Miquel Martin
participant
desconnectat
Sant Cugat del Valles
gènere:
|
Estic totalment d'acord: el model de negoci de comprar container i no mantenir la garantia no va enlloc.
Hi tinc, però unes coses a dir.
A tota a UE els vehicles es venen amb dos anys de garantia. Quant un venedor o distribuidor no manté la garantia, com a mínim s'ha de fet un full de reclamació ( adjunto model en pdf de Gencat.cat ) i donar-li un al venedor i un a la oficina de consum de la Gene més propera.
La meva opinió es que una moto electrica xinesa, amb servei i recamvis és un vehicle, mentre que sense servei i recanvis es una joguina. En aquest model de negoci, han fallat en el servei i recamvis.
En el cas concret de la Teycars Atlàntic ( o Arngren ) ( o versió electrica feta a Zheziang de la copia xinesa de la Sachs Bee alemanya ) casualment a Barcelona hi ha la empresa Cooltra que ven, lloga i manté un model, Cooltra classic, que és la versio xinesa de la Sachs Bee, i per tant, venen tots els recamvis de la moto exceptuant el "powertrain" eléctric. Curiosament tambe lloguen motos electriques, però son Govecs. Tenen una font inesgotable de peces usades: les motos de lloguer accidentades, que no son poques.
El pack de bateria i el carregador son ThunderSky. Comproba el fusible d'entrada del carregador.
Pots demanar un carregador de recamvi a la Senyora Amanda a Thunder888@Thunder-Sky.com
Fa un temps vaig demanar preu del carregador de la Atlantic, per si me'l carregava fent invents ( volia posar un generador portatil al maleter com a "range extender" ) Aquesta es la resposta de Thunder-Sky:
Dear Miguel Thank you for the email If the charger is going to be used with 19 pcs batteries ,then the output voltage of the charger shall be 76V,as the maximum charging voltage is 4V/battery . The charger with the output of 76V/10A is 280USD/set (not including the freight) Thank you in advance ! Amanda
--------------------------------------------------------------------------------
发件人: Miguel_Martín 发送时间: 2010-07-09 02:22:12 收件人: thunder888 抄送: 主题: Re: Charger TSL60-10 Hello Amanda, What is the price for a charger TSL60-10 69V 10 A for 19 Cells ? Thank you and regards, Miquel Martin
$280 per un carregador tampoc es molt car, pero el transport pot pujar bastant, ve de mooooolt lluny !
En resum, crec que la etapa d'aquest model de negoci que comentavem "del container" s'ha acabat. Aquesta setmana l'Ajuntament de BCN ha rebut una flota de scooters Honda per a fer-hi una proba de us de un any. Els grans fabricants de motos estan entrant en el segment de les elèctriques i aviat tot això seran anècdotes del passat.
Com a exemple de fer les coses bé, tots els centres de servei Bosch podran donar servei a la Rieju Mius.
|