Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 
Mecànica: Conversió moto electrocat (Read 25502 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Mecànica: Conversió moto electrocat
30.11.2008 a les 13:53:49
 
Eva Håkansson és una noia de suècia que ha estat estretament vinculada amb el projecte dela la killacycle: la moto electrica dragster més ràpida del món: actualment ostenta el quart de milla 7.89 seconds @ 168 MPH. (vaja, es posa a 300 per hora en escassos 8 segons, no stà gens malament)

La herència directe d'aquest contacte ha estat convertir una moto de benzina a electrica al seu país natal,  Suecia, amb l'ajuda del seu pare.

La conversió, anomenada electrocat, en honor al seu entranyable mixu, ha tingut un fort impacte mediatic al país, ha estat una bona eina de difusió de la tecnologia elèctrica...

A la següents fotografies, eva amb la kilacycle.
Pàgina de la moto dragster: http://www.killacycle.com/
tornar a dalt
 

killa_1226629430_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #1 - 30.11.2008 a les 14:08:40
 

la seva pàgina web: http://www.evahakansson.se/#home
Els albums complets de fotografies es poden trobar a: http://photos.evahakansson.se
tornar a dalt
 

killa_1226629456_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #2 - 30.11.2008 a les 14:09:20
 
Espectacular la Killacycle!
Les següents fotografies són sobre el resultat de la relació entre Eva i la Killa: la electrocat!
tornar a dalt
 

killa_1226629479_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #3 - 30.11.2008 a les 14:10:28
 
Aquest és el resulat de la conversió de la moto electrocat
tornar a dalt
 

result_1226629299_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #4 - 30.11.2008 a les 15:50:32
 
.
tornar a dalt
 

result_1226611098_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #5 - 30.11.2008 a les 15:53:53
 
Un cycle analist, imprescindible per a qulsevol vehiclelectric. Dona 4 lectures simultanies de kwh instantanis, voltatge, ampers... entre moltes altres
tornar a dalt
 

result_1226611031_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #6 - 30.11.2008 a les 15:55:22
 
gasolina? això es TAN del segle passat.....
tornar a dalt
 

result_1226611113_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #7 - 30.11.2008 a les 15:56:36
 
I el nom de la moto.
tornar a dalt
 

result_1226611016_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #8 - 30.11.2008 a les 15:58:22
 
I ara unes fotos del procés de conversió!

El xassís amb el motor de benzina...
tornar a dalt
 

1-1226607823_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #9 - 30.11.2008 a les 15:59:32
 
El pack de bateries thundersky acabat d'arribar!
tornar a dalt
 

2-1226608010_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #10 - 30.11.2008 a les 16:00:11
 
Les bateries carregant...
tornar a dalt
 

2-2-1226713254_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #11 - 30.11.2008 a les 16:14:08
 
detall del display del carregador
tornar a dalt
 

2-3-1226713270_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #12 - 30.11.2008 a les 16:15:27
 
el motor serà un etek-R fabricat per Briggs and Straton.
tornar a dalt
 

3-1226607900_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #13 - 30.11.2008 a les 16:16:18
 
Mesurant si caben les bateries.
tornar a dalt
 

4-1226607876_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #14 - 30.11.2008 a les 16:18:02
 
grirar les bateries thundersky grogues no és molt recomanable... les electrolits queden descoberts i s'oxiden, la vida útil de la bateria s'acurta!
tornar a dalt
 

4-21226608129_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #15 - 30.11.2008 a les 16:19:25
 
Amb totes les bateries
tornar a dalt
 

5-1226606909_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #16 - 30.11.2008 a les 16:20:18
 
S'ha de cuidar que la cadena no toqui el basculant en ordre de marxa!
El pinyò que han posat és excessivament gran! El motor s'escalfarà molt gastarà molt més el que toca!
tornar a dalt
 

7-1226607039_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #17 - 30.11.2008 a les 17:01:08
 
Aquest llustris tan mono és el que dona nom a la moto. Està inspeccionant la feina amb molt de interés!
tornar a dalt
 

8-1226607324_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #18 - 30.11.2008 a les 18:06:16
 
El Etek R inicial de Briggs estava pensat per funcionar a 48v. Si es fan els números, es pot veure que la moto munta 21 cel·les de 3,2v, resultant en 67,2v, uns 78v quan està carregada a tope. El motor, amb una marxa tan llarga i un voltatge tant alt, l'única cosa que podia fer era fondre's... Aquí tenim una imatge amb el pare de Eva intentant arreglar-lo. malauradament la reparació no va servir, doncs quan una cosa està mal pensada no hi ha pedaç possible: el motor es va tornar a fondre.

tornar a dalt
 

9-1226688317_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Mecànica: Conversió moto electrocat
Reply #19 - 30.11.2008 a les 18:11:24
 
La solució va ser apostar per un Etek RT de la serie nova. Dissenyat per a 75v, és més robust i aguanta millor tensions altes....
un cop acabada la moto, el següent pas, el més interessant, va ser legalitzar-la!
A la imatge, el etek RT es diferencia del R per ser més ample
tornar a dalt
 

1226689725_resized.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ