adquirir (gratuitament) una persona de Marsella que el va tornar a posar a punt y al dia, al 2006 (pero no va fer cap modificació important només va canviar el que estava fora de servei : bateries, recargador, rodes, amortidors... Tot això, desprès d'haver estat abandonat durant 2 anys.
I ara le comprat jo, fa dos mesos per 1500 euros, perque l'antic propietari ja no podia conduir-lo per problemes de salut ja que aquest cotxe no te direccio assistida i li era prohibit fer esforços.

Visc a prop de Paris axí que per probarlo hauras d'esperar que vinguis de vacances a Paris Wink.

Fins aviat.

David.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #27 - 17.08.2009 a les 01:31:21
 
HOla David,

El fet que fos un encàrrec de la SEER  justifica perquè el vehicle té unes prestacions força dignes, tenint en compte l'any en què es va gestar. Quina història mes sorprenent...  M'alegro molt que hagi anat a parar a les teves mans, i que el facis servir cada dia.

Em temo que el teu motor, d'acord amb les característiques descrites, porta escombretes, no està de més que hi fessis una llambregada per verificar-ho, i així em deixes més tranquil. La noia que porta els Piaggio porter de la UB diu que es força desagradable quedar-se tirat al bell mig de la carretera i no saber perquè.

En el rally Phebus es va animar força gent que va venir amb els seus vehicles elèctrics des de casa, alguns van fer més de 2000 km per etapes!! Potser t'animes a fer alguna aventura semblant pel phebus que ve i ens podem trobar. En Jerôme, membre d'aquest foro, s'acaba de comprar una kangoo elèctrica arran de la visita que ens va fer en el rally 2009. Com diu ell, s'ha contagiat del virus "phebus"!. Assota tens una imatge de la seva kangoo i bici elèctriques!!
tornar a dalt
 

P1000748.JPG

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #28 - 17.08.2009 a les 04:27:00
 
Hola,

si que te escombretes, ja m he informat d on les puc comprar en el foro vehiculeselectriques.fr

fins aviat

David
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Ferran
participant

desconnectat



Posts: 18
Castelló
gènere: male
Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #29 - 22.09.2009 a les 22:22:03
 
Moltes gràcies, voltamotion per aportar la teva experiència en el ús diari del teu vehicle elèctric. Caldria que més gent ho fes.

Salutacions,

Ferran
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #30 - 23.09.2009 a les 05:57:49
 
Bon dia,

De res que es normal Smiley

David
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #31 - 20.06.2010 a les 05:48:08
 
Bon dia a tothom,

ara fa un any, al maig-juny del 2009, hem vaig comprar la Volta de la SEER del 1994. Aquesta furgoneta m'ha anat servint dia rera dia amb anecdotes a l'hivern Parisi on dos cops he hagut de transportar naufrags de la tempesta de neu... ja que la meva Volta circulava sense problemes per engegar per 10 sota zero... la cal.lefaccio de Diesel ha funcionat bé durant aquest période de gran fred, consumint 5 litres per 1000km. L'he omplert dos cops en tot l'hivern

Ara per ara el plaer de conduir un cotxe electric no ha minguat.

Al mars del 2010, hi he afegit per uns 800 euros sense bateries (més 1300 euros de bateries noves) un cotxe electric de tres rodes del 1973-1975 que es va fabricar en uns 30 exemplars de la marca Teilhol Citadine (TVE=Teilhol Vehicule Electrique). No pretenc ser un coleccionista de véhicles antics pero ja que l'oferta d'avui en dia no m'escau y que aquests cotxes son bastant peculiars y facils de posar a punt i a mes a mes i sobretot van tenir y tenen el permis de circular per carretera a França (bé no per les autopistes es clar Smiley), bé perque no circular amb ells ?

Ja posaré fotos aqui de la Teilhol Citadine Electrique concebuda i comercialitzat a França entre el 1975 i 1977 (30 exemplars venuts)
te tres rodes de 12' (moltes de les peces de recanvi son de la Fiat 500 giardinera) dos al devant i una al darrere amb el motor electric acoplat, amb una velocitat punta de 60km/h pero realment i legalment previst per 50Km/h com a maxim. Té vuit bateries 12V en serie de plomb acid gel 90Ah que li he comprat noves del 2010. El motor es de 4kW comparat amb els 12kW de la Volta SEER. Té dues places al davant i la particularitat d'accedir-hi pel davant com a les Isseta BMW dels anys cincuanta. El pes total en marxa es d'uns 650 Kg amb bateries compareu amb els 1250Kg de la Volta SEER i té una autonomia d'uns 35 o 40 Km.

I per finalitzar no una coleccio sino mes be una utilitzacio mes "familiar" del cotxe electric, m'he comprat un Clio Electrique 4 places i cinc portes del 1998 per uns 3900 euros (direccio asistida airbag conductor i finestres electriques) amb bateries revisades i un bloc dels 19 que té de NiCd, canviat al 2009. El recarregador canviat i la bateria de servei nova, y alguns canvis efectuats desprès del control tecnic abans de comprarla del sistema de rodament (amortidos, frens... facils d'aconsegir encara avui en dia). Axi puc transportar a mes de la meva dona, la meva filla de dos anys al darrere en el seu seillent per a nens acoplat al cinturo de seguretat. Té una velocitat punta de 95km/h una autonomia d'uns 80km y una insonoritzacio de l'habitacle molt millor que la Volta o la Teilhol... Aquesta ultima, la Clio Elec es encara més plaent de conduir... Espero qu'aquest virus electric contamini el mes posible de gent...

I m'oblidava de la bici amb asistencia electrica sense marca (Xinesa) que hem vaig comprar a finals del 2008 a Carrefour per uns 400 euros abans d'aquests cotxes. Aquesta bici l'utilitzo per anar de compres amb la meva filla al darrera, per la ciutat de Versailles a França a prop d'on visc... els dies on fa bon temps Smiley

Ara paciencia les fotos vindran !

En el mercat de l'occasio molt confidencial del vehicle electric a França he aconseguit aquestes rareses que funcionen... imagineu si n'hi haguessin mes d'aquestes oportunitats cadascu podria escollir com circular o com moures en vehicles electrics sense haver de discutir i esperar un possible futur electric en aquest forum.

Avui en dia son dificils de trobar i comprarse aquest cotxes, pero fent-ho mostrem l'exemple i mostrem també que aixo es realitat i no ficcio o prediccio de futur.

David.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #32 - 22.06.2010 a les 16:13:58
 
Ostres David, quina enveja em fas!
I moltes gràcies Per compartir aquestes experiències...
Aquí a Iberia es impossible trobar vehicles d'aquests... perquè mai es van fabricar...
Hi ha alguna web francesa on surtin habitualment aquests R clios i peugeots 205-106 elèctrics?
De ben segur que algun forero li agradaria fer-se amb alguna d'aquestes joies... Grin
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #33 - 22.06.2010 a les 16:51:34
 
Bon dia

el foro es www.vehiculeselectriques.fr hi surten les ofertes de tan en tan dels que volen vendre el seus vehicles un o dos per mes

tot en francès

Fins aviat
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #34 - 22.06.2010 a les 17:05:24
 

pero per obtenir un millor preu, bons consells i un veicle que funcioni bé, no hi ha res com coneixer personalment algun que altre membre que algun dia vendra el seu veicle per diferents raons ja sigui que es mudi o que vulgui canviarse-l per un dues rodes i alhesores es a qui sera el mes rapid ja que molt sovint hi ha sis o sept compradors interessats per un mateix veicle, pero sense que el preu puji per aixo,
be ja tens la web

Fins aviat

David
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #35 - 16.11.2010 a les 16:01:56
 
Hola a tothom Smiley

Aqui algunes fotos de la Teihol Citadine Model 1975, 28 exemplars venuts
a França

Aqui en la primera foto es quan vaitg anar a buscarla a Saint Etienne a 575 km de Paris ! Feia uns any que era en una granja. Es va vendre amb un lot de material agricola al 2001 a aquest senyor de Saint Etienne. Just abans va pertenyer al Institut Pasteur a qui el proprietari primer va legar-ho tot al 1993 a la seva mort.

Va circular a Montpellier del 1975 al 1993. He tingut l'ocasio de parlar amb la senyora de la neteja que va treballar amb l'antic propietari del 1979 al 1993... Aixi que tindria anecdotes d'aquells temps per contar-vos aqui Smiley

David
tornar a dalt
 

teihol_citadine1.jpg
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #36 - 16.11.2010 a les 16:02:43
 
foto Següent,
tornar a dalt
 

teihol_citadine2.jpg
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #37 - 16.11.2010 a les 16:03:53
 
Foto 3 amb la meva filla encantada amb els electrics del seu pare Smiley

David.
tornar a dalt
 

teihol_citadine3.jpg
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #38 - 16.11.2010 a les 16:24:14
 
y per finalitzar el Clio electric 4 portes 4 places de RENAULT.

res d'especial per fora, el diferencia l'endoll al costat dret del devant.

Recarregan al centre comercial Smiley

David.
tornar a dalt
 

clio_elec_4p_4pl.jpg
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #39 - 16.11.2010 a les 16:32:45
 
Hola de nou,

Aqui us deixo l'enllaç d'un video fet per Les echos arran la promocio dels nous RENAULT Fluenze Z.E que ja he conduit 3 cops als voltans del centre comercial i a mes hi ha una entrevista on surto al minut 6:18 feta per les Echos WebTv.

Les Echos WebTv :
http://www.lesechostv.fr/video-demain--le-vehicule-electrique-...-2780.html

Adeu !

David.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
patrick
participant

desconnectat



Posts: 32

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #40 - 16.01.2011 a les 18:47:10
 
Hola David,

He vist les fotos del teu Volta que vas penjar en el forum de volt-tour el mes de agost de 2009. Felicitats per l'adquisició ! On l'has comprat ? On l'utilitzes ? Que vius a França ? o ets a Catalunya?

Jo tinc una Renault Kangoo Electrique, comprada també l'any 2009. De segona mà. Visc a Llinars del Vallès (Granollers) i vaig amb el cotxe per la AP-7 cada dia a la feina. Son uns 35 km d'anada i 35 km de tornada. Ja he fet mes de 10700 km. En general tot bé. Ara m'he posat un sensor per fer lectures de tensio de cada bateria. Porto 22 bateries de ni-cd SAFT. Volta també porta ni-cd o porta bateries de plom? M'agradaria intercanviar experiències amb tu. Salutacions Patrick Renau
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ