Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 
LLIBRES? (Read 18123 times)
albert
participant

desconnectat



Posts: 13

LLIBRES?
12.10.2010 a les 14:03:09
 
Em podríeu recomenar algun llibre que tingués com a temàtica el cotxe elèctric i/o el model energètic actual? Merci.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: LLIBRES?
Reply #1 - 14.10.2010 a les 15:35:09
 
Hola Albert veitg que t'interessa el tema. Desafortunadament tota la meva litteratura que va desdel 1881 fins al 2009 es en Francès pero tinc molta documentacio iconografica dels temps heroics 1881-1904 o tematica de durant la segona guerra a França y dels anys de posguerra... o durant els anys de crisi del petroli als setanta o Mes actual com demanes els anys noranta y el EV one y les iniciatives a França per part de Peugeot Citroen i Renault. Ara per ara lo mes actual que tinc es viu en directe desdel munidial del automovil a Paris dema hi aniré per cinquena vegada, vols entendre lo que es un cotxe electric o vols comprar-t'en un ? quan vulguis em truques on quan pasis per Paris en visites y et faré probar un dels meus cotxes electrics ya sigui Renault Clio, Volta VE, o Teilhol Citadine VE. D'aqui al 26 de octubre Renault fara probar els seus FLUENZE ZE als clients als centres comercials amb qui s'ha associat desdel 11 de octubre per posar-hi punts de recarrega. Aquesta gestora immobiliaria té també alguns centres comercials a Espanya es diu Unibail-Rodamco busca a la web y potser d'aqui unes setamanes pasaran a Espanya per fer probar els Renault FLUENZE als seus clients als centre comercials Smiley

Bona tarda.

David.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: LLIBRES?
Reply #2 - 14.10.2010 a les 22:55:04
 
HOla Albert.
Una llabregada a la meva biblioteca persoanl em desconcerta... tinc noveles, llibres d'arquitectura, historia etc... fins i tot tinc un llibre sobre motors elèctrics, però cap dedicat específicament als vehicles elèctrics.
Sorprenent, oi? Potser un dia vaig a una llibreria dedicada al motor, a veure si trobo alguna sorpresa agradable...
sobre model energetic, tinc un " se acabo la fiesta" de Richard heinberg, editat per editorial Barrabés.
http://www.barrabes.com/tienda/libros-mapas/p-19498-d-1642-v-74685/barrabes-edit...
tornar a dalt
 

portada_fiesta.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: LLIBRES?
Reply #3 - 15.10.2010 a les 18:27:54
 
Nomes tinc dos, en anglès:

CONVERT IT
By Michael P. Brown

Es un manual pas a pas per a fer una conversió d'un ICE usat a elèctric.
Hi han dos peròs: es de fa anys, la tecnologia es "demodé": bateries de plom, controlador PWM i motor "brushed", i es per America, on les autoritats permeten que la gent converteixi el seu cotxe si ho vol, aqui no ens deixen i això fastigueja bastant.

Modern Electric, Hybrid Electric and Fuel Cell Vehicles.
Mehrdad Ehsani

Es bastant teóric, hi han uns quants models de càlcul interessants per a enginyers.

tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
albert
participant

desconnectat



Posts: 13

Re: LLIBRES?
Reply #4 - 18.10.2010 a les 16:06:53
 
Gràcies a tots per les respostes. Avui he anat a la biblioteca a buscar el de Richard heinberg i pinta molt be!
Voltamotion encara no puc conduir així que no me'n vull comprar cap (de moment). Només intento buscar llibres relacionats sobre el model energètic actual i el cotxe elèctric, temes del meu treball de recerca.

Gràcies Smiley
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: LLIBRES?
Reply #5 - 19.10.2010 a les 07:04:31
 
Albert, et recomano que fagis una ullada al documental: quien mató el coche electrico, who killed the electric car. No és un llibre, però per documentar-se pot anar molt bé. Aprofito per comentar-te que aquesta moda de tants prototips  elèctrics que esta plovent té més a veure amb el Peak oil que no pas amb la tan etiquetada ecologia / sostenibilitat.
Salutacions.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
albert
participant

desconnectat



Posts: 13

Re: LLIBRES?
Reply #6 - 19.10.2010 a les 15:16:18
 

Gràcies Roger. Ja he mirat força documentals, entre ells el que menciones, i he rebuscat a molts webs per buscar informació. Només haig de dir que aquest és un dels millors.

Divendres assistiré a una sèrie de xerrades que fan al Cosmo Caixa que parlen de la nostra dependència al petroli.

http://www.ourenergyfutures.org/tutenslaparaula/

ja us comentaré!!  Wink
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: LLIBRES?
Reply #7 - 19.10.2010 a les 16:18:37
 
Albert,
Crec que estàs fent un treball de recerca molt interessant, un cop el tinguis entregat m'agradaria fer-hi una llambregada. potser el voldries publicar al foro? Salutacions.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
albert
participant

desconnectat



Posts: 13

Re: LLIBRES?
Reply #8 - 21.10.2010 a les 15:17:52
 
Quan el tingui enllestit, per mi encantat!
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: LLIBRES?
Reply #9 - 22.10.2010 a les 11:33:09
 
Genial!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1 2 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ