Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 3 4 5 
El meu cotxe electric del dia a dia (Read 69467 times)
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #30 - 23.09.2009 a les 05:57:49
 
Bon dia,

De res que es normal Smiley

David
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #31 - 20.06.2010 a les 05:48:08
 
Bon dia a tothom,

ara fa un any, al maig-juny del 2009, hem vaig comprar la Volta de la SEER del 1994. Aquesta furgoneta m'ha anat servint dia rera dia amb anecdotes a l'hivern Parisi on dos cops he hagut de transportar naufrags de la tempesta de neu... ja que la meva Volta circulava sense problemes per engegar per 10 sota zero... la cal.lefaccio de Diesel ha funcionat bé durant aquest période de gran fred, consumint 5 litres per 1000km. L'he omplert dos cops en tot l'hivern

Ara per ara el plaer de conduir un cotxe electric no ha minguat.

Al mars del 2010, hi he afegit per uns 800 euros sense bateries (més 1300 euros de bateries noves) un cotxe electric de tres rodes del 1973-1975 que es va fabricar en uns 30 exemplars de la marca Teilhol Citadine (TVE=Teilhol Vehicule Electrique). No pretenc ser un coleccionista de véhicles antics pero ja que l'oferta d'avui en dia no m'escau y que aquests cotxes son bastant peculiars y facils de posar a punt i a mes a mes i sobretot van tenir y tenen el permis de circular per carretera a França (bé no per les autopistes es clar Smiley), bé perque no circular amb ells ?

Ja posaré fotos aqui de la Teilhol Citadine Electrique concebuda i comercialitzat a França entre el 1975 i 1977 (30 exemplars venuts)
te tres rodes de 12' (moltes de les peces de recanvi son de la Fiat 500 giardinera) dos al devant i una al darrere amb el motor electric acoplat, amb una velocitat punta de 60km/h pero realment i legalment previst per 50Km/h com a maxim. Té vuit bateries 12V en serie de plomb acid gel 90Ah que li he comprat noves del 2010. El motor es de 4kW comparat amb els 12kW de la Volta SEER. Té dues places al davant i la particularitat d'accedir-hi pel davant com a les Isseta BMW dels anys cincuanta. El pes total en marxa es d'uns 650 Kg amb bateries compareu amb els 1250Kg de la Volta SEER i té una autonomia d'uns 35 o 40 Km.

I per finalitzar no una coleccio sino mes be una utilitzacio mes "familiar" del cotxe electric, m'he comprat un Clio Electrique 4 places i cinc portes del 1998 per uns 3900 euros (direccio asistida airbag conductor i finestres electriques) amb bateries revisades i un bloc dels 19 que té de NiCd, canviat al 2009. El recarregador canviat i la bateria de servei nova, y alguns canvis efectuats desprès del control tecnic abans de comprarla del sistema de rodament (amortidos, frens... facils d'aconsegir encara avui en dia). Axi puc transportar a mes de la meva dona, la meva filla de dos anys al darrere en el seu seillent per a nens acoplat al cinturo de seguretat. Té una velocitat punta de 95km/h una autonomia d'uns 80km y una insonoritzacio de l'habitacle molt millor que la Volta o la Teilhol... Aquesta ultima, la Clio Elec es encara més plaent de conduir... Espero qu'aquest virus electric contamini el mes posible de gent...

I m'oblidava de la bici amb asistencia electrica sense marca (Xinesa) que hem vaig comprar a finals del 2008 a Carrefour per uns 400 euros abans d'aquests cotxes. Aquesta bici l'utilitzo per anar de compres amb la meva filla al darrera, per la ciutat de Versailles a França a prop d'on visc... els dies on fa bon temps Smiley

Ara paciencia les fotos vindran !

En el mercat de l'occasio molt confidencial del vehicle electric a França he aconseguit aquestes rareses que funcionen... imagineu si n'hi haguessin mes d'aquestes oportunitats cadascu podria escollir com circular o com moures en vehicles electrics sense haver de discutir i esperar un possible futur electric en aquest forum.

Avui en dia son dificils de trobar i comprarse aquest cotxes, pero fent-ho mostrem l'exemple i mostrem també que aixo es realitat i no ficcio o prediccio de futur.

David.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #32 - 22.06.2010 a les 16:13:58
 
Ostres David, quina enveja em fas!
I moltes gràcies Per compartir aquestes experiències...
Aquí a Iberia es impossible trobar vehicles d'aquests... perquè mai es van fabricar...
Hi ha alguna web francesa on surtin habitualment aquests R clios i peugeots 205-106 elèctrics?
De ben segur que algun forero li agradaria fer-se amb alguna d'aquestes joies... Grin
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #33 - 22.06.2010 a les 16:51:34
 
Bon dia

el foro es www.vehiculeselectriques.fr hi surten les ofertes de tan en tan dels que volen vendre el seus vehicles un o dos per mes

tot en francès

Fins aviat
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #34 - 22.06.2010 a les 17:05:24
 

pero per obtenir un millor preu, bons consells i un veicle que funcioni bé, no hi ha res com coneixer personalment algun que altre membre que algun dia vendra el seu veicle per diferents raons ja sigui que es mudi o que vulgui canviarse-l per un dues rodes i alhesores es a qui sera el mes rapid ja que molt sovint hi ha sis o sept compradors interessats per un mateix veicle, pero sense que el preu puji per aixo,
be ja tens la web

Fins aviat

David
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #35 - 16.11.2010 a les 16:01:56
 
Hola a tothom Smiley

Aqui algunes fotos de la Teihol Citadine Model 1975, 28 exemplars venuts
a França

Aqui en la primera foto es quan vaitg anar a buscarla a Saint Etienne a 575 km de Paris ! Feia uns any que era en una granja. Es va vendre amb un lot de material agricola al 2001 a aquest senyor de Saint Etienne. Just abans va pertenyer al Institut Pasteur a qui el proprietari primer va legar-ho tot al 1993 a la seva mort.

Va circular a Montpellier del 1975 al 1993. He tingut l'ocasio de parlar amb la senyora de la neteja que va treballar amb l'antic propietari del 1979 al 1993... Aixi que tindria anecdotes d'aquells temps per contar-vos aqui Smiley

David
tornar a dalt
 

teihol_citadine1.jpg
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #36 - 16.11.2010 a les 16:02:43
 
foto Següent,
tornar a dalt
 

teihol_citadine2.jpg
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #37 - 16.11.2010 a les 16:03:53
 
Foto 3 amb la meva filla encantada amb els electrics del seu pare Smiley

David.
tornar a dalt
 

teihol_citadine3.jpg
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #38 - 16.11.2010 a les 16:24:14
 
y per finalitzar el Clio electric 4 portes 4 places de RENAULT.

res d'especial per fora, el diferencia l'endoll al costat dret del devant.

Recarregan al centre comercial Smiley

David.
tornar a dalt
 

clio_elec_4p_4pl.jpg
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: El meu cotxe electric del dia a dia
Reply #39 - 16.11.2010 a les 16:32:45
 
Hola de nou,

Aqui us deixo l'enllaç d'un video fet per Les echos arran la promocio dels nous RENAULT Fluenze Z.E que ja he conduit 3 cops als voltans del centre comercial i a mes hi ha una entrevista on surto al minut 6:18 feta per les Echos WebTv.

Les Echos WebTv :
http://www.lesechostv.fr/video-demain--le-vehicule-electrique-...-2780.html

Adeu !

David.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1 2 3 4 5 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ