Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Projecte Eolos. (Read 7023 times)
Eolos
participant

desconnectat



Posts: 1

Projecte Eolos.
18.12.2014 a les 16:09:57
 
Bona tarda a tothom.

Tinc un projecte de cotxe elèctric autosuficient però em falten coneixements i experiència. M'agradaria formar un equip per a desenvolupar i provar un prototipus de la meva idea. I si funcionés (cosa de la que n'estic segur) convertir l'equip en una empresa per fabricar-lo en sèrie i comercialitzar-lo.

És un projecte ambiciós i únic que fa molts anys que tinc al cap però fins a mitjans d'aquest any no m'havia decidit a tirar-lo endavant en ferm. Tinc dissenys i idees. La base del prototipus és la conversió d'un turisme de benzina lleuger a un VE funcional.

El punt clau d'aquest VE-A[utosuficient] és la generació d'electricitat aprofitant el moviment. No només amb l'energia cinètica sinó d'altres maneres. És una idea molt potent que pot sopusar un gir important en l'indústria del VE. Si més no, jo ho veig així.

M'agradaria debatre les opcions i formar equip tan aviat com sigui possible. Entre la gent que busco hi hauria d'haver algú que, o fos soci capitalista o tingués mà per aconseguir finançament.

Gràcies per la vostra atenció i les respostes.

Atentament,

Oriol Fort (Eolos).
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Re: Projecte Eolos.
Reply #1 - 18.12.2014 a les 17:24:04
 
Benvingut Oriol.Arribes amb empenta,molta sort en l´intent.Estaré a l´aguait del projecte i veure com avança.
De fet estás en un 3.0 i jo encara estic en un 1.1 (bici elèctrica) que faig anar a diari de fa més de tres anys .
En poca cosa et puc ajudar,pocs coneixements,calerons i visc fora de la metròpoli.Potser alguna llonganissa
enviada per correu-postal ...

Auguris,bones festes del solstici d´hivern,bons anys vinents a tothom,salut !!!  Jan
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Projecte Eolos.
Reply #2 - 25.12.2014 a les 22:11:11
 
Benvingut Oriol,
Celebro la teva empenta.
Com suposo que ja t'hauràs informat, desenvolupar una moto elèctrica com la vectrix ha tingut un cost de mes de 100 milions de dolars, i desenvolupar un cotxe amb certes garanties d'exit calen de 400 a 600 milions de dòlars. Altres intents sense tant de capital com el loremo, el aptera etc es desenvolupen amb voluntat però erràticament, i acaben col·lapsant per falta de capital i resultats.  Quan hi han diners suficients i una bona gestió, es possible aconseguir beneficis en 10-15 anys. Tesla es un bon exemple, però tot just encara no es una empresa econòmicament rentable. Aproximadament quin pressupost tens pensat per desenvolupar el teu cotxe?

Una altra cosa que em crida l'atenció es la paraula autosuficient... Que vols dir amb autosuficient?
autosuficient+ Eolos...
M'has recordat amb aquests noms un dels fracassos mes estrepitosos de tots els temps del DIY (do it yourself)

https://www.youtube.com/watch?v=bkcn8ZkvKKc
Si al pobre noi li haguessin explicat que tindria mes autonomia treient els ventiladors, no hauria malgastat tantes hores i diners en la direcció equivocada...

Com a bona referencia, hi ha el sunswift, que pot portar dues persones "còmodament" assegudes mes equipatge durant 500 km a 100  per hora sense aport solar, i amb aport energètic de les plaques solars uns 800. Es el cotxe solar més pròxim a la realitat del dia dia. Estas pensant en això?
tornar a dalt
 

sunswift.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Projecte Eolos.
Reply #3 - 25.12.2014 a les 22:49:23
 
.
tornar a dalt
 

sunswift-2.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Projecte Eolos.
Reply #4 - 25.12.2014 a les 22:50:36
 
.
tornar a dalt
 

sunswift3.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Projecte Eolos.
Reply #5 - 25.12.2014 a les 22:54:59
 
Aquesta versió de cotxe (n'hi ha hagut d'anteriors) ha costat uns 500.000 dòlars. Es una versió casolana que no es pot fabricar en serie. Li queda un llarg camí per a ser refinat, amotllat a les cadenes de producció, millorar els processos per vendre'l a un preu competitiu, i homologar-lo, pero els seus arguments, màxima eficiencia absoluta, segur que tindrà el seu mercat...
tornar a dalt
 

sunswift-team.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ