Hola, qualsevol botiga especialitzada en bicicletes electriques et poden acabar d'orientar.
Per experiència, uns 300-500W i 30 km/h es suficient per anar amb certa alegria en una BTT, si es una bici de carretera em decantaria per 300-500W i 40 km/h.
Apunts:
La potencia la dona el controlador, és a dir, la placa electrònica, la velocitat, la dona els engranatges del motor, i no es pot canviar. Si agafes una marxa massa llarga, el motor va massa ofegat i gasta més del compte, si es massa curta, gasta poc, però no te velocitat punta. L'habitual són 250W i 25km/h, que resulten molt insuficients.
A més voltatge, menys s'escalfa el sistema, menys pèrdues. Un molt bon equip de e-bike treballaria a 72V. L'habitual es 24-36
Quan més gran es la bateria, menys pateix. quan menys profunda es la descarrega, menys pateix. Recomanaria carregar la bateria a només el 80%, i descarregar-la al 40%. Aquest 40% t'ha de servir per fer 20 km. Suposant una despesa de 200Wh cada 20 km (Segur que pedales fort), estic predimensionant una bateria de uns 600Wh. Et recomanaria uns 20Ah a 36V, o 10Ah a 72v.
Per posar un exemple, triria per Un Crystalite G a 40 per hora
http://www.crystalyte.com/The%20G%20motor%20series.htmSalut!