http://green.autoblog.com/2011/03/31/sim-lei-electric-prototype-returns-207-mile... Quote:Sim-Drive ha donat a conèixer la seva avanç model de desenvolupament N º 1. Anomenat "SIM-LEI" (LEI ser un acrònim de líder en l'eficiència del motor a les rodes) el prototip elèctric ha superat els 300 quilòmetres (186 milles) una sola càrrega. Fins on pot anar? 333 quilòmetres (207 milles), segons el cicle de porva Japones JC08. Això és impressionant, però recordeu que JC08 és un test mica generós. El Toyota Prius 2010, per exemple, té barem de 89,4 milles per galó en JC08.
La bateria Toshiba del SIM-LEI està dotada equipat amb 24,5 kWh, gairebé idèntica a la capacitat del Nissan LEaf. El SIM-LEI té un consum d'energia elèctrica més eficient - 77 Wh / km, en comparació amb l'estimat del Nissan LEAF de 173 Wh / km. A més de menor consum d'energia, un major abast de la targeta SIM-LEI és ajudat per una carrosseria monocasc d'acer que retalla el pes, pneumàtics de baixa resistència al rodament i aerodinàmica milllorada. En l'àmbit dinàmic, el SIM-LEI accelera de 0 a 62 milles per hora en un impressionant 4,8 segons.
En total 34 empreses japoneses, incloent Isuzu i Mitsubishi, participat en el desenvolupament del prototip elèctric. llançament comercial de la SIM-LEI està tentativamente programada per al 2013. Mantingui les bateries carregades, perquè és molt lluny d'aquí cap allà.
Vet a qui la trista veritat: Un vehicle elèctric fet a imatge i semblança dels ineficients vehicles fòssils acabarà essent igual d'ineficient, malgrat que el moguin els electrons. No em sorprèn gens que un cotxe pensat amb un mínim de seny energètic, com aquest, consumeix menys de la meitat, i amb la mateixa bateria, accelera més ràpid, i te més del doble d'autonomia!
Malgrat que el Nissan Leaf és una joia tecnològica, portotips com aquests evidencien que conceptualment és un fracàs energètic.
Al Sim-Lei només li manca un restiling a la Europea, i una pujada del petroli del 50% per a que sigui un èxit!