L'altre dia em vaig acostar a Suzukazero per fer una gestió, i em van deixar la ultima novetat, la zero S 2012 amb 9 kwh.
Estètica molt cuidada, la vaig notar àgil, ben balancejada, resposta progressiva però contundent, molt counduible. La resposta del motor trifàsic (per fi arriben amb motor trifàsic) és espectacular, em va impulsar fins els 135 km/h sense titubejar. l'autonomia no l'he provat, però diuen que arriba als 150 km en conducció normal ( si té 8kwh de bateria aprofitables, els números quadren bastant). El fre regeneratiu s'activa automaticament, no es nota en la conducció: ës una màquina molt refinada. El silència gràcies la corretja dentada és simplement meravellós.
Com puntas negatius destacaria que el passatger és opcional, la falta d'espai per guardar coses, i la total absència d'escut aerodinàmic, que per sobre de 110 km/h es troba a faltar, i la guindilla: els miralls preciosos pero no tenen bona visibilitat.
La sensació que em queda:
És la primera moto que supera tecnològicament a la vectrix en tots els sentits, i és la única que m'ha donat millors sensacions que la vectrix.
Francament, no esperava trobar-me amb un salt qualitatiu tan gran, m'imaginava tenir aquestes motos al mercat dintre de 4 o 5 anys. El preu és molt elevat, però ja sabem com són els vehicles electrics de qualitat. No s'ha de comprar per estalviar benzina, ni per ser ecològic, sinó perquè es un producte molt millor que els homònims de la benzina, perquè agrada conduir-la, perquè es deixa disfrutar cada dia.
Recomano a tothom provar-la.
La compraria si estigués en scooter...