Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 
Actualitat: Imiev a Barcelona (Read 27364 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Actualitat: Imiev a Barcelona
Reply #10 - 05.06.2009 a les 10:35:58
 
Mitsubishi acaba d'iniciar la producció en sèrie del seu negoci més lucratiu: el cotxe elèctric iMiEV.  Mitsubishi és el primer dels grans fabricants d'automòbils a llançar a gran escala la producció d'un nou EV. La majoria de fabricants d'automòbils no es volen quedar endarrera i també s'apuntaran al club dels elèctrics en els propers dos anys. Hi ha plans per construir unes 2.000 unitats en el que resta d'aquest any fiscal, per incrementar la producció fins a 5.000 unitats  l'any 2010. La primera sèrie d'automòbils electrics es destinaran a empreses però les vendes a particulars s'espera que comencin a finals d'any. El preu continua rondant la astronomica i lucrativa xifra dels 27.000 euros/unitat (enlloc dels 12-18 mil euros platejats inicialment). Una autèntica llàstima.

http://www.autobloggreen.com/2009/06/04/mitsubishi-launches-production-of-the-im...
tornar a dalt
 

imiev-prototype.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
rocafort
participant

desconnectat



Posts: 96

Re: Actualitat: Imiev a Barcelona
Reply #11 - 09.06.2009 a les 15:23:55
 
http://www.actualidadmotor.com/2009/06/05/mitsubishi-lanzo-su-primer-auto-electr...

Quote:
En un evento realizado en la ciudad de Tokio, Mitsubishi presentó su primer modelo eléctrico, el i-MiEV, que llama la atención por su pequeño tamaño y su gran precio. El pequeñín costará nada más que 4.59 millones de yenes, que en dólares es algo así como 47.500. Este número representa el doble de lo que Toyota y Honda venden sus modelos híbridos en el mismo mercado.
Claro que el i-MiEV, a diferencia del Insight y el Prius, es un auto totalmente eléctrico, es decir que solo utiliza un motor eléctrico que se recarga en un toma corrientes de cualquier casa. La autonomía del modelo alcanza para recorrer 160 Km luego de recibir una carga de 220 Volts.
“Es un vehículo con cero emisiones y no utiliza un motor alternativo de combustión interna, como sucede con los autos híbridos”, dijo Osamu Masuko, presidente de Mitsubishi Motors.
Respecto al alto costo del modelo, el presidente de Mitsubishi reconoce que es un obstáculo que no incentiva a los compradores a adquirir el i-MiEV. Pero advirtió que a medida que aumenten la producción, podrán reducir el costo a menos de dos millones de yenes.
Por tal motivo, la compañía va a proponer al gobierno japones incluir el i-MiEV en algún programa de subsidio para incentivar su compra y cambiar los viejos modelos por un auto menos contaminante. Un plan de este tipo puede reducir el precio original en un 43%.



Com ell mateixos jo ho diuen, quant hagin fabricat uns quants baixaran el preus de mentres faran el gran genoci, com que segur que tenen denanda al menys per aquest primers.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Actualitat: Imiev a Barcelona
Reply #12 - 09.06.2009 a les 17:48:14
 
llamps forcats!! 47.500 dolars?????
La veritat, només puc qualificar-ho de preu d'escàndol....
ja veurem si mai arriba a aquests suposats 2 milions de iens (uns 20.000 dolars, encara més car del tarjet de 12-18k dolars inicials...

tornar a dalt
 

Todo_esta_muy_caro_-_2007_preview.JPG

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
rocafort
participant

desconnectat



Posts: 96

Re: Actualitat: Imiev a Barcelona
Reply #13 - 09.06.2009 a les 21:53:04
 
Fen números amb aquest cotxe, he agafat un model similar de la mateixa marca i la versió mes cara “Mitsubishi  Colt 5p 1.3 ClearTec Intense” te un preu de l’ordre de 14000 euros  i amb això hi guanyen calers  si el fabriquem en elèctric i tenint en compte que un motor elèctric similar de potencia segur que surt com a màxim el mateix preu que un motor de combustió. Per tant sense tenir en compte les bateries es podria vendre pel mateix preu i segur que hi guanyen mes, per tant “només” cal posar les bateries, tenim una referència les bateries de Tesla per fer uns 360 Km costen unes 30000 dollars be si diuen que tindrà una autonomia de 120 per tant cal pensar amb una tercera part ja passen de bateries per tant màxim 10000 euros mes, però el mateixos de tesla diuen que amb la industrialització  es podria rebaixar al menys un 30 a 40 %  per tant uns 6 a 7 mil euros per tant estaríem parlant de l’ordre d’un preu de venda de 20.000 la versió cara i mes ben equipada.

Com ho veieu?
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Actualitat: Imiev a Barcelona
Reply #14 - 10.06.2009 a les 11:03:32
 
Uns numeros interessants, però cal tenir en compte que un cotxe de 250 cv no gasta el mateix que un cotxe de 50 cv.... Aquestes estimacions de bateria són massa "directes".

Subaru acaba d'iniciar també la producció del seu vehicle elèctric, el stella EV. El seu preu? 45.000 dollars!!! Això marca una tendència prou evident...

http://www.autobloggreen.com/2009/06/06/on-your-mark-subaru-starts-up-stella-ev-...

Veig clarament que el futur està en una empresa descomunalment gegantina que tingui la seva pròpia divisió  d'acer, d'electrònica, bateries, motors elèctrics, etc, que produeixi per a ella mateixa tots els components del vehicle elèctric a un preu assequible, eliminant les molestes transaccions intermediàries que agraven el preu final del producte...

Sí! exacte!!! Estic parlant del gegant índi TATA! Mireu el preu de venda aquí del Tata índica!! 6500 euros (-2000 d'incentius) la versió dièsel, què habitualment és més costosa !!
I tenen perfectament preparada la versió electrica sobre aquesta plataforma amb bateria de liti i 200 km d'autonomia... Posaria la mà al foc que aquest cotxe costarà menys que el imiev i el Stella...
tornar a dalt
 

tata_es_menja_el_mercat.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Actualitat: Imiev a Barcelona
Reply #15 - 10.06.2009 a les 11:26:54
 
Per mi, Mitsubishi, Subaru i el regitzell d'automotores generalistes poden agafar els seus "utilitaris" de 50.000 euros i anar a fregir esparrecs. Ara per ara, El Tata Índica EV es queda com a única bona opció comercial viable per al nostre país (a l'espera que reva i altres marques aportin cotxes elèctrics bons i assequibles).
tornar a dalt
 

tata_indica_ev.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Actualitat: Imiev a Barcelona
Reply #16 - 10.06.2009 a les 14:29:02
 
.
tornar a dalt
 

tata-indica-electric.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
rocafort
participant

desconnectat



Posts: 96

Re: Actualitat: Imiev a Barcelona
Reply #17 - 12.06.2009 a les 18:51:15
 
Roger Layola wrote on 10.06.2009 a les 11:26:54:
Per mi, Mitsubishi, Subaru i el regitzell d'automotores generalistes poden agafar els seus "utilitaris" de 50.000 euros i anar a fregir esparrecs. Ara per ara, El Tata Índica EV es queda com a única bona opció comercial viable per al nostre país (a l'espera que reva i altres marques aportin cotxes elèctrics bons i assequibles).





El problema es que les marques generalistes no els interessa el cotxe elèctric

1- Els seus interessos econòmics, pràcticament no cal recanvis
2- Segurament totes tenen inversors amb interessos del petroli
3- La dinàmica d'empresa cal canviar-la molt i això no el hi agrada
4- Com ara està de moda i els governs per quedar be subvencionen aquest cotxes i per tant el fan veure que son cars i per tant cal aquesta ajuda per poder vendre amb això hi guanyaran molts diners venen pocs cotxes i fer que el cotxe elèctric sigui encara una cosa exòtica i no una cosa normal.

Això canviarà en el moment que hi hagi algú que fabriqui un cotxe normal de 4 places tipus peugeot 207, Citroen C3 o WV polo per dir uns exemples amb un preu de 15000 a 20000 euros i amb una autonomia de uns 250 Km els vendran  com xurros, ja que només amb el que estalvies amb el manteniment respecte a un de combustió en 5-6 anys potser del ordre de 2000 a 3000 euros  i no parlo del combustible que això  en el moment de que sigui normal  el governs s’inventaran quelcom per fer pagar el mateixos impostos que ara amb la gasolina i el gasoil .

Per tant paciència no pateixis que algú farà la primera pistonada i llavors els altres el seguiran.

tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
pàgines: 1 2 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ