Roger Layola wrote on 10.06.2009 a les 11:26:54:Per mi, Mitsubishi, Subaru i el regitzell d'automotores generalistes poden agafar els seus "utilitaris" de 50.000 euros i anar a fregir esparrecs. Ara per ara, El Tata Índica EV es queda com a única bona opció comercial viable per al nostre país (a l'espera que reva i altres marques aportin cotxes elèctrics bons i assequibles).
El problema es que les marques generalistes no els interessa el cotxe elèctric
1- Els seus interessos econòmics, pràcticament no cal recanvis
2- Segurament totes tenen inversors amb interessos del petroli
3- La dinàmica d'empresa cal canviar-la molt i això no el hi agrada
4- Com ara està de moda i els governs per quedar be subvencionen aquest cotxes i per tant el fan veure que son cars i per tant cal aquesta ajuda per poder vendre amb això hi guanyaran molts diners venen pocs cotxes i fer que el cotxe elèctric sigui encara una cosa exòtica i no una cosa normal.
Això canviarà en el moment que hi hagi algú que fabriqui un cotxe normal de 4 places tipus peugeot 207, Citroen C3 o WV polo per dir uns exemples amb un preu de 15000 a 20000 euros i amb una autonomia de uns 250 Km els vendran com xurros, ja que només amb el que estalvies amb el manteniment respecte a un de combustió en 5-6 anys potser del ordre de 2000 a 3000 euros i no parlo del combustible que això en el moment de que sigui normal el governs s’inventaran quelcom per fer pagar el mateixos impostos que ara amb la gasolina i el gasoil .
Per tant paciència no pateixis que algú farà la primera pistonada i llavors els altres el seguiran.