Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
PRI revisited: punt  incompatible a San Cugat (Read 6992 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
PRI revisited: punt  incompatible a San Cugat
16.11.2010 a les 09:56:11
 
PRI: Punt de recàrrega inútil.
Sorpren que això encara passi.
Anava tot feliç per Sant Cugat, un xic baix de bateria . La policia Municipal, molt amable, em va indicar on hi havia el punt de recàrrega per vehicles elèctrics... però en arribar... Horror! NO era un punt de la marca Circuïtor... Era Initizia. Cap tarja em funcionava.. vaig haver d'accedir per métodes obscurantistes a una recàrrega maldestre i precària, mentre en la llunyania el PRI em somreia sorneguerament.

A veure senyors.
Crec personalment que aquesta situació es absurda.
Imaginem per un moment que cada benzinera et demanés fer una tarja EXCLUSIVA per a poder repostar EN AQUELLA BENZINERA en concret. Lògicament, la tarja l'has de demanar amb varies setmanes d'antel·lació!! El primer que passarà es que molta gent es quedarà tirada sense poder repostar.. el segon que passarà es que el cotxe haurà d'anar ple amb 10.000 tarjes diferents, una per cada punt de recarrega que existeixi!
Potser cal plantejar un sistema de tarja universal per EUROPA?

Siguem lògics: Una persona de Sant cugat que tingui vehicle elèctric, no farà servir aquests punts que estan a la seva mateixa ciutat. Carregarà les bateries a casa seva. Els punts els faran servir persones que, com jo,  venen de fora.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: PRI revisited: punt  imcompatible a San Cugat
Reply #1 - 16.11.2010 a les 15:45:49
 
I no seria més fàcil usar la mateixa tarja de crèdit en cas de no dispondre d'una tarja identificativa específica, o una cosa similar? Per aprofitar un sistema ja existent, em refereixo...

Hi ha una paradoxa que es sol usar molt: els estàndards estan molt bé, perquè n'hi ha moltíssims ...
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: PRI revisited: punt  imcompatible a San Cugat
Reply #2 - 16.11.2010 a les 16:40:15
 
Es curiós..
He intentat esbrinar els tramits per aconseguir la tarja aquesta.
Seguint les indicacions de la pilona he trucat al 010 de sant cugat, un 902 54 30 10. no en sabien res...
A la web de Sant Cugat no en surt cap referència.... Algú sap com puc aconseguir aquesta tarja?

Actualitzo:

Es pot aconseguir trucant al:
Quote:
1 Ajuntament de Sant cugat: 93 565 70 00 , preguntar pel tècnic Andeu Elai
2 Oficina de Sant Cugat Sostenible 93 565 70 98. oficinasostible(arroba)Santcugat(punt)cat
tornar a dalt
 

pri_sant_cugat.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: PRI revisited: punt  incompatible a San Cugat
Reply #3 - 15.12.2010 a les 13:36:09
 
A qui li pugui interessar. Adjunto formulari.
Quote:
Bon dia,

Ens posem en contacte amb vostè donat que va mostrar interès per a utilitzar el punt de recàrrega del pla del vinyet. T’informem que ja està habilitat el punt de recàrrega de vehicles elèctrics que hi ha a l’avinguda Pla del Vinyet. Per a poder-lo utilitzar cal disposar d’una targeta, que es pot adquirir de forma gratuïta venint a l’Oficina Sant Cugat Sostenible. Aquesta targeta et permetrà fer 20 recàrregues i és valida fins el 31/12/2011.

Si t’interessa pots venir a recollir-la a l’Oficina Sostenible de dimarts a dijous de 10h a 14h i dimecres de 17h a 20h. Ens trobes a l’Ajuntament, plaça de la vila 1.
tornar a dalt
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ