Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Thundersky: Bateries de liti de gran capacitat (Read 3871 times)
pc
csct

desconnectat



Posts: 49

Thundersky: Bateries de liti de gran capacitat
13.11.2005 a les 21:11:49
 
Quote:
Bateries de Liti-io de gran capacitat
Patrick
21/10/03


Hola a tothom !
He comprat dos elements de bateria Liti-io de 3.6 V 100 Ah i només pesa 2 kg !!!!
Vull fer experiments amb aquests elements. He fet un petit estudi comparatiu i el fet és que les bateries de liti tenen de 2 a 3 vegades més densitat energètica que les de plom.

Teconologicament és un avenç important. A més a més, no hi ha cap problema en comprar moltes unitats...

Salutacions.

Quote:
pere
21/10/03


Molt interessant! També tens algun sistema per la càrrega? Segons em van comentar els de Flyer es veu que ni el sistema de càrrega per al plom ni el de NiCd ni el de NiMH és compatible amb el que es necessita per al Li-ion. M'agradaria saber què es necessita (=com funciona) i com es pot obtenir un nombre de cicles grandet, encara que suposo que amb l'experiència tot això va millorant.

Quote:
Patrick
21/10/03


Tinc un contacte a Anglaterra. Estic intentant introduir-me en un equip que s'ha format per utilitzar aquestes bateries. En principi em donarán un carregador especific pel meu cas.
si vols més informació sobre bateries de liti, mira't la plana web www.Thunder-Sky.com

Quote:
Roger layola
23/10/03


Hola!

La informació que trobo per internet es confosa o imprecisa... van bé o fallen amb fred? exploten? i ha risc d'incendi o són segures? Pemeteu-me una vessant poètica...

Ombra grisa sobre llegenda urbana. Uns interessos espectaculars d'una industria emergent que es barregen amb incertesa: es desconeix... o no es vol dir?.

I la retòrica del balance management system... cal tenir-lo per  per evitar sobrecàrreges o riscos d'explosió??
també m'han comentat  que el liti en contacte amb l'aire s'inflama espontàniament, encara que aquestes no són les bateries convencionals de ió, el risc hauria de ser patent.

La compra del patrick, un autentic pioner,  respon a fer un test en directe per verificar totes les llegendes urbanes que s'han dit de les bateries de thundersky. Es una decisió genial.

En la pròxima remesa que compris, integra en la comanda dos packs de 10 Ah i 36v i dos carregadors corresponents. Crec que ha arribat l'hora de despertar del seu son al carboni i al titani, i revelar-se contar els sorollosos, contaminats i primitius ciclomotors de barcelona. (Sigui amb BMS o no, jejejeje).

Per cert, arriven veus que la petició de subvenció del rally no ha arribat a temps i que no es farà....

Quote:
Patrick Renau
23/10/03


Hola Roger,
Quan faci una comanda a China, t'informaré t'ho prometo.
De moment tinc les bateries a casa sense poder fer res perque no tinc carregador ni BMS. De totes formes estic intentant que em subministrin un carregador Zivan adaptat per liti. De moment tot són promeses i previsions, cap realitat. Paciència i perseverància. Ja he passat per aixó amb les bateries de Ni-Cd.
Ara estic intentant dissenyar un descarregador per aquestes bateries, perquè diuen que els primers cicles de carrega són molt important.

Salutacions.


Copyright © 1996 Lilikoi Software, Inc. www.lilikoi.com. All rights reserved.

Volttour (Nihil obstat)
tornar a dalt
 
 

veure perfil | web   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ