Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 
Proves Tazzari Zero i Tesla Roadster (Read 17134 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Proves Tazzari Zero i Tesla Roadster
12.02.2010 a les 08:28:33
 
He rebut la següent nota del Santiago, val la pena fer-hi una ullada:

Quote:
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Proves Tazzari Zero i Tesla Roadster
Reply #1 - 12.04.2010 a les 10:05:59
 
Hola,

Avui m'han contestat els distribuidors oficials del Tazzari Zero a Barcelona, Enisola, i sembla ser que des d'avui mateix ja disponen d'una unitat que s'usarà per mostra i proves a Barcelona; a més, em comenten que a partir del 23 de maig es començarà a entregar els vehicles;

El preu (que no em quadra molt per l'IVA, o és que no calculo bé el 16%) es queda en:

19.900€ sense IVA; amb l'ajuda de 3.500€ del plan MOVELE, em comenten que es queda en 16.400€ més les despeses de matriculació.

Crec que són molt bones noticies, espero provar-lo ben aviat!.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Proves Tazzari Zero i Tesla Roadster
Reply #2 - 14.04.2010 a les 09:56:53
 
Així el tindrem a la venda a Barcelona?  Fantàstic!
Fes-nos 5 centims si le proves! El preu sembla molt atractiu... però aquests 140 km d'autonomia... són reals? o ens trobarem amb un cotxe amb només 80 km d'autonomia? Si hi contactes parla-l'hi del Phebus! seria bonic veure un duel entre el Think i el Tazari
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Proves Tazzari Zero i Tesla Roadster
Reply #3 - 14.04.2010 a les 16:10:45
 
Suposo que seràn reals circulant a baixa velocitat, en el mode "Eco" del vehicle.

La última cosa que m'han comunicat és que estan traslladant la botiga a un altre punt de BCN. Més noticies a Facebook...

Us mantinc al corrent.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Santiago Meier
Guest




Re: Proves Tazzari Zero i Tesla Roadster
Reply #4 - 15.04.2010 a les 05:58:30
 
Creo que seran reales en modo ECO como dice Ivaniclixx, el distribuidor en Berlín me comentó que, en la práctica, en modo normal hace unos 100km. En un duelo Think-Tazzari creo que el Think saldría mejor parado, pero cuesta casi el doble, si se confirma el precio del Zero en 16.400€...

Saludos
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Proves Tazzari Zero i Tesla Roadster
Reply #5 - 15.04.2010 a les 12:26:29
 
Quote:
Creo que seran reales en modo ECO como dice Ivaniclixx, el distribuidor en Berlín me comentó que, en la práctica, en modo normal hace unos 100km. En un duelo Think-Tazzari creo que el Think saldría mejor parado, pero cuesta casi el doble, si se confirma el precio del Zero en 16.400€...

Saludos


Sí, serán 16.400, pero sin IVA...y como además en julio probablemente suba al 18% todavía se hace menos interesante.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Proves Tazzari Zero i Tesla Roadster
Reply #6 - 07.06.2010 a les 19:30:02
 
Bé, apenes fa unes hores he pogut, per fi, provar el cotxe; la primera impressió és que es tracta d'un cotxe petit, molt atractiu -encara que per gustos, colors- i que una de les coses que el fan destacar són les grans llantes i rodes de què disposa -de 16" si no m'equivoco-.

L'interior del cotxe és força senzill; els plàstics no m'han semblat de molta qualitat, no així els seients i volant, que són genials. La postura de conducció l'esperava més baixa i còmoda -potser el fet que medeixo al voltant d'1,86 m m'ha fet anar una mica incòmode, ja que el volant no es pot regular-. De totes formes m'han assegurat que els pedals sí es poden ajustar en profunditat i potser els podría haver adaptat millor a la meva postura de conducció.

En quant a la conducció, es pot resumir en molt divertida, amb un motor molt alegre. En el mode econòmic, o verd, s'ha de prèmer molt l'accelerador perquè es comenci a moure el cotxe, però el fa molt agradable de conduir a velocitats baixes.
En el mode normal o groc és el que s'espera del mode de conducció que es posa en quant s'encén el cotxe; dóna una resposta més alegre i accelera amb contundència.

En el mode race o vermell la conducció es torna incòmoda, com era d'esperar, i la més mínima insinuació al pedal es tradueix en una resposta inmediata del cotxe, i la veritat és que durant els escassos minuts que he pogut provar-lo, puc dir que enganxa i molt.

El tacte del volant és força directe i molt peculiar pel volant, extremadament petit; té l'inconvenient d'haver de fer més força en parat per maniobrar, però res exagerat; a més, en marxa, es torna molt suau.

El tacte del pedal de fre és molt molt dur! S'ha de trepitjar amb contundència per frenar a altes velocitats, però frena de sobres tot el necessari, només cal fer més força del que estem acostumats a vehicles amb ajuda a la frenada. M'ha agradat molt en el fons, sembla que es té un contacte més directe amb el cotxe i més control.

Les curves tancades es poden agafar a una velocitat molt molt elevada sense cap problema, el cotxe va sobre rails.

Com a comentari final i resum, diré que crec que és un cotxe molt interessant, tant per preu com per característiques per tothom que necessiti un vehicle per desplaçaments urbans; no he pogut provar-lo fora de ciutat, però no el veig mot capaç de mantenir una velocitat més enllà dels 80 Km/h amb comoditat. Està clar que el mercat a qui està destinat el cotxe és purament urbà.

En quant als temes de la sonoritat del cotxe, certament sorprén el soroll del motor (o, més aviat, de la reductora) a l'interior del vehicle; m'han assegurat que les noves versions han solucionat aquet problema amb una nova reductora menys sorollosa i més material per insonoritzar l'interior del vehicle. Si arribo a provar un altre Tazzari Zero dels nous ja us en faré quatre cèntims.

Se m'obliden moltes coses, però si teniu cap dubte em veig molt capaç de respondre les preguntes, després d'haver llegit tant sobre aquest cotxe i per fi provat.

Des d'aquí també vull agrair en Giuseppe D'Alessandra d'Enisola per la seva amabilitat.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Proves Tazzari Zero i Tesla Roadster
Reply #7 - 08.06.2010 a les 17:21:45
 
Gràcies per compartir aquesta experiència tan interessant! Ja tinc ganes de provar-lo en persona!

Quote:
té l'inconvenient d'haver de fer més força en parat per maniobrar, però res exagerat; a més, en marxa, es torna molt suau.

Sol passar en els cotxes que no tenen direcció assistida, però això fa que consumeixin i pesin menys...

Quote:
les noves versions han solucionat aquest problema amb una nova reductora menys sorollosa i més material per insonoritzar l'interior del vehicle.

Després dels problemes de soroll amb la primera tirada de vectrix al 2006, et puc assegurar que la primera edició d'un vehicle nou d'una marca jove sempre tindrà defectes. Per exemple, el think city que vaig provar no li vaig trobar  defectes apart d'una aerodinàmica força pobre, i lògicament es troba... a la 5a generació! http://en.wikipedia.org/wiki/Think_Global. Passats 2-3 anys de la posada en escena, el nou cotxe el té molta gent, tots els problemes possibles han aflorat, i la marca ha tingut temps de reacció per corregir els defectes a la mateixa cadena de fabricació....
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Proves Tazzari Zero i Tesla Roadster
Reply #8 - 08.06.2010 a les 17:26:23
 
Roger Layola wrote on 08.06.2010 a les 17:21:45:
Gràcies per compartir aquesta experiència tan interessant! Ja tinc ganes de provar-lo en persona!

Quote:
té l'inconvenient d'haver de fer més força en parat per maniobrar, però res exagerat; a més, en marxa, es torna molt suau.

Sol passar en els cotxes que no tenen direcció assistida, però això fa que consumeixin i pesin menys...

Quote:
les noves versions han solucionat aquest problema amb una nova reductora menys sorollosa i més material per insonoritzar l'interior del vehicle.

Després dels problemes de soroll amb la primera tirada de vectrix al 2006, et puc assegurar que la primera edició d'un vehicle nou d'una marca jove sempre tindrà defectes. Per exemple, el think city que vaig provar no li vaig trobar  defectes apart d'una aerodinàmica força pobre, i lògicament es troba... a la 5a generació! http://en.wikipedia.org/wiki/Think_Global. Passats 2-3 anys de la posada en escena, el nou cotxe el té molta gent, tots els problemes possibles han aflorat, i la marca ha tingut temps de reacció per corregir els defectes a la mateixa cadena de fabricació....


Si, a més d'aquests problemes mecànics de les primeres versions -la que vaig provar era la número 10, i la que va portar en Santiago Meier era la número 7 si no recordo malament- també s'han fet alguns canvis a l'interior per millorar els ajustos dels vidres de les portes -les gomes que estàn en contacte al tancar la porta i apujar la finestra- i segur que alguns més.

Si m'oferíssin aquesta versió amb els defectes a un bon preu potser em rumiaria fer-me'n amb ell Smiley.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: Proves Tazzari Zero i Tesla Roadster
Reply #9 - 22.06.2010 a les 16:45:52
 
Aquest proper dissabte 26 de Juny a les 11h es presenta el Tazzari Zero a l'hotel Diagonal Zero ( zona diagonal mar ) a Barcelona.

http://www.facebook.com/pages/Tazzari-ZERO-Espana/105765482795863

Jo hi aniré, ni que sigui per veure'l, tocarlo ( si em deixen ) i fer-hi fotos.  Smiley
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1 2 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ