Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Jornada sobre la Mobilitat Sostenible (Read 9298 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Jornada sobre la Mobilitat Sostenible
18.04.2011 a les 22:24:54
 
Potser és d'interés per a qui es vulgui posar un endoll a casa

Quote:
Benvolguts socis i simpatitzants de Volt-Tour,

Com ja sabeu, ultimament s’estan realitzant múltiples Jornades i Events entorn al Vehicle Elèctric i les seves Infraestructures.
Per la vostra informació, el dia 28 de Abril es cel·lebra a Sabadell Jornada sobre la Mobilitat Sostenible en que es
tractarà fonamentalment del reial decret que s’esta gestant al ministeri d’industria del l’Estat Espanyol i que ha de
afavorir la instal·lació de punts de recarrega en comunitat de veïns.

La jornada es realitzarà en la Fira de Sabadell i cal fer una inscripció prèvia per assistir.

Per altra banda, el mateix dia però a la tarda, a prop de la UAB es fa també una conferencia de
“ El proyecto del coche eléctrico en España. La gestión basada en PMBOK”

Mes informació clicar a  :
http://eventos.emagister.com/conferencias/el_proyecto_del_coche_electrico_en_esp...

Bons volts !
tornar a dalt
 

image001.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Re: Jornada sobre la Mobilitat Sostenible
Reply #1 - 08.09.2011 a les 20:29:04
 
Hola a tots/es :
No sé si és el lloc adequat per a aquest post .Em sembla que la semblança amb el de Setmana de la Movilitat Sostenible i Segura
que es fará a BCN i a Girona pel proper equinocci de tardor és un ESDEVENIMENT.A mí,aquesta informació m´ha arribat per coreeu-E que l´associació deu haver enviat a tothom.Na Sandra Monroy m´ha telefonat per informar-me de les jornades que es faran a Girona per les mateixes dates per si els que estem a comarques no podem baixar a BCN.Potser hauria estat bé posar-ho a primera plana de la web de Volt Tour i donar informació a qui s´hi passegi,encara que no estigui associat.

Parlant de movilitat sostenible,els de www.bicicletasjm.com m´han convidat a la seva fàbrica de Sils i he pogut probar un tricicle MONTSENY reclinable amb pedals i una altre amb assistència d´un motor de 250 W.Molt ben fets i mecanitzats. D´acer inoxidable amb acabat pintat o sorrejat i metall vist.Tres frens de disc,tres plats i vuit pinyons.Canvi intern o extern. Rodes de 20 a 26 polzades i radis de 2´5 mm de diàmetre.Respatller-seient ajustable en moltes posicions.Homologats.Amb un preu bàsic de 1475 € taxes incloses. Fan personalitzacions segons les necessitats dels clients.
Molt professionals i una atenció molt agradable.Es nota que ho fan a gust.
Començo a fer guardiola...
Salut i bons projectes a tothom.                                                                                 Jan del Crous
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Re: Jornada sobre la Mobilitat Sostenible
Reply #2 - 08.09.2011 a les 21:40:09
 
Hola  :

M´he equivocat de localització  de Bicicletas JM i he posat Sils en lloc de St. Celoni que és el correcte.

                                                                                                 Jan del Crous
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Re: Jornada sobre la Mobilitat Sostenible
Reply #3 - 30.09.2012 a les 10:12:55
 
Felicitats als organitzadors i participants de la setmana de la movilitat sostenible a BCN.
Les quatre rutes que han vingut del Nord,Sud,Ponent i mig de casa nostra.Enveja sana
pels que hi heu participat.M´agradaria saber-ne més coses doncs hi ha hagut poc ressó
mediàtic a comarques. Premsa,ràdio i TV estan enfeinades amb la crisi.
No he vist bicis elèctriques... No cal oblidar els més petits de tots.Em ve al cap una pro-
moció per  a fomentar la lectura ja fa molts anys : "llegeix un còmic,més endevant lle-
giràs un llibre ".
Salutacions !
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Jornada sobre la Mobilitat Sostenible
Reply #4 - 01.11.2012 a les 12:51:45
 
Hola Jan, em vaig mirar molt seriosament una bici d'aquestes. Se'lsposa un panell solar de 100w amb un stepupconverter, i pots fer 200 km en un dia, comodament pedalant en un sofà. Al Phebus anaven molt bé. Si es tornés a fer elPhebus, en compraria una per carenar-la i posar-li la placa solar. Una llàstima que s'hagii deixat de fer.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Re: Jornada sobre la Mobilitat Sostenible
Reply #5 - 04.11.2012 a les 10:54:17
 
Felicitar a tots/es per l´èxit de la trobada a St.Pere de Vilamajor pel reflotament de la Berlingo.He fet el seguiment a distància doncs no vaig poder assistir-hi.

Segueixo amb "el més petit de tots".la bici-e.Acabo de incorporar una Monty plegable que estava en desús i criant teranyines a casa d´un com-
pany.les bateries de NiMh acabades per manca de manteniment  i recàrrega periódica.Estic mirant de posar bateries de LiFePo4,el motor de 36V
250V a la roda del devant amb PAS,doncs el d´origen Bafang de 24V no tira i el giny és un mort.I aprofitant el canvi d´ubicació posar un Alfine o
un Nexus a l´eix del darrere.El canvi de plat el veig difícil degut a l´estructura del pedalier.La idea és poder pujar la plegable als transports públics
dins una funda amb rodetes i fer els desplaçaments llargs.Els de proximitat amb la bici-e. M´he trobat amb problemes a l´hora d´agafar el bus o el tren amb la meva bic-e amb kit i roda 700.D´aquesta manera espero acabar amb la discriminació envers aquest sistema de movilitat alternatiu. Alemania,Dinamarca,Holanda,Suissa posen facilitats,promocionen  i respecten als usuaris/àries ciclistes. A veure si en aquest païs de savis prenen exemple i que no sigui massa tard.

En vuit mesos he fet 2500 Kmts i he perdut 7 Kg de sobrepés.L´equivalent de 250 lits de gas-oil i 375 € en cas d´anar amb la furgona .Desconec
els Kg de CO2.Amb un comptador petit de consum elèctric he vist que em consumeix 1 Kw aprox cada 100 Kmts a 15 ctms d´€.Uns 4´5 € en total.
Ahir en tornar del mercat vaig pesar el que havia carregat : 27 Kg de fruites,verdures,peix i aigua.Afegit als meus 85 Kg i als 23 de la bici-e fan un
total de 135 Kg.En arribar a casa faig una pujada del 14% i poso assistència mínima amb plat de 28 i pinyó de 32.Pujo assegut i a uns 7 Km/h.
Aquest darrer kilómetre sempre l´havia pujat a peu i empenyent la bici.Tot un avenç !

A veure si hi han més usuaris de la bici-e ,em trobo el " bitxo raro" de Volt Tour.I sou més joves que jo... Salut i salutacions !     Jan
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Jornada sobre la Mobilitat Sostenible
Reply #6 - 25.12.2012 a les 20:03:27
 
Hola Jan!
Caram, quina passada! vull veure fotos, en pots penjar aquí alguna foto? si mirres abaix a attach les pots adjuntar.
Recordo que l'aleix Morral era president d'una associació de bicicletes elèctriques.
Jo fa anys que vaig desmantellar la meva... però al pas que anem hauré de tornar a fer-me'n una!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ