Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Nova marca de moto electrica (Read 13651 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Nova marca de moto electrica
15.09.2011 a les 08:40:16
 
L'altre dia aparcant a Portal del Angel vaig veure una nova marca de motos elèctriques...
tornar a dalt
 

snc00939.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Nova marca de moto electrica
Reply #1 - 15.09.2011 a les 08:44:32
 
Es una moto fabricada a Xina...
Aparentment, es basa en el tipic model de negoci de :

compro container de motos xines
Els poso el adhesiu de la meva marca
les motos comencen a petar.
no puc afrontar les despeses de la garantia
Tanco la barraca.
Que tenim encabat?
Un grupet d'usuaris electrics desencantats i cabrejats...
No voldria generalitzar, però marques com Eureka i Goelix exemplifiquen que les motos xines electriques no van enlloc....
M'agradaria, i desitjo de tot cor que aquest cas sigui diferent..
tornar a dalt
 

snc00940.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger
participant

desconnectat



Posts: 15

Re: Nova marca de moto electrica
Reply #2 - 16.09.2011 a les 16:12:22
 
Diria que pots afegir a la llista de les que no van enlloc a la Teycars, la meva te un any i poc més, 2500 KM, i al primer mes bateria, als 3 mesos em va caure el fre de darrera a terra, i aquesta nit ha petat el carregador. Els que me la van vendre (gente con enchufe) ja m'ha confessat que han deixat de treballar amb l'importador, per impresentable ^^
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: Nova marca de moto electrica
Reply #3 - 17.09.2011 a les 10:26:09
 
Estic totalment d'acord: el model de negoci de comprar container i no mantenir la garantia no va enlloc.

Hi tinc, però unes coses a dir.

A tota a UE els vehicles es venen amb dos anys de garantia. Quant un venedor o distribuidor no manté la garantia, com a mínim s'ha de fet un full de reclamació ( adjunto model en pdf de Gencat.cat ) i donar-li un al venedor i un a la oficina de consum de la Gene més propera.

La meva opinió es que una moto electrica xinesa, amb servei i recamvis és un vehicle, mentre que sense servei i recanvis es una joguina. En aquest model de negoci, han fallat en el servei i recamvis.

En el cas concret de la Teycars Atlàntic ( o Arngren ) ( o versió electrica feta a Zheziang de la copia xinesa de la Sachs Bee alemanya ) casualment a Barcelona hi ha la empresa Cooltra que ven, lloga i manté un model, Cooltra classic, que és la versio xinesa de la Sachs Bee, i per tant, venen tots els recamvis de la moto exceptuant el "powertrain" eléctric.
Curiosament tambe lloguen motos electriques, però son Govecs.
Tenen una font inesgotable de peces usades: les motos de lloguer accidentades, que no son poques.

El pack de bateria i el carregador son ThunderSky. Comproba el fusible d'entrada del carregador.

Pots demanar un carregador de recamvi a la Senyora Amanda a [email protected]

Fa un temps vaig demanar preu del carregador de la Atlantic, per si me'l carregava fent invents ( volia posar un generador portatil al maleter com a "range extender" ) Aquesta es la resposta de Thunder-Sky:

Dear Miguel

Thank you for the email

If the charger is going to be used with 19 pcs batteries ,then the output voltage of the charger shall be 76V,as the maximum charging voltage is 4V/battery .

The charger with the output of 76V/10A is 280USD/set (not including the freight)

Thank you in advance !

Amanda

--------------------------------------------------------------------------------


发件人: Miguel_Martín
发送时间: 2010-07-09  02:22:12
收件人: thunder888
抄送:
主题: Re: Charger TSL60-10
Hello Amanda,

What is the price for a charger TSL60-10    69V  10 A    for 19 Cells  ?

Thank you and regards,

Miquel Martin


$280 per un carregador tampoc es molt car, pero el transport pot pujar bastant, ve de mooooolt lluny !



En resum, crec que la etapa d'aquest model de negoci que comentavem "del container" s'ha acabat.  Aquesta setmana l'Ajuntament de BCN ha rebut una flota de scooters Honda per a fer-hi una proba de us de un any. Els grans fabricants de motos estan entrant en el segment de les elèctriques i aviat tot això seran anècdotes del passat.

Com a exemple de fer les coses bé, tots els centres de servei Bosch podran donar servei a la Rieju Mius.
tornar a dalt
 
veure perfil   IP Logged
Marfio
participant

desconnectat



Posts: 3

Re: Nova marca de moto electrica
Reply #4 - 18.10.2011 a les 15:11:09
 
Uffff Finalment m'he pogut registrar. M'ha costat ho meu...

Bé, Aquesta moto que dieu és una Emocycles tornado 3000. A saber d'on és, però la comercialitzen a Constantí, per la mateixa marca que Vandor Bikes. En principi ells monten segons els seus gustos i tenen força cura del que monten. Abans de treure un vechicle el proven fins que n'estan segurs...

És tot el que se d'ells.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Jordi Giné
participant

desconnectat



Posts: 6

Re: Nova marca de moto electrica
Reply #5 - 24.10.2011 a les 17:43:44
 
Hola amics,

És el primer missatge que escric des de que estic amb vosaltres al foro. Be, a veure com surt... Huh

Fent tema a les motos xinesses, i més en concret al model Tornado, haig de dir que fa ben poc que han obert una botiga a Martorelles on hi venen aquestos models.

Ho vaig veure el divendres passat (dia 21 d´Oct) quant hem dirigia a veure un amic que viu aprop d'aquest carrer, i hem vaig parar a "ficar-hi el ull", ja que estava "encuriosit".

La gent d'allà molt amable, inclús vaig poder intercanviar alguns aspectes rel.lacionats amb els vehicles elèctrics i demès, però de moment se poc amb els temes elèctrics (s'hem resisteixen..), però espero poder agafar un bon nivell com el vostre aviat, je, je! Lips Sealed

Les qualitats deixen que desitjar, ja que provinc més de les parts "cicles" i una de les coses que faig de seguida és "palpar" amb els dits tots els compostos de la moto, i tinc que dir que "és va quedar un xic curta" en quant a qualitat...

Salutacions a tots.

Jordi Giné
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Nova marca de moto electrica
Reply #6 - 25.10.2011 a les 11:17:45
 
benvinguts al foro!
Cada dia veig una d'aquestes motos aparcada a pl Catalunya de Barcelona, al punt de recàrrega de circuitor. Com vingui una altra moto electrica, hi haurà overbooking... Wink
M'agradaria veure-la per dintre, especialment el sistema BMS.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ