Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
LLoguer de remolc (Read 6929 times)
pc
csct

desconnectat



Posts: 49

LLoguer de remolc
13.11.2005 a les 21:06:26
 
Quote:
LLoguer de remolc
Felix Gallego Martinez
7/ 7/03


Hola,
Necessito un remolc per portar un vehicle petit per 4 dies (potser menys). Algú esta interesat en llogarlo!!. Gracies.
"."

Quote:
pere
8/ 7/03


Jo en tinc un, però és bastant petit - quines mides mínimes necessites?
"."

Quote:
Felix Gallego Martinez
8/ 7/03


Hola ! Es per portar un Citi , (ja se que no t´agrada, pero em fa il.lusio). midel del citi 2,74m de llarg per 1,10 m ample, pes 290 KG.
"."

Quote:
pere
9/ 7/03


El que jo tinc és una mica petit per portar un mini-el. Jo ho havia fet però no m'agradava gens, ja que sempre es trencava alguna cosa. El remolc és tipus caixa però el mini-el no hi cap a dintre. Cal desmuntar-li la roda del davant i les bateries (pel pes que queda molt desequilibrat sinó) i pujar-li el "morro" sobre el canto. Però per viatges llargs no és recomanable, ja que tota la part davantera pateix - així em vaig carregar el fre de davant. Posat al revés no pot ser, ja que llavors no es pot posar la tapa del darrere i això està rotundament prohibit - em vaig informar fa poc als mossos d'esquadra. És només permès dur càrregues que sobresurtin si el vehicle tractor disposa de tarja de transport de mercaderies i el remolc i el tractor són del mateix titular que figura a la tarja de transport. L'única possibilitat legal seria doncs amb el "morro" pel davant, on hi ha l'enganxall, però és bastant problemàtic per al mini-el.
Per viatges llargs el que jo feia era llogar una furgoneta sense xòfer, en particular la Volkswagen LT 35 amb sostre alt (un model força antic i que es pot llogar molt bé de preu) et permet fins i tot d'obrir la tapa del mini-el, és també el vehicle que utilitzava el distribuidor de mini-el a Suïssa, quan encara n'hi havia. Sobretot aquest furgó té uns seients plegables que fan de topall encoixinat pel davant, útil en cas de frenada. Així es pot portar el mini-el fins i tot sense haver-lo de lligar. Lo bo del mini-el és precisament que cap an gairebé qualsevol furgoneta, i amb un tros de fusta sòlid com a rampa hi puja tot sol.
"."

 
Copyright © 1996 Lilikoi Software, Inc. www.lilikoi.com. All rights reserved.
tornar a dalt
 
 

veure perfil | web   IP Logged
Roger_Layola





El citi-el d'en felix gallego
Reply #1 - 18.03.2008 a les 19:36:18
 
Aquest Vehicle vermell d'en Felix gallego el vaig veure en algun rally solar Phebus i en algun festival solar de Barcelona, però no l'he tornat a veure més... Algú sap que se n'ha fet d'aquest vehicle? Seria interessant per l'associació recuperar-lo per a festivals i events diversos.
tornar a dalt
 

dscn3076patrick_0001.jpg
  IP Logged
Roger_Layola





Altre lloguer de remolc
Reply #2 - 21.05.2008 a les 14:27:43
 
El nostre equip que pendrà part en el rally solar phebus 2008 està cercant un remolc per a portar motos... Algú te algun contacte que vengui remolcs de 2a ma o els llogui be de preu?

Mercés per endavant,
Roger Layola
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ