Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 3 4 
Com homologar conversió de gasolina a elèctric (Read 47239 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
Reply #10 - 22.03.2010 a les 01:37:19
 
Per molt pressupost d'amic que hi hagi, les proves d'homologació hi son igual. Entre elles (corregiu-me si estic errat) el famós test de radiació electromagnètica pel qual et "sablen" 2000 euros...
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
Reply #11 - 16.06.2010 a les 11:00:03
 
Roger Layola wrote on 22.03.2010 a les 01:37:19:
Per molt pressupost d'amic que hi hagi, les proves d'homologació hi son igual. Entre elles (corregiu-me si estic errat) el famós test de radiació electromagnètica pel qual et "sablen" 2000 euros...


Hola de nou. Reprenc el tema ja que des d'avui mateix puc dir que, com a minim, ja no sóc poseïdor d'un vehicle de benzina.

Com que les opcions que ens proporciona el mercat de cotxes nous són escasses i majoritariament ridícules, estic pensant de nou en la transformació d'un vehicle a elèctric, i he llegit per alguns llocs que a Portugal la seva homologació és molt més fàcil.

Em podríeu donar més detalls sobre què hi ha de cert en això? És a dir, puc comprar un vehicle a Portugal, convertir-lo, homologar-lo i circular amb ell per Espanya o fins i tot rematricular-lo aquí? D'alguna manera que no sigui amb fitxa tècnica reduïda? I com està el tema d'homologacions a França, igual de fotut que a Espanya?

Salut,

Iván.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
Reply #12 - 17.06.2010 a les 21:01:33
 
Ah! I de pas, és possible que els mateixos tràmits es facilitin si la conversió fos a partir d'un quadricicle?
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Miguel Angel
Guest




Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
Reply #13 - 04.04.2011 a les 22:00:40
 
Hola, he vist aquest anunci de ZEVNA
http://zevna.blogspot.com/2011/04/proyecto-low-cost-tu-coche-electrico.html#more...

Per a convertir un GAS a Electric per 6000 € materials, mà d'obra i homologació inclòs en el preu (vehicle a part).

Comparat amb les opcions de fa un parell d'anys comentades en aquest post, sembla que les conversions estan una mica més properes.

Evidentment, pel preu és una conversió "light" en prestacions, però com bé indiquen pot ser suficient per a un ús urbà.

Sembla que aquests xavals de Navarra comencen amb moltes ganes de fer coses interessants.

Penseu que pot sorgir a Catalunya una empresa amb propostes similars?

Salutacions
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
Reply #14 - 05.04.2011 a les 06:48:41
 
Miguel Angel wrote on 04.04.2011 a les 22:00:40:
Hola, he vist aquest anunci de ZEVNA
http://zevna.blogspot.com/2011/04/proyecto-low-cost-tu-coche-electrico.html#more...

Per a convertir un GAS a Electric per 6000 € materials, mà d'obra i homologació inclòs en el preu (vehicle a part).

Comparat amb les opcions de fa un parell d'anys comentades en aquest post, sembla que les conversions estan una mica més properes.

Evidentment, pel preu és una conversió "light" en prestacions, però com bé indiquen pot ser suficient per a un ús urbà.

Sembla que aquests xavals de Navarra comencen amb moltes ganes de fer coses interessants.

Penseu que pot sorgir a Catalunya una empresa amb propostes similars?

Salutacions



Un matís, i és que per a poder arribar al preu estipulat han d'haver un mínim de 10 persones interessades en la conversió del mateix model de cotxe. Això és degut a l'alt cost d'homologació, que es veu reduït si es "reutilitza" entre els clients. Si no m'equivoco.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Zevna
Guest




Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
Reply #15 - 06.04.2011 a les 13:45:06
 
Buenos días,

Disculpad que no os responda en català, aunque lo entiendo perfectamente, no lo hablo ni lo escribo (estuve unos años trabajando entre vosotros. Wink)

El amigo ivan tiene razón al 99%. Si traes un coche cualquiera a hacer una low cost, el coste de la homologación es "todo" para tí, a no ser que sean varios.
SIN EMBARGO, Zevna va a homologar un vehículo (al 90% de posibilidades que será un Marbella), de manera que para el marbella no hará falta "buscar" 9 amigos más.

A vuestra disposición en [email protected]
Un cordial saludo,

Luis
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
Reply #16 - 12.04.2011 a les 09:40:20
 
Gracias por la propuesta, Luis y binvenido al foro! ( y no te preocupes por el idioma, aquí hablamos el mismo lenguaje: el electrico! Wink
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Jordi Giné
participant

desconnectat



Posts: 6

Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
Reply #17 - 24.10.2011 a les 18:25:14
 
Hola a tots,

Perdoneu-me si intervinc amb aquest tema tant interessant, però vaig poder parlar amb una persona de dins de IDIADA, i vaig preguntar-l´hi per a passar una homologació de un vehicle de construcció nova (moto elèctrica), i vaig entendre que valia uns 1.000euros.

Cosa important, que tingues els pneumàtics, els retrovisors i els llum a plena homologació CE. Per que fa respecte a la electrònica, hem va posar molt èmfasis en quant a la "incompatitivilitat electromagnètica", rés més..

Aquestes proves de I-E les pot fer un a priori, ja que un aparell d'aquests (crec es diu Gaussímetre) el pots llogar i fer prèvies proves. De totes maneres, crec desmesurat el preu que fan paga r per a una homologació..

Ull, que sóc novell, i vull aprendre escoltant, i si s'ha de rebre alguna "colleja" per els meus comentaris "low-level" la rebré encantat. Això hem farà estar més despert i aprendre més ràpid, je, je! Cheesy

Salutacions

Jordi

tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
Reply #18 - 14.11.2011 a les 12:27:18
 
Ostres jordi... homologa un vehicle electric per 1000 euros i et fem un monument...
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
oriol
participant

desconnectat



Posts: 29

Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
Reply #19 - 18.03.2016 a les 10:18:36
 
Hola

Aprofitant que s'està realitzant la redacció de l'avantprojecte de llei del canvi climàtic al parlament català, m'agradaria aportar una idea en el sentit de fomentar la mobilitat sostenible.

Ens han demanat a gent dels Grups Locals de Som Energia si podiem aportar idees per a la redacció d'aquesta llei. (no ser si a Volttour també s'ha demanat col·laboració).

Actualment s'haurien de fomentar les mesures a favor de la mobilitat elèctrica (nous punts de recàrrega, facilitats en la compra de vehicles elèctrics, unificació de la identificació dels vehicles electrics (targeta) al nivell més alt possible (si fos EU seria perfecte) per a usar els punts de recarrega,... ) Aquestes mesures ja es van treballant en més o menys mesura suposo.

Una altra mesura que em sembla important i que no em consta que s'hi treballi és el de la conversió de vehicles de combustió interna a elèctrics.

Aquesta mesura està regulada a nivell EU, però aquí només està pensada per a conversions de flotes grans ja que el preu de la homologació unitària pot pujar a més de 6000€ només en papers i proves. I les homologacions Tipo (pensades en transformar varis models iguals) el preu i la complexitat són excessius a nivell particular.

En altres països les homologacions a nivell particular i individuals són molt més senzilles i barates (tal i com es pot llegir en aquest mateix fil). Una manera d'afavorir el canvi seria el d'afavorir les conversions de cotxes convencionals a elèctrics. Es generaria una industria paral·lela de tallers i venda de components.

No ser si aquest avantprojecte de llei podria servir per regular més a la Alemana... Us escric per que ser que hi ha gent en el forum que s'hi ha posat i sap més com funciona. Quin punt de la llei es pot treure o modificar...

Gràcies per endavant

Oriol Junyent
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1 2 3 4 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ