Hola a tots.
Acabo de descobrir un vehicle del qual fins ara no n'havia sentit a parlar, i això que porto força setmanes mirant-me el tema. Es tracta del model Mia, de l'empresa francesa Heulez.
És una espècie de mini-van, per qui no el conegui, amb les portes corredisses i espai per a 3 ocupants -tot i que he llegit que es pot personalitzar per fins a 4 ocupants-. El conductor està situat molt al davant del vehicle, i tot just al centre; la visibilitat sembla fantàstica i el fet que gran part de la superficie del vehicle sigui acristallada suposo que donarà l'impressió de viatjar en un espai menys tancat i més il·luminat.
Les dades interessants:
110Km/h de velocitat màxima
100Km d'autonomia -a altres llocs he llegit molt més, i a la web veig que hi ha dos opcions...hauré d'investigar una mica més-.
Utilitza bateries recarregables de NiMH (la meva opció preferida fins ara per a durabilitat).
Preu: 17 928 €, amb ajudes franceses es queda (o es quedarà perquè encara estan en espera, diuen a la web) en 12 228€
Em semblen unes caracteristiques i un preu fora del comú...a més he llegit que l'empresa sap fer molt bé el seu treball, porta temps en el món del vehicle elèctric i encara més temps en la fabricació de cotxes en general.
Ara bé, la meva qüestió és si algú sap si aquests cotxes s'importen o si hi ha intenció de vendre's a Espanya, ja que no trobo massa informació al respecte, ni se'l menciona al pla MOVELE...
Suposo que la seva importació, pel meu compte, seria força cara, i entraria en el maleït món de les homologacions a Espanya.
Bé, qualsevol comentari serà d'agrair, us mantindré al corrent.
Salut.
EDITO: poso algunes fotografies, i la web:
http://www.heuliez-mia.com/