Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Zero S 9kwh (Read 4641 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Zero S 9kwh
16.03.2012 a les 13:25:44
 
L'altre dia em vaig acostar a Suzukazero per fer una gestió, i em van deixar la ultima novetat, la zero S 2012 amb 9 kwh.

Estètica molt cuidada, la vaig notar àgil, ben balancejada, resposta progressiva però contundent, molt counduible. La resposta del motor trifàsic (per fi arriben amb motor trifàsic) és espectacular, em va impulsar fins els 135 km/h sense titubejar. l'autonomia no l'he provat, però diuen que arriba als 150 km en conducció normal ( si té 8kwh de bateria aprofitables, els números quadren bastant). El fre regeneratiu s'activa automaticament, no es nota en la conducció: ës una màquina molt refinada. El silència gràcies la corretja dentada és simplement meravellós.
Com puntas negatius destacaria que el passatger és opcional, la falta  d'espai per guardar coses, i la total absència d'escut aerodinàmic, que per sobre de 110 km/h es troba a faltar, i la guindilla: els miralls preciosos pero no tenen bona visibilitat.

La sensació que em queda:
És la primera moto que supera tecnològicament a la vectrix en tots els sentits, i és la única que m'ha donat millors sensacions que la vectrix.
Francament, no esperava trobar-me amb un salt qualitatiu tan gran, m'imaginava tenir aquestes motos al mercat dintre de 4 o 5 anys. El preu és molt elevat, però ja sabem com són els vehicles electrics de qualitat. No s'ha de comprar per estalviar benzina, ni per ser ecològic, sinó perquè es un producte molt millor que els homònims de la benzina, perquè agrada conduir-la, perquè es deixa disfrutar cada dia.
Recomano a tothom provar-la.

La compraria si estigués en scooter...
Wink
tornar a dalt
 

2012_zero-s_action-05_1680x1200_press.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: Zero S 9kwh
Reply #1 - 16.03.2012 a les 19:51:39
 
He mirat el preu a la web, i:   Shocked


Suposo que amb les prestacions que te aquesta moto, amb el carnet de cotxe, no cola, oi?
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Zero S 9kwh
Reply #2 - 19.03.2012 a les 18:44:19
 
Si que cola... es porta amb carnet de cotxe! és la 125 més potent que es pot portar!
Per sort els ibèrics no tenen molt clar el tema de la potència nominal i la potència màxima.
Sorprenentment la ignorància ens avaforeix en aquest cas puntual...
i el preu no es tant alt.. si mires una vectri LI+ que et demanen més de 10k euros, només porta 5kwh, i la tecnologia que porta no és tan fiable. Simplement, els vehicles elèctrics són cars de comprar.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ