"El que tenim ja fa vergonya, i crec que hauriem de contribuir a millorar-ho i no pas a anar, com ja està passant, en una mena de parc d'atraccions."
Hola pere.
fa 28 anys que estiuejo a Taüll. Els meus pares m'hi duien des de que tenia mesos per apaivagar el asma i l'alergia als àcars. Estimo aquelles montanyes i paratges com res en el món (excepte la meva xicota

, naturalment) i s'em trenca el cor cada cop que veig aquells monstres estridents i contaminants, atrafegats continuament amunt i avall duent borregos ensardinats.
Es cert que és una vergonya, però no cal que et preocupis: Tal com et dic, aviat la natura coemçarà a posar els seus límits. Qui es dedicaria a viatjar durant 16 hores per arribar fins al Parc nacional des de Barcelona? Obviament, apart de jo, ningú. I si no es disposes de benzina? T'asseguro que ben poca gent... I si a partir del 2013 no hi ha benzina, el parc nacional es convertirà en una fantàstic santurari que entrarà en tots els reglaments europeus!
El motiu d'aquest viatge no és per promocionar els vehicles eléctrics, sinó es personal: Conec bé la realitat del lloc i possiblement és més fàcil veure un ramat de camells pasturant a 2500 metres pel parc que els taxistes es canviïn a vehicles elèctrics. Probablement només arribaré a Taüll, però amb que ho fagi un cop a la vida, crec que ja en tindré prou.
Aprofito la vinantesa per preguntar-te si, malgrat no estar afí amb els teus principis, si permetries recarregar a casa teva si finalment dugués a terme aquest viatge.
Atentament,
Roger Layola