Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
passejada en vectrix Alfred Bosch (Read 4027 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
passejada en vectrix Alfred Bosch
22.02.2010 a les 16:11:58
 
L'alfred ens passa la crónica per aconseguir arribar a la última reunió de Volttour:

Quote:
tot i la fred, vaig llevar-me a quarts de set del matí i sense despertar a ningú em vaig fer unes quantes capes de vestits tèrmics per afrontar el que ja és la meva màxima distancia amb BEV. només em va faltar una cam per tenir algun report del viatge.. cosa que l'Aleix es va cuidar de imortalitzar (espero foto).

Sortia de copdegas a les vuit menys quart i passant per totes les corves vaig fer Tossa de Mar, Lloret, Blanes (on vaig conduir sota petites pedres de glaç que em botaven pel tablier) i a on vaig entendre que la Vectrix no faria més de 50 kms amb una càrrega completa.

A les nou en punt vaig aconseguir parar a Pineda de Mar a on l'esperat pilot vermell va fer acte de presència just en fer la primera rotonda. La creu Roja i la Policia Local son de costat i vaig pensar que a un lloc o altre podria endollar.

La poli era l'unic lloc overt a les 9:00AM i després de un munt d'explicacions i no sense deixar el DNI, vaig aconseguir endollar cap a les 9:30.

Vaig esmortzar en un bar "motero" allí a prop i després d'aconsaguir unes quatre ratlles de recàrrega, a les 10:30 vaig sortir pitant cap a la reunió, que en no saber exactament on era, vaig voltar per un carrer que habia vist previament gràcies al google maps però que no em conduia al lloc de la empresa on era tothom.

Finalment sortint de nou a la carretera de Sant Vicens vaig veure la VX01 de Suzuka (gracies al Carles que va pensar en deixar-la visible) i després de treure les primeres capes de protecció tèrmica i posant immediatament la toma corresponent a treballar, vaig aconseguir seure a la còmoda butaca.

Les distàncies varen ser 48.3 kms fins a pineda i 17.9 aprox per arrivar amb recerca inclosa.

per tornar la ruta fora la llògica, la posició al màxim d'aerodinàmica i la velocitat mitjana entre els 60 i 70 km/h amb màximes de 90 i mínimes de 30.
els rendiments foren molt millors recárrega obligada a Santa Cristina d'Aro abusant de pilot vermell uns 4 kms i fent una parada tècnica de 18minuts a la estació BP del poble vehí (conec el que ho porta..) i després de compar-li algun producte de consum, acabar d'arrivar a copdegas amb aquests parcials:
60.3 amb una càrrega i 4.8 fins al taller.

PD:Caldria fer esment que vaig triar les corves per anar sabent que el risc de quedar sense càrrega era evident (tenia una petita esperança..) però sortir més aviat volia dir sortir a les fosques amb el consecuent risc de plaques de gel (alguna en vaig esquivar). L'aerodinàmica ha estat millorada pel parabris sport (no tinc dades de tunel, però a la foto del panoramio ja es veu que és la nova) que vaig muntar aquest mateix gener però porto maleta i crec que hi surto perdent: ni puc pensar a deixar el manillar lliure de control més de un segón.

La mitjana de l'anada es lenta menys de 50 km en una hora i scatx i després de Pineda un pel més alegre (la carretera és millor i no he de parar en cruilles ni semafors).
En la tornada vaig intentar ser més constant deixant correr la moto quan podia fer-ho.. no vegis que ràpit s'embala a les baixades. Tot i això no cargolaba l'accelerador mai pel damunt de la meitat..




Gràcies alfred!!


tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ