Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 
Dubte comprar vectrix (Read 22674 times)
Macjorder
Guest




Dubte comprar vectrix
21.05.2014 a les 17:24:05
 
Bones,
demà vaig a veure una Vectrix de segona má per comprar i volia saber si em podeu confirmar uns dubtes.
Els que teniu vectrix em recomanarieu la marca sabent que ja ha tancat la empresa?
Es de bateries Nimh com puc comprobar que estan en bon estat? Una per una mirant el v?
tema peces es facil trobarles? recambis de frens, etc?
He sentit que les anteriors a 2010 tenen un problema de motor quan acceleres ràpid fa un soroll, es de dificil solució?
quina despesa extra em suposaria si he de comprar material per fer recarregues per separat, actualitzar el firmware, bms, etc...
La volia per un trajecte de 35km de anada i 35km de tornada i entre mig podria recarregar. Es factible?
Gracies, a veure si puc ser un mes de powerV i no contaminar Roll Eyes
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
JoanJ
participant

desconnectat



Posts: 4

Re: Dubte comprar vectrix
Reply #1 - 23.05.2014 a les 15:05:40
 
Bones, Sòc el Macjorder, registrat amb un altre nom.
Ja he anat a veura la Moto, esta bastant bé de caigudes i li haure de reparar alguna cosa. He sol·lucionat el tema de poder mirar les bateries, ja que portant-la a goinggreen me la podran endollar a l'ordinanador i mirar com esta la bateria sense tenir que obrir.
Igualment m'agradaria animar al Roger a fer el manual de com reparar les bateries de Nimh i a mostrar també un altre manual de com està quedant el canvi a liti i si ha estat molt costós en temps i diners. Per acabar de decidirme si es una bona aposta la moto. Salut!

Joan
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
JoanJ
participant

desconnectat



Posts: 4

Re: Dubte comprar vectrix
Reply #2 - 27.05.2014 a les 15:42:44
 
Bones,
ahir vaig parlar amb going green que em va mirar la moto i em va comentar que la bateria no esta en mal estat però que no es una moto per fer distancies llargues (30km el que volia fer). Ja que creia que es podria fer aquella distancia però no per carretera ja que no es recomenable anar a mes de 40km/h si volia aconseguir tants kms.
Els que teniu vectrix nimh, que opineu? es dificil arribar a aquestes distancies a 70km/h per exemple? Crec que encara no es l'hora d'electrificar-me Embarrassed
Salut!
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
JoanJ
participant

desconnectat



Posts: 4

Re: Dubte comprar vectrix
Reply #3 - 30.05.2014 a les 10:04:14
 
Bé,
encara que ningú contesti vaig ficant la info que vaig treguent per si algú li interesa. I anar comentant a veure si em decideixo.
El de going green em va dir que les vectrix de Liti, donaven més problemes que les de Nimh. Que havien fet molt malament el tema del BMS.

A Jesnar 2011 em varen dir que ell fan modificacions a les vectrix, aumentant potencia i velocitat, i que si això ho uses bé disminueixen els consums fins un 60% (no m'ho vaig creure molt, però suposo que si davalla alguna cosa). I que estan estudiant posar unes bateries de Liti de Marca Siemens, de 54Ah i que donarien 3 anys de garantia! ampliables a 5!!!! Shocked. Seria impresionant.

Després cercarnt coses pel foro del twicy, vaig veure que podien modificar el software per corre més i guanyar potencia. I cercant un poc més vaig veure que la vectrix també té un software que es diu vectrux, no he averiguat molta cosa però vaig llegint. Sabeu res vosaltres? Salut!
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Re: Dubte comprar vectrix
Reply #4 - 09.06.2014 a les 12:28:51
 
Jo no et puc ajudar en alta tecnologia.Amb prou feines vaig fent amb la meva bici-e.Amb un kit senzill de 250W,36V 10A faig 40 Kmts ajudant
amb els pedals.Assistència mínima i a uns 17 Km/h.Al pla i baixades agafo facilment 32-40 Km/h.No és una moto però em va costar 400€
Cap avaria en quatre anys i 8000 Kmts,només tres punxades de roda i canvi de cadena.Uns 15 cts d´€ cada 100 Kmts.

Sort amb el  projecte!    Salut !   Jan
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger
participant

desconnectat



Posts: 15

Re: Dubte comprar vectrix
Reply #5 - 17.06.2014 a les 15:25:37
 
Jo tinc la vectrix de plom, i 35 km els fa bé, a uns 60-65Km/h... i per pla.
De fet ara matix em fa això, 30-35 km per mtaró, però pujant i baixant, que consumeix bastnt més la bateria... Tot just avui la he portt al taller per canviar pstilles dels frens, i de recanvis "no elèctrics", diria que tira de primeres marques, per tant, no hi hauria d'haver problemes. Una llàstima que tanqui la veritat, quan comencin a fallar els bateries (altre cop, costarà més trobar recanvis....
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Dubte comprar vectrix
Reply #6 - 08.07.2014 a les 10:19:12
 
Hola,
Benvingut al forum.
Últimament vaig enfeinat i gairebé no hi puc dedicar temps a respondre aquí.  El mes sensat es que quedem un dia per parlar, altrament, per experiència meva, tindríem un intercanvi quilomètric de emails que mai s'acabarien... Grin Grin Grin. Miro de trobar el teu email.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
JoanJ
participant

desconnectat



Posts: 4

Re: Dubte comprar vectrix
Reply #7 - 14.07.2014 a les 21:57:41
 
Bones,
al final em va refredar la idea i la vaig deixar pasar. Em faltava informació si la podria reparar en cas d'espatllar i si em donaria el servei, i ara ja no està a la venda. Gracies roger per les teves respostes al mail, suposo que quan acabi l'estiu tornare a posarme a buscar alguna cosa. el que hem fa por es que encara no hi ha molta informació sobre els vehicles elèctrics ni bateries que puguis treure el suquet, així que espero un poc.
De pas vos anim a seguir penjant posts a la gent, perquè es el que fa que t'entri curiositat a veure de les posibilitats que hi ha i fer el pas a una mobilitat més neta. Salut!

Wink
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Dubte comprar vectrix
Reply #8 - 14.07.2014 a les 23:53:08
 
Gràcies Joan!
La gent de volttour sempre està a la teva disposició per assessorar-te en el que calgui, la mobilitat electrica es com el cantó fosc de la força, un cop et sedueix ja no pots sortir-ne...

Com a nota informativa, vectrix va ser dividida al 2013 en dues companyies. Vectrix USA  i Vectrix Europa.
Vectrix USA ha assumit els deutes i ha estat liquidada. Vectrix Europa ha comprat els stocs remanents i se'ls ha emportat a Polonia. Tecnicament existeix, però no sabem si serà capaç de seguir endavant

La distribució de vectrix ha estat abandonada per Goinggreen, i l'ha assumit Jesnar2011. Estic en contacte amb el Jose, sap d'electronica i i està fent reparacions avançades al sistema electronic de  la Vectrix. En aquests moments, es la nostra gran esperança de cara a mantenir aquesta joia tecnologica de principis de segle tan avançada al seu temps, que per fi ha estat superada, 8 anys mes tard, per la C evolution de BMW.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
marc navarri
participant

desconnectat



Posts: 9

Re: Dubte comprar vectrix
Reply #9 - 16.07.2014 a les 19:21:25
 
Ep! m'interessa això de les oves bateries Siemen per la Vectrix, la meva Li+ està a les últimes, una de les cel.les no recupera i em condiciona tot el pack. Estic valorant la possibilitat de vendre-la per passar-me a la BMW o intentar reparar-la.
Hi ha algun cas d'èxit d'aquesta gent de Jesnar 2011? a la web no hi apreix res d vehicles elèctrics...
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1 2 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ