Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Sensor tensio PAKTRAKR per 22 bat. ni-cd Kangoo El (Read 7974 times)
patrick
participant

desconnectat



Posts: 32

Sensor tensio PAKTRAKR per 22 bat. ni-cd Kangoo El
03.01.2011 a les 21:12:53
 
Bona nit,
Despres de gairebé 3 mesos des de tenir la idea, trobar en el mercat, pagar i muntar-la, finalment, ahir 2.10.2010, vaig poder fer funcionar el sensor de tensio, SOC (State of Charge), temp i altres parametres PAKTRAKR per les 22 bateries de ni-cd que porta la meva Kangoo Electrica.

El PAKTRAKR es un producte america (USA) que permet fer lectures instantànies de totes les cel·les de un coffre de bateries. D'aquesta manera pots tenir informació real (en conducció) de les bateries.

Gràcies al PAKTRAKR he detectat que la bateria num 5 del coffre petit de les bateries de la Kangoo, no funciona correctament. Això em servirà per fer una planificació de la reposició de les bateries en el futur. Us adjunto fotografies. Wink
tornar a dalt
 

03012011_001.jpg
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Sensor tensio PAKTRAKR per 22 bat. ni-cd Kangoo El
Reply #1 - 04.01.2011 a les 11:27:22
 
Impressionant! això és molt útil!
Patrick, ens pots dir a on ho has comprat? pots posar més fotografies? gràcies!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
patrick
participant

desconnectat



Posts: 32

Re: Sensor tensio PAKTRAKR per 22 bat. ni-cd Kangoo El
Reply #2 - 16.01.2011 a les 18:25:43
 
Hola Roger, el Pak Trakr l'he comprat a la empresa Kjhall motor company inc a Denver (Colorado, USA).
Ara estic fent el muntatge definitiu en la Renault Kangoo Electrique. Ja he detectat que la bateria num 5 del cofre petit es la culpable. Es la primera en caure la tensió de 5V (descarregada) a 1,9 V !!!! (completament descarregada). El material de Pak Trakr es de bona qualitat. Es recomenable.

Amb el Pak Trakr puc planificar la meva futura reposició (una per una) de les 22 bateries de ni-cd SAFT de la Renault Kangoo a mesura que es van espatllant.

Ah ! per cert ja he fet mes de 10700 km amb la Kangoo Electrica per rodalies Barcelona. He pogut estalviar aproximadament uns 450 euros. Amb aixo podria comprar una bateria i mitja SAFT nova. Precisament aquesta que ja m'esta fallant. Patrick Smiley
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Sensor tensio PAKTRAKR per 22 bat. ni-cd Kangoo El
Reply #3 - 17.01.2011 a les 16:15:16
 
Molt bona feina. La detecció es important, però la prevenció encara més! Amb un BMS es podria alargar la vida útil de les cel·les? fa dies que estic cercant un BMS per a nickel, però no m'en surto!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
patrick
participant

desconnectat



Posts: 32

Re: Sensor tensio PAKTRAKR per 22 bat. ni-cd Kangoo El
Reply #4 - 17.01.2011 a les 16:52:05
 
No existeixenn BMS tal i com entem amb bateries de liti. Els procesos de carrega/descarrega són mes simples. Les bateries nicd son mes robustes que les de liti. Patrick Roll Eyes
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Sensor tensio PAKTRAKR per 22 bat. ni-cd Kangoo El
Reply #5 - 24.01.2011 a les 17:00:35
 
Cert que son robustes.. però la meva experiencia em diu que també fa falta bms...
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ