Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Què el nou Renault Zoe? (Read 13704 times)
Oriol Junyent
Guest




Què el nou Renault Zoe?
11.03.2012 a les 21:00:31
 
El nou Renault Zoe comença a pintar bé, no? m'agrada.

El que no veig gaire clar és si les ajudes les donen integres, o fins que s'acabin els calers o què. Per que a la pàgina web diuen que val 20000 menys els 6000 de les ajudes et queda per uns 14000 euros. Que per les prestacions que dona comença a fer gràcia.

Mirant preus d'altres cotxes electrics hi ha la pàgina del Veocars i n'hi ha per 14000, i no se si també tenen la subvenció dels 6000 euros o no. No es que me l'hagi de comprar ara, pero em fa gràcia el tema.

Però preu per preu el Zoe comença a ser més real que un d'aquests del Veocars, no?

Oriol J.
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: Què el nou Renault Zoe?
Reply #1 - 12.03.2012 a les 20:06:07
 
Hola Oriol,

Em sembla que no hi ha color: Els cotxes de Veocars son de segona ma, amb uns 10 anys. Les ajudes son sempre per a vehicles nous, no per a vehicles de segona ma. Es com comparar un Clio de 1998 amb un Mègane de 2012 amb Start&Stop.

El Renault Zoe, a mes de esser tecnicament molt superior, i de disseny actual, te altres avantatges: No compres la bateria, sino que es paga un leasing, però no tens el risc financer d'una fallada catastrófica que requereixi la sustitució de tot el pack de bateria.
Aquesta circunstancia no es impossible, ja esta passant amb vehicles que es queden molt temps descarregats. (Tesla)
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Què el nou Renault Zoe?
Reply #2 - 16.03.2012 a les 13:28:51
 
El miquel ho ha dit perfecte, no hi ha color....
I tal com estan les coses, la bateria en leasing no és cap tonteria. No hi ha prou experiència per saber com anirà...
Un fishker s'ha quedat mort al cap de 300 km...
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Oriol Junyent
Guest




Re: Què el nou Renault Zoe?
Reply #3 - 28.03.2012 a les 17:33:59
 
Doncs he estat mirant coses, i em vaig fixar amb les conversions del ZEVNA. Em va dir que amb ell sortia més barato, però no m'ha dit res concret de preus. I sempre és una conversió...
No se, no se... el tema està interessant!
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Oriol
Guest




Re: Què el nou Renault Zoe?
Reply #4 - 10.05.2013 a les 07:30:49
 
Ahir vaig "tocar" el Zoe. Ja el tenen als concesionaris (com a mínim al de Lleida). El tema lloguer i preu pot agradar més o menys, pero és un cotxe. No és un disseny estrany, els acabats em van semblar bé. Sembla que com que Nissan també estan baixant preus ara la diferencia entre un Zoe i un Leaf a lloguer els dos no és tant gran. I preu per preu s'ha de valorar quin és millor.

Si vols més autonomia i menys consum el Zoe. I si vols més confort i equipament jo crec que el Leaf. Encara no són preus populars pero si van aconstant.

Pero com que em sobren els diners em sembla que esperaré al Model S que arribarà d'aqui poc... jejeje (somiar és gratis)
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Oriol
Guest




Re: Què el nou Renault Zoe?
Reply #5 - 26.08.2013 a les 09:32:25
 
Hola Volttourians!

Doncs m'ha fet gracia deixar constància aqui (la primera web que vaig trobar fa temps en catala i sobre el vehicle electric) de la meva evolucio electrica.

He rellegit el fil que vaig començar i bé des de fa pocs dies soc propietari d'un Nissan Leaf del 2012. Últimament els estan deixant a preus interessants (13500euros amb 17mil km...). I preu per preu em comprava el Nissan Leaf sense lloguer i encara amb uns anys de garantia (l'amplien a 5 anys...).

Estic molt content i animo al web a veure si pot tornar a ser un referent (com a minim el foro) del vehicle electric. Ara n'hi ha d'interessants en ambit estatal i trobo a faltar poder escriure en catala com aqui (forococheselectricos, fororenaultzoe i clubnissanleaf (facebook) ho fan bastant bé en castella).

Gracies i seguim en contacte!
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Què el nou Renault Zoe?
Reply #6 - 26.08.2013 a les 17:23:23
 
Hola Oriol!

Celebro que hagis fet el pas a electrificar-te, felicitats!
He sentit que a renault tenen algun problema amb les bateries sota descàrregues fortes (el Twizy s'en salva). A nissan semblen més estables,  afectades més aviat per altes calors extremes. Però clar, a Renault les bateries són de lloguer, i a Nissan són de Propietat... El temps dirà quina opció es més sensata. En qualsevol cas, a gaudir!
ens pots postejar alguna foto del teu Cotxe? Si t'animes, podries escriure un breu article per a la revista de Volttour, és genial saber d'experiències elèctriques com les teves!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Oriol
Guest




Re: Què el nou Renault Zoe?
Reply #7 - 30.08.2013 a les 11:25:23
 
Ostres! una foto ja la posaré, primer m'he de pentinar!  Roll Eyes

El tema escriure un article, no se... no crec que aporti molt. Un pesadet que al final la seva dona li diu que si, que vale, que sel compri i la deixi estar tranquila!! Grin

El que si que he pensat, que podrieu fer un grup tipus facebook Volttour (o si coneixeu alguna plataforma amb aquest format que no sigui facebook, tipus lliure...) i jo m'apunto!

Així podria ser de mobilitat electrica en general. FIns ara com que erem pocs (i encara ho som) potser no hi havia "demanda". Pero  (ja ho he dit en l'anterior correu) trobo a faltar-ne una més "interactiva" i d'ambit catala.

Bona feina!
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Què el nou Renault Zoe?
Reply #8 - 04.10.2013 a les 11:14:56
 
Hola Oriol, de fet tenim una pàgina iniciada al facebook, però ja saps que tot porta feina, i no està massa cuidada...
Aquí la tens:https://ca-es.facebook.com/pages/Volt-Tour/158105417540131

Jo crec que experiencies com les teves són les més importants: com una persona decideix i aconsegueix fer el pas cap un vehicle elèctric!
Jo t'animo a escriure 5 ratlles informals, aquí mateix, i si ens ho permets, les publiquem al butlletí: (amb foto i pentinat!Wink

he llegit que un taxista porta 100.000 km en leaf i conserva 95% de la capacitat. Evita recarregar al 80%, així la bateria dura molt més.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Què el nou Renault Zoe?
Reply #9 - 21.10.2013 a les 08:43:37
 
respostes fora de context s'han mogut a aquest tema.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ