Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
La meva moto (Read 3822 times)
Pep
participant

desconnectat



Posts: 2
L'Esquirol
gènere: male
La meva moto
06.11.2013 a les 16:28:31
 
Hola, aquest és el primer post,

 Us presento la meva moto, vaig adquirir-la  fa 5 mesos. és una Sanyou 6ooo. Crec que és la mateixa que hi ha per aquí amb diferents marques, com la Niux6000, o Cyclon.
De moment, n'estic molt content. Em serveix per anar a la fèina i tornar, uns 74 Kmts. que mai m'han fet patir per arribar a casa, a més amb un desnivell d'uns 500 mts. L'Autonomia que et diuen és de 80 Kmts. però estic segur que, conduit-la tranquil·lament arriba als 100. El motor és la mateixa roda del darrera, el pack de bateries és de 72V 60AH LiFePo4.
 Ara només cal esperar fins quan... La gran incògnita, espero que uns quants mils. Veig que amb Vectrix heu complert els 50.000, felicitats!

Deixo una foto, que també és maca!
tornar a dalt
 

moto_3.jpg
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: La meva moto
Reply #1 - 07.11.2013 a les 02:33:57
 
Felicitats Pep!
Una foto molt maca!
Fins ara mai he recomanat aquestes motos per les greus deficiències que mostraven, però últimament el gran problema de les motos Xina-clon ja no son peces principals de tracció, sinó els detalls secundaris: els  plàstics, acabats, peces com els clausors, miralls, interruptors...

El teu cas sembla reforçar aquesta percepció de millora. Em sorprèn gratament  que puguis fer 76km diàriament quan la autonomia oficial anunciada és de 80km.
A la mínima que els fabricants xina-clons contractin els enginyers de Kimco& Co, tindrem unes motos ben acabades, fiables i econòmiques!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ