Jan Delcrous
participant
desconnectat
|
Per demanar que no quedi ... Suposo que ha d´haver un bon projecte,uns padrins o entitat que avalin,uns sponsors,temps i diners ... Tota una estratègia ! Com que el no ja está sobre la taula s´ha d´anar pel sí.
Jo em conformaria amb un trike,teulat amb Flex Solar Cell,unes bones bateries de Golden,Headway,Winston,Panasonic o Sony de 48 V i 20 A amb recanvis carregats.Motor Nine Continent 8x8,controlador de 17 o 22 A de 12 mosfets.Un copilot,cotxe escombra per l´equipatge recanvis,intendència i mostres dels productes dels patrocinadors per donar a conèixer durant els descans del recorregut. Vins i caves del Priorat,Penedés,Empordà i altres,formatges,embotits i pernils,fruits secs,olis,i arrós de Pals o del Delta.Una bona paella de tant en tant.La qüestió de teca agermana i fa gola,ben remullada i de postres xocolates i productes bio de firmes ecològiques. Potser Som Energia patrocinaria la part elèctrica.
Jo em comprometo a controlar la part mecànica,elèctrica,conduir a mitges i fer paelles . Qui s´anima ?
Crec que Volt-Tour té una Berlingo elèctrica,no sé quina autonomia podria tenir.Hi cabria la teca,beure,tenda,sacs,eines,paella i paellero ...
|