Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Heulez Mia ( abans anomenat Friendly ) (Read 8455 times)
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Heulez Mia ( abans anomenat Friendly )
13.04.2010 a les 01:26:23
 
Hola a tots.

Acabo de descobrir un vehicle del qual fins ara no n'havia sentit a parlar, i això que porto força setmanes mirant-me el tema. Es tracta del model Mia, de l'empresa francesa Heulez.
És una espècie de mini-van, per qui no el conegui, amb les portes corredisses i espai per a 3 ocupants -tot i que he llegit que es pot personalitzar per fins a 4 ocupants-. El conductor està situat molt al davant del vehicle, i tot just al centre; la visibilitat sembla fantàstica i el fet que gran part de la superficie del vehicle sigui acristallada suposo que donarà l'impressió de viatjar en un espai menys tancat i més il·luminat.

Les dades interessants:
110Km/h de velocitat màxima
100Km d'autonomia -a altres llocs he llegit molt més, i a la web veig que hi ha dos opcions...hauré d'investigar una mica més-.
Utilitza bateries recarregables de NiMH (la meva opció preferida fins ara per a durabilitat).

Preu: 17 928 €, amb ajudes franceses es queda (o es quedarà perquè encara estan en espera, diuen a la web) en 12 228€

Em semblen unes caracteristiques i un preu fora del comú...a més he llegit que l'empresa sap fer molt bé el seu treball, porta temps en el món del vehicle elèctric i encara més temps en la fabricació de cotxes en general.

Ara bé, la meva qüestió és si algú sap si aquests cotxes s'importen o si hi ha intenció de vendre's a Espanya, ja que no trobo massa informació al respecte, ni se'l menciona al pla MOVELE...

Suposo que la seva importació, pel meu compte, seria força cara, i entraria en el maleït món de les homologacions a Espanya.

Bé, qualsevol comentari serà d'agrair, us mantindré al corrent.

Salut.

EDITO: poso algunes fotografies, i la web: http://www.heuliez-mia.com/
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Heulez Mia ( abans anomenat Friendly )
Reply #1 - 13.04.2010 a les 19:54:18
 
Mirant info del PDF de NeoMobilité francés:

Voiture électrique HEULIEZ Friendly
HEULIEZ FRIENDLY BASE 100 KM 14 000 € 16 744 €
HEULIEZ Pack Batteries 6 KW additionnel (+ 80 KM) : 2 maxi 5 300 € 6 339 €
HEULIEZ Option Version Longue
en cours de développement

El preu base que posen és de 16 744 € amb 100Km d'autonomia, i un pack (se'n poden posar fins a dos) de 6Kw que afegeix 80Km, per 6 399 € més.

Semblen preus atractius. Estic a l'espera que l'empresa em contesti a l'email.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Heulez Mia ( abans anomenat Friendly )
Reply #2 - 20.04.2010 a les 16:23:56
 
Més informació.

Després de posar-me en contacte via e-mail amb IDAE i preguntar-los sobre la possibilitat d'obtenir els descomptes del pla MOVELE amb un cotxe importat de França (Heuliez Mia), em responen amb un no rotundament:

Indicarle que para que un vehículo sea susceptible de recibir ayuda dentro del Programa MOVELE debe aparecer en el Catálogo, si el modelo que pretende adquirir no aparece no tiene ayuda asignada en el ámbito de este Plan.

Quina desil·lusió... Però bé, ara tinc més clar que el procés de compra passarà per realitzar-la a França en nom d'un francés, amb els descomptes del 30% del seu govern per posteriorment portar el vehicle a España, i matricular-lo aqui (canviant-lo de nom o no, si no és necessari).

Salutacions.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Heulez Mia ( abans anomenat Friendly )
Reply #3 - 21.04.2010 a les 14:53:43
 
compar-la a frança es una bona opció.
Però hi ha ua cosa que no m'encaixa... si tens qualsevol incidència amb el cotxe l'hauràs de carregar amb una grua i portar-lo cada cop a frança? Compar un vehicle electric sense tenir assegurat un lloc d'assitència proper no sembla gaire sensat i menys quan parlem d'una marca nova...
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Heulez Mia ( abans anomenat Friendly )
Reply #4 - 21.04.2010 a les 16:25:09
 
Roger Layola wrote on 21.04.2010 a les 14:53:43:
compar-la a frança es una bona opció.
Però hi ha ua cosa que no m'encaixa... si tens qualsevol incidència amb el cotxe l'hauràs de carregar amb una grua i portar-lo cada cop a frança? Compar un vehicle electric sense tenir assegurat un lloc d'assitència proper no sembla gaire sensat i menys quan parlem d'una marca nova...


Quan arribi el moment veuré si és la opció més viable o la única opció, i aleshores em decidiré... Tens molta raó, i és per això que segueixo esperant una resposta per part de Heuliez...
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Heulez Mia ( abans anomenat Friendly )
Reply #5 - 04.05.2010 a les 13:37:17
 
Per cert, de marca nova, ni molt menys !
La creació de l'empresa data de 1920.
El 1925 van fer el seu primer cotxe, Peugeot 177B.
Porta crec que uns 30 anys amb el tema dels vehicles elèctrics, i té experiència en la transformació de cotxes coneguts en descapotables ( Opel Tigra, Peugeot 206cc i un llarga etcétera. ). Així que experiència en tenen i molta, comparats amb altres fabricants.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ