Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 
Dubte comprar vectrix (Read 22653 times)
marc navarri
participant

desconnectat



Posts: 9

Re: Dubte comprar vectrix
Reply #10 - 16.07.2014 a les 19:29:38
 
La clau està en la velocitat i les pujades, 35km es un trajecte que et pot donar problemes depenent de la orografia. Jo feia 55 km amb la meva Vectrix Li+ Arenys-Rubí i carregava a la feina, el problema és que el trajecte d'autopista no pots anar lent i la eficiència minva molt a partir de 80km/h. La mitjana de consum era de 4kwh per trajecte, es a dir usava el 80% de la capacitat de la moto.
Caldria que algú amb l bateria NiMH et donés referències.

Salut,
Marc
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Dubte comprar vectrix
Reply #11 - 17.07.2014 a les 00:21:18
 
La bateria MImh es sol desbalancejar, de manera que dels 30 Ah originals queden entre 15-20 Ampers-hora usables... cada 32 ampershora son 85 km d,autonomia reals sense destripar,  a 70-80 per hora constants, o 60km per ciutat. Una NIMH d'edat avançada et dona 30 km segurs, i les estic veient per 1200-2000 euros. Molt temptador!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Dubte comprar vectrix
Reply #12 - 17.07.2014 a les 00:33:25
 
HOla Marc, sobre reparar la moto, si els envies la moto sencera, o tens coneixements i pots desmuntar la bateria i enviar-la, te la reacondicionen i canvien les celes dolentes. Donen garantia 6 mesos. Contacta,m a la pagina web de volttour.eu  amb el teu telf i et passo un wsp amb el contacte del Jose.

Un cop recuperada la bateria, et recomano connectar-te a la moto actualitzar el firmware al mes nou, que tracta millor la bateria, i a més a més, canviar els límits del BMS: pujar el mínim de 2.5 a 2.75v, i abaixar el màxim de 3.65v per cel·la a 3.55v. Amb això evites cremar les celes degut a les llargues càrregues de equalització, i protegeixes de infravoltatge. La part dolenta es que perds autonomia i en fred la moto es queda limitada de potència, però les celes et duren molt  més.

 Com a regla general, ni el 10% inferior, ni el 10% superior de la bateria no hauria de fer-se servir MAI.

El que va fer Vectrix de deixar el limit inferior a 2.5v i el superior a 3.65 amb llargues equalitzacions de dies sencers, va ser com una mena de suïcidi massiu de pacs de bateries...Pobretes...
tornar a dalt
 

1360913307_extras_ladillos_1_0.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
marc navarri
participant

desconnectat



Posts: 9

Re: Dubte comprar vectrix
Reply #13 - 17.07.2014 a les 20:47:31
 
Ja he desmontat la bateria sense problemes, a veure quin pressupost fan per arreglar-la. Coneixeu algú que ja li hagin arreglat una bateria Li+?
M'interessa també el tema de ajustar els voltatges màxims i mínims de càrrega, teniu algún link on s'expliqui el procés?
Mercés
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Dubte comprar vectrix
Reply #14 - 18.07.2014 a les 01:12:58
 
Hola Marc,
perfecte, enviar una bateria es molt és fàcil,
recorda que al reconnectar la bateria a la moto has de posar un inrush current limiter, o provocaràs una descarrega de corrent tan forta als condensadors del motorcontroller que pot fer malbé la placa base.
a mon germà li estan arreglan la bateria de liti de 30Ah, a veure com queda...
Per ajsutar els voltatges, connectes un portatil amb un cable adaptador  Peak pcan USB, amb els dll correctes i el scooter diag V1 2012 instal·lat. Hi ha un apartat on modifiques els valors. si no el tens, t'el puc deixar, quedem un dia i t'ho ensenyo. He intentat enviar-te whatsapp, però no em surts, potser tinc malament el teu número?
t'envio un email amb el contacte de jesnar
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
marc navarri
participant

desconnectat



Posts: 9

Re: Dubte comprar vectrix
Reply #15 - 18.07.2014 a les 12:52:19
 
Mercés, on aconsegueixo el limitador de corrent? el puc comprar per internet? A veure que em diuen de la bateria i passem a la següent fase. Ho postejaré quan tingui dades. Arribat el moment de reconectar t'agraïré el suport tècnic.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Dubte comprar vectrix
Reply #16 - 19.07.2014 a les 15:33:02
 
El limitador de corrent es una resistencia, jo n,he fet un a partir d,una bombeta incandescent,si vols t,el puc deixar. Wink
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
marc navarri
participant

desconnectat



Posts: 9

Re: Dubte comprar vectrix
Reply #17 - 21.07.2014 a les 10:28:04
 
En Jesús de Jesinar m'ha recomanat enviar la moto sencera ja q molt probablement seran els BMS. Té Bona pinta, sembla q sap el q es fa. M'ha parlat d'una actualització a una nova bateria q podria duplicar l'autonomia. Ja tarda a posar-ho en pràctica. De moment enviaré la moto i a veure q tal.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Dubte comprar vectrix
Reply #18 - 23.07.2014 a les 08:55:12
 
Genial. Es una de les persones del conglomerat ibèric que està investigant mes sobre les vectrix, i pel poc que sé, està en contacte amb la fabrica mare... Tingue'ns al corren de com va tot...
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1 2 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ