Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
1  altres / sostenibilitat (ecologia, canvi climàtic) / Re: Actualitat:"coche eléctrico no tiene sentido
 a: 02.05.2019 a les 13:33:26 
començat per Roger Layola | escrit per pc  
pc wrote on 04.12.2008 a les 10:18:32:
Havent fet molts més quilòmetres amb un mini-el, durant anys, m'afegeixo a l'opinió d'aquest senyor. Cada vegada estic més convençut que el vehicle individual motoritzat, elèctric o no, no és sostenible des de cap punt de vista. Només els vehicles de tracció animal (bicicletes i carros) o els elèctrics col·lectius amb alimentació en línia (trens i trolleybusos) tenen a la llarga un futur, i és per aquests que hauríem d'apostar ja ara. Segurament tornarem a anar a la cua i ens n'enterarem quan d'altres ens hauran passat de llarg al davant.

L'opinió d'aquest senyor també la trobo correcta degut a que sembla que el gran públic és induït a creure's que el cotxe elèctric tindrà unes prestacions similars als que coneixem actualment de combustió interna. Jo trobo que té tota la raó, encara que per raons en part diferents.


https://www.rac1.cat/info-rac1/20190501/461986265931/diesel-cotxe-electric-estud...

http://www.cesifo-group.de/ifoHome/publications/docbase/DocBase_Content/ZS/ZS-if...

2  vehicles / compra-venda / Re: Chargers EATON 1800W programmable.
 a: 10.03.2019 a les 22:47:44 
començat per Alexander | escrit per marianoknt  
Sigue disponible?

3  vehicles / homologacions / Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
 a: 22.06.2017 a les 12:38:55 
començat per Miquel Martin | escrit per JOANMC (convidat)  
Hola Oriol.

Voldria contactar amb tu. Al teu web no hi apareix cap correu de contacte.

JOAN

4  vehicles / els nostres invents / Recull informació motor Vectrix
 a: 06.03.2017 a les 13:56:53 
començat per marc navarri | escrit per marc navarri  
Vull conectar un nou motocontrolador a la vectrix i no trobo gaira informació a internet.
A l'hora de configurar el Kelly MC em demana "Hall sensor type" amb dues opcions: 120 o 60 graus i nombre de pols del motor.
Algú coneix on trobar informació del motor a internet?

5  vehicles / els nostres invents / Re: Soldar cel·les de bateria per punts
 a: 06.03.2017 a les 13:30:41 
començat per Jan Delcrous | escrit per marc navarri  
Algu té idea de la superfície aproximada d'un punt de soldadura.
voldria saber la inensitat que puc suposar que pot circular sense calentar-se.

He fet 4 impulsos per cel.la (8 punts).

6  vehicles / homologacions / Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
 a: 04.07.2016 a les 15:20:17 
començat per Miquel Martin | escrit per oriol  
Aquest link va a una pàgina web a on intento organitzar una mica el tema homologacions. Qualsevol aportació serà benvinguda! Aniré actualitzant a mesura que vagi trobant més informació.
www.dep.zz.mu
En cas de que Volttour vulgui aprofitar alguna part per incorporar-ho en la seva web o el que sigui, prèvia consulta, no hi tindré cap inconvenient.

7  vehicles / homologacions / Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
 a: 09.06.2016 a les 15:14:14 
començat per Miquel Martin | escrit per oriol  
Si algú té coneixements sobre si hi ha alguna restricció al portar un cotxe de l'estranger i homologar-lo (perdent la contrasenya d'homologació)... El de la ITV no ho té gaire clar.

ITV

Desconeixem els requeriments de matriculació en altres països però podria afectar negativament el fet de que no disposi de contrasenya d’homologació. De la mateixa forma, podria donar-se el cas de que el fabricant del vehicle no volgués fer-se responsable d’aquest  una vegada no disposi de contrasenya d’homologació. I també, com menciona, es pot complicar el fet de voler realitzar altres modificacions al vehicle.

No està definit en cap lloc les consequències exactes, però poden ser de l’estil esmentat.

8  vehicles / homologacions / Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
 a: 08.06.2016 a les 08:57:35 
començat per Miquel Martin | escrit per oriol  
Bé el setge s'estreny. Entenc per la resposta que "l'unica" via seria que un amb residencia alemana i que tingues el cotxe homologat alli i estigues modificat, pot venir aqui. Llavors la homologació és facil. Algú té un amic amb resideència alemanya i torni a viure aqui? Roll Eyes

Resposta completa d'APPLUS+ ITV

Com bé diu, a l’apartat K apareix la contrasenya d’homologació europea. Aquesta homologació queda registrada a la documentació del vehicle com si del seu DNI es tractés, i defineix que aquest vehicle ha sigut fabricat i homologat d’acord als requeriments i reglamentació d’aplicació europeus. És d’obligat compliment per als fabricants que es compleixin aquests requisits d’origen, però una vegada el vehicle passa a ser d’ús particular se poden realitzer modificacions que no estan incloses a l’homologació. En el moment que un vehicle incorpora qualsevol modificació no contemplada a l’homologació del vehicle, es diu que aquest vehicle ja no és igual al d’origen i per tant no és igual a l’homologat o no compleix amb l’homologació.

En cap cas significa que el vehicle no sigui “legal” sempre i quan les modificacions estiguin regularitzades . El problema sorgeix, en aquest cas, al tractar-se d’una importació on és requisit indispensable que el vehicle estigui homologat i que la homologació correspongui al estat actual del vehicle. D’aquí que calgui realitzar l’homologació individual. Aquests requeriments estan definits en la Secció V del Manual d’Inspecció Tècnica de Vehicles, en l’apartat 2.4.

L’única execepció en que es poden acceptar vehicles sense homologació a Espanya (o vehicles modificats/reformats) és en tràmits de trasllat de residència on el titular del vehicle estigués visquent al extranger i torni a Espanya portant el seu vehicle.

El procés d’obtenció d’homologació individual implica obtenir l’aprovació per part del laboratori de que aquest vehicle compleix amb els requisits que li siguien aplicables.

Novament, quedem a la seva dispoció per a qualsevol aclaració que necessiti.

9  vehicles / homologacions / Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
 a: 06.06.2016 a les 10:15:01 
començat per Miquel Martin | escrit per oriol  
La via "Alemana" segueix viva. Sembla clar que s'hauria de vendre el cotxe a algú resident alemany i que ell (o una empresa en nom seu) passes la TUV (potser la mateixa empresa s'ho posaria al seu nom i despres te'l reven).

Falta assegurar que pot passar la ITV amb els papers alemanys (parlar amb ITV)

Falta assegurar condicions per vendre un cotxe a algú alemany (o d'aqui amb residencia alemana) si cal que el cotxe tingui la ITV passada o no (en el cas del meu 600 no té la ITV passada).

Aqui la pregunta i resposta a les empreses de Conversions Alemanyes:
La meva pregunta: Someone told me that it was mandatory to be resident from Germany to pass the TUV (and i'm not). And I need to know for sure all the laws before starting the convertion.

Respota 1 (empresa alemana que fa conversions)
Hi, this is not absolutely necessary. only it must be admitted once briefly. There must be sold to someone. In ideal case to a known with German residence.

Mit freundlichen Grüßen

Marco Lorey

Respota 2 (una altre empresa alemana que fa conversion)
Hi
Tüv i make you everytime no Problem.
And than i make you the Paperwork takes 3 Days you can Wait to me here and make holiday:)
I Will gice you an PAper and you say you will buy that ca, if they make it  with that paper your Spain papers:)


Grüße  Heiko

10  vehicles / homologacions / Re: Com homologar conversió de gasolina a elèctric
 a: 03.06.2016 a les 10:01:12 
començat per Miquel Martin | escrit per oriol  
Continuem les investigacions...

I have never heard of such regulation in Germany. When you pass the TÜV, you get the papers to drive the car on German roads and the TÜV does not ask, who is the owner of the car.

I don't think, that you have to sell and buy your car again, you can simply give it to a German conversion company and then you get it back with German papers. Here are two possible contacts in Germany:

http://www.fleck-elektroauto.de
http://www.lorey-maschinenbau.de/blog/elektroauto/

I bought the components for the Conversion from Heiko Fleck ( first link ). You could do the same, do the conversion somehow on your own and then get the converted car to Heiko Flecks hometown, where the TÜV can do the checkup.

Hope this helps


Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ