Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Vehicle elèctric d'alta eficiència (Read 7073 times)
pc
csct

desconnectat



Posts: 49

Vehicle elèctric d'alta eficiència
13.11.2005 a les 21:03:11
 
Quote:
Vehicle elèctric d'alta eficiència
pere
18/ 6/03


Durant el ral·li vam rebre la visita d'una persona que s'ha construit el seu propi vehicle elèctric, amb bateries i que funciona a 72 volts.
Fotos i més detalls aquí:

http://www.casacota.cat/cgi-bin/ceilidh.com/ceilidh/forum?C8c0a800023Nk-4914-128...
(aneu al final de la pàgina que us sortirà)
"."

[ This message was edited on 18/ 6/03 by the author ]

Quote:
es extrordinari el que es por fer amb motrs electrics,
Roger layola
18/ 6/03


Es genial el vehicle.
Sobre les fotos, hauries de trobar una manera de penjar les fotos a l'estil de un album, no com a adjunt de missatge, que quedin d'una manera més ordenada... l'album de 450 vehicles electrics que et vaig comentar et pot servir d'exemple, es molt facil de veure els vehicles en index i classificar-los. li vas donar una mirada?  
"."


Quote:
Re: es extrordinari el que es por fer amb motrs electrics, una possible millora web:::
pere
18/ 6/03


--------------------------------------------------------------------------------

De moment el que falta és que la gent envii fotos per a saber de quin material es disposa, i la manera més fàcil és en un fòrum, que per la seva estructura és impossible que sembli una galeria. Si hi ha material i interès ja la faré, tinc el software necessari, que ho permet fer d'una manera bastant agradable, mira com a exemple possible les fotos d'excursions amb flyers a http://www.casacota.cat/casulleras/galeria/flyer/index.html
De fet ho pensava fer, però el segon dia s'em va cremar la electrònica de la màquina de retratar i gairebé no tinc fotos, per això la crida si algú en té més!
"."


Quote:
Re^2: es extrordinari el que es por fer amb motrs electrics, una possible millora web:::
pere
25/ 6/03


Ja he posat les fotos en una pàgina especial, amb miniatures incloses.
"."

Quote:
Maco
Roger layola
25/ 6/03


--------------------------------------------------------------------------------

Ara si que no dona aquella sensció de desordre... i pots accedir a la foto tenint una idea del que te dintre, cosa que s'agraeix. En definitiva, t'ha quedat molt bé!
Escolta, els de can flyer treballaran a l'Agost? M'han dit que a Europa el calendar de vacances funciona diferent!. Anire uns dies per frança i segons com potser em podré escapar....
"."

 
Copyright © 1996 Lilikoi Software, Inc. www.lilikoi.com. All rights reserved.

Volttour (nihil Obstat)
tornar a dalt
 
 

veure perfil | web   IP Logged
esbarsabina





Re: Vehicle elèctric d'alta eficiència
Reply #1 - 13.08.2006 a les 13:12:06
 
WinkDes del 1905 amb eficiència provada! Els vehícles que baixen generen corrent per a la pròpia frenada i per ésser consumida pels que pugen.
Més o menys dos tramvies que baixen generen corrent sufucient per a un que puja.
tornar a dalt
 

10590007.jpg
  IP Logged
Roger_Layola





Re: Vehicle elèctric d'alta eficiència
Reply #2 - 24.03.2008 a les 00:56:49
 
orris....
un parell més. I ara si que men vaig a gitar... Wink
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
pc
csct

desconnectat



Posts: 49

Re: Vehicle elèctric d'alta eficiència
Reply #3 - 24.03.2008 a les 05:20:00
 
He arreglat de manera genèrica URL que ara porten a l'arxiu dels antics fòrums, molt possiblement algunes coses surtin ara per duplicat, però tot es conserva, excepte alguns annexes.
tornar a dalt
 
 

veure perfil | web   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ