Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
mecànica: Vectrix crida a revisió! (Read 6879 times)
Roger Layola i Fabra(Guest)
Guest




mecànica: Vectrix crida a revisió!
26.02.2008 a les 14:36:26
 
Vectrix està cridant a revisió totes les seves motos en circulació. A grans trets, l'actualització consisteix en canvi de bateria, canvi de motorcontroler, i actualització de software.
L'actualització l'he fet a mataró en un espectacular concessionari dedicat a quads que esta diversificant l'oferta i ha apostat fort tot justa fa un parell de setmanes per les Vectrix: N'han comprat dues de demostració per a que la gent les pugui provar, i de moment ja n'han venut 5 al ajuntament de Pineda de Mar.

Les primeres sensacions es que la bateria nova s'estira molt més (descarrega molta més energia) quan esta a punt de descarregar-se, permetent sostenir velocitats elevades per autovia fins al complet esgotament de la bateria. (abans la velocitat baixava a partir de 4ratlles sobre 17 de càrrega, ara baixa a partir de 1 ratlla sobre 17.

Altre detalls com l'apagat voluntari de la llum, anella separadora del puny de gas, entre altres, també ha estat solventats. A hores d'ara la té tanta gent en circulació a tot el món que tots els defectes més perceptibles per l'usuari  ja han estat corregits: En aquests moments ja es pot compar una Vectrix amb plenes garanties d'autonomia i fiabilitat.

Ara puc dir que la meva vectrix, la més vella de la península Ibèrica, està gairebé com si l'haguessin tret ara mateix de fàbrica.

Queda pendent la actualització a LITI a finals de 2008.
Esperem que Vectrix es comenci a desplegar la seva xarxa de concessionaris per Barcelona... Sembla incomprensible que en tota la capital catalana, un mercat tan volcat en els maxiscooters,  només hi circuli 1 Vectrix....
tornar a dalt
 

p1000524-200k_0001.jpg
  IP Logged
Juanjo(Guest)
Guest




Re: Vectrix crida a revisió!
Reply #1 - 09.03.2008 a les 08:18:39
 
Voldria contactar amb en roger per comentar temes de la Vectrix.
Estic mirant de comprarme una i tinc alguns dubtes......

Podria tenir el email d'en Roger per contactar amb ell?

Gracies

Juanjo
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
pc
csct

desconnectat



Posts: 49

Re: Vectrix crida a revisió!
Reply #2 - 09.03.2008 a les 10:49:45
 
Quote:
Voldria contactar amb en roger per comentar temes de la Vectrix.
Estic mirant de comprarme una i tinc alguns dubtes......

Podria tenir el email d'en Roger per contactar amb ell?

Gracies

Juanjo


No sé si estaria gaire content si algú altre que ell mateix el posés aquí en públic. Però suposo que si ho veu ell mateix contestarà sigui amb el seu mail sigui parlant del tema directament aquí. A més no estic segur de que el que tinc jo sigui encara vàlid.
tornar a dalt
 
 

veure perfil | web   IP Logged
Roger Layola i Fabra(Guest)
Guest




Re: Vectrix crida a revisió!
Reply #3 - 09.03.2008 a les 21:15:21
 
Hola Pere,

En primer lloc, et voldria felicitar per aquest espai web tan fantastic, i en especial per haver conservat el forum de vehicles electrics, malgrat haver estat latent durant tant de temps. El redescobriment daquest espai ha resultat, en opinio meva, en una eina extraordinaria per a poder seguir difonent pensaments i events relacionats amb els vehicles electrics. Si creus que aquest forum no es adecuat per escriure aquests continguts, o be gestionarlos dobaria massa feina, no tinc cap inconvenient de deixar de escriure-hi.

En segon lloc, donarte les gracies per protegir la meva privadesa personal. Per evitar-te molesties, he decidit registrar-me (la meva alta antiga es va perdre amb el correu anterior, no conservo cap registre) per poder donar respostes personals sense que hagis de fer mediacions. Nomes em queda la inquietud de saber si hi hauria alguna possibilitat de recuperar els posts mes recents per poder-los editar (aquest post mateix lescric amb un teclat america....).

Atentament,
Roger
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
pc
csct

desconnectat



Posts: 49

Re: Vectrix crida a revisió!
Reply #4 - 09.03.2008 a les 23:02:37
 
De res home, coses més antigues es conserven en aquest servidor...

Això d'editar posts ja està manegat, i si t'hi fixes veuràs com. Essent que es pot escriure sense registrar-se fa que alguns missatges quedin "orfes" (és a dir, sense autor identificable) - és una opció que va ser una mica complicada per allò del spam i que funciona gràcies a que tenim un idioma minoritari que pot fer preguntes que cap robot de moment pot saltar-se.

Per cert, el servidor funciona amb energia solar Smiley www.servidorsolar.cat - amb uns panells que havien mogut un vehicle, i amb unes bateries que anaven dintre un mini-el...

tornar a dalt
 
 

veure perfil | web   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ