Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 
Punts a Barcelona (Read 14685 times)
albert martínez
participant

desconnectat



Posts: 7

Punts a Barcelona
11.01.2011 a les 14:01:45
 
Soc usuari des de 2009 d'una moto Goelix, i m'he trobat molts problemes amb els punts de recàrrega  a Barcelona, senzillament perquè no t'expliquen com funciona i jo pensava que estaven espatllades. Per si algú li passa com jo, que sàpiga el següent:

1-un cop la caputxa s'ha aixecat, endollem, però no dona corrent fins que abaixes la caputxa.

2-Molt important! per desendollar, cal primer aixecar la caputxa, desendollar a la pilona i desprès la moto. Si primer desendolles la moto (com em va passar a mi) ja no pots aixecar la caputxa de la pilona i has de trucar per a que et vinguin a judar (3/4 d'hora!).

Realment no costaria res que a cada pilona hi haguessin les instruccions.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Patrick Renau
Guest




Re: Punts a Barcelona
Reply #1 - 11.01.2011 a les 18:00:18
 
Hola Albert Martinez,

Moltes gràcies per les teves indicacions ! Jo vaig tenir una situació semblant a Mataró amb la meva Renault Kangoo de 5 places.
Segons quins models has de tancar la caputxa sino no es carrega. En el meu cas, pero, m'ho van solucionar la moment. Patrick Wink
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Punts a Barcelona
Reply #2 - 11.01.2011 a les 21:06:02
 
Has fet una aportació molt interessant. De ben segur que aquest problema es pot resoldre millorant la programació de la pilona.
Circuitor, el fabricant del endoll, té molt d'interés en el desplegament de Barcelona. Si et queixes a la oficina LIVE de Barcelona de ben segur que  ho transmetran al fabricant.
Com et va la Goelix?
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
albert martínez
participant

desconnectat



Posts: 7

Re: Punts a Barcelona
Reply #3 - 12.01.2011 a les 08:00:54
 
Ja he fet una reclamació a la web de Live, a veure si ho tenen en compte i tanbé, que posin un mapa amb la situacio dels punts, pero imprimible, per poder-lo dur a sobre.
La meva Goelix, és la Taiga i va de fàbula, molt suau i silenciosa i amb una potencia sobrada per anar dues persones per Barna. Llàstima que ja no la venguin i no sé perquè...
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Punts a Barcelona
Reply #4 - 12.01.2011 a les 10:55:32
 
Molt bé. Un mapa imprimible seria útil. Jo havia pensat en poder integrar -ho com  a punts d'interés en el GPS.
Un apunt: Pels carregadors no integrats, primer es desendolla del 220v, i després es desendolla de la bateria.

M'alegro que la Taiga et vagi bé. Un parent meu la té i també n'està molt content. Recorda que no porta BMS, no la descarreguis mai més enllà del 40%. has pensat de posar-li electrònica a la bateria, per a que et duri més?
Si mai ens trobem t'explicaré perquè ja no l'importen. Wink
R

pd: T'agradaria publicar unes fotos de la teva moto?
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
albert martínez
participant

desconnectat



Posts: 7

Re: Punts a Barcelona
Reply #5 - 12.01.2011 a les 14:12:44
 
La veritat no sé ni que és el BMS ni que vol dir lo de posar electrònica a la bateria. M'agradaria posar algun artilugi que em marquès d'una manera més fiable el que queda de bateria.

A un programa de TV, Terra Verda, va sortir un reportatge molt bó sobre vehicles elèctrics i a partir del minut 19 surto amb la meva Goelix:
http://www.rtve.es/mediateca/videos/20100201/terra-verda-cotxe-electric/682032.s...

També a la BTV surt un petit clip sobre la moto, surto en el minut 4:
http://www.btv.cat/alacarta/player.php?idProgVSD=7705

Us adjunto unes fotos de la moto. L'hi vaig posar un carenat més gran (encara que quedi lleig) doncs sóc molt fredolic i uns timbres de bicicleta per avisar a vianants despistats i no assustar-los.
tornar a dalt
 

dsc00035_redimensionar.jpg
veure perfil   IP Logged
albert martínez
participant

desconnectat



Posts: 7

Re: Punts a Barcelona
Reply #6 - 12.01.2011 a les 14:20:41
 
No sé posar vàries fotos en un comentari, ho faré en vàries...
tornar a dalt
 

dsc00033_redimensionar.jpg
veure perfil   IP Logged
albert martínez
participant

desconnectat



Posts: 7

Re: Punts a Barcelona
Reply #7 - 12.01.2011 a les 14:22:23
 
Aquets són els enllaços de tv:

Terra Verda, a partir del minut 19 surto amb la meva Goelix:
http://www.rtve.es/mediateca/videos/20100201/terra-verda-cotxe-electric/682032.s...

BTV surt un petit clip sobre la moto, (surto en el minut 4):
http://www.btv.cat/alacarta/player.php?idProgVSD=7705
tornar a dalt
 

btv.jpg
veure perfil   IP Logged
patrick
participant

desconnectat



Posts: 32

Re: Punts a Barcelona
Reply #8 - 16.01.2011 a les 19:07:36
 
Hola Albert Martinez,

Molt interessant les teves fotos i reportatges. Felicitats.
Es una bona idea imprimir-te els punts de recarrega en un llibret. Per cert, coneixes la xarxa EV-Friendly ? Dins de l'associació Volt-Tour estem recopilant TOTS els endolls que s'estan posant a disposició del usuari de un vehicle elèctric. Quan dic TOTS vol dir des del endoll de un bar/restaurant, passant pels aparcaments publics i les pilones de recarrega. Al fi i al cap al usuari lo que li interessa són ENDOLLS.
Et passo el link a on pots treure tota la llista de punts que tenim indentificats :

http://www.volttour.net/vtcat/index.php?apartado=punts

Ara tenim uns 50 punts indentificats arreu de Països Catalans. Tenim uns 10 a 20 encara per penjar. Espero que et siguin útils i, si t'enteres de un nou punt de recarrega que no hi es en la xarxa ev-friendly que no hi és, si us plau, fes.n'ho saber. Nosaltres truquem al indret en questió i ens informem si realment es aixi i si es útil. Moltes gràcies Patrick Renau (propietari de la renault Kangoo electrique) Wink
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
albert martínez
participant

desconnectat



Posts: 7

Re: Punts a Barcelona
Reply #9 - 17.01.2011 a les 12:01:06
 
Molt interessant el mapa de Volt-Tur, estaria be que hi figuressin els punts de recàrrega del Ajuntament de Barcelona, doncs veig que, al menys els del meu barri, no hi son.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1 2 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ