Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Dubtes Vectrix (Read 16798 times)
Roger
participant

desconnectat



Posts: 15

Dubtes Vectrix
02.07.2013 a les 10:45:54
 
Bon dia, tinc un gran dubte amb la Vectrix, i és saber on la puc dur a arreglar...

Ja porto gairebé 9000 km, i la moto va bé, un altre tema son les bateries (ja hi aniré després). Però em surt el missatge de Encodr, i m'agradaria arreglar-ho. Vaig estar cercant per internet, i sembla que és una goma de la roda de darrera, que es va desfent, però no tinc eines ni per començar-m'hi a posar...  Sabeu d'algun lloc al maresme o barcelona on ho pugin fer??

I el segon dubte ja son les bateries... La vaig comprar de segona mà, i amb bateries relativament noves (les havien canviat fa poc), i al principi feia 45-50 km amb la moto per càrrega, tenint en compte que visc a Mataró, i que per pujar a casa fa prou pujada. Però es que ara no arribo als 35, tot i fer la majoria per nacional i sense córrer (60km/h amb puntes de 70). Que faig malament¿? Puc recuperar la càrrega perduda? L'endollo quan veig que arribo al límit (124-126 marca la càrrega de la moto) i la tinc unes 8-10 hores carregant (per la nit).

O toca canviar a liti?? Si fos així, on ho fan, i quins preus costa? En el seu dia eren uns 1200 només la bateria (ma d'obra a banda) si no recordo malament.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Re: Dubtes Vectrix
Reply #1 - 12.07.2013 a les 17:16:32
 
Hola Roger,si tú no saps arreglar la part mecànica ... Potser al taller on vareu reparar la berlingo ... És una opció potser

Les bateries crec que haurás d´anar a parar a LiFePo4,més cares.més pes,més cicles de recàrrega,més C de´entrega puntual.
Per qué no dones un volt per enbicielectrica,et presentes i exposes a off topic on comprar les LiFePo4 ? .Són trempats
i saben tots els racons.Jo fa un parell d´anys que vaig amb bici elèctrica y amb el seu fòrum i el d´ enless sfphere m´en he sor-
tit prou bé.
Sort i salut !   Jan
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger
participant

desconnectat



Posts: 15

Re: Dubtes Vectrix
Reply #2 - 23.07.2013 a les 17:20:38
 
Avui he parlat amb goinggreen, i canviar les bateries em surt la broma per 3550 més IVA... Quan vaig comprar la moto (ja de segona mà), es comentava que les noves anirien sobre els 1500 euros.... 3500 em semblen una passada.... quan la moto em va costar això de segona mà....

El mercat de motos elèctriques em sembla que està estancat.....
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Dubtes Vectrix
Reply #3 - 26.08.2013 a les 17:35:57
 
Hola Roger!
(Jan no soc jo, es un altre usuari vectrix!)

Jo estic igual, no tinc molt clar posar sobre la taula una fortuna per una bateria de la que no tinc moltes garanties en quan a durabilitat...
Prepararé un post sobre com m'en surto amb les NIMH
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Re: Dubtes Vectrix
Reply #4 - 05.09.2013 a les 21:22:54
 
Les bateries de plom cícliques i descàrrega profunda ,poden ser una solució ? Segur que et duren un parell d´anys,quatre vegades
més económiques i més del doble de pes.Falta saber si entren en el mateix espai.

També hi han les Li-Po de Hobby King .Més compromeses a l´hora de carregar i descarregar.

Les LiFePo de BMS Battery i Golden Motor.Venen les cèllules per unitats i pots fer la bateria al teu gust.Van amb rosca i connectors
de plaques de coure.

Has mirat si tens alguna element degradat amb el tester ? Pots trobar elements iguals per internet  i fer el canvi?

Sort !
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger
participant

desconnectat



Posts: 15

Re: Dubtes Vectrix
Reply #5 - 06.09.2013 a les 06:48:00
 
El meu principal problema és que no soc un manetes mecànic,  per tant em fa por fotre-li mà a la moto jo sol, i passar de poca autonomia a nul·la.

I per descontat, que no en tinc ni idea de motors elèctrics a bateries i les seves coses.....


Jan Delcrous wrote on 05.09.2013 a les 21:22:54:
Les bateries de plom cícliques i descàrrega profunda ,poden ser una solució ? Segur que et duren un parell d´anys,quatre vegades
més económiques i més del doble de pes.Falta saber si entren en el mateix espai.

També hi han les Li-Po de Hobby King .Més compromeses a l´hora de carregar i descarregar.

Les LiFePo de BMS Battery i Golden Motor.Venen les cèllules per unitats i pots fer la bateria al teu gust.Van amb rosca i connectors
de plaques de coure.

Has mirat si tens alguna element degradat amb el tester ? Pots trobar elements iguals per internet  i fer el canvi?

Sort !

tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Re: Dubtes Vectrix
Reply #6 - 22.09.2013 a les 18:57:49
 
Hola Roger , Has solucionat el problema de les bateries ?

Jo tampoc sóc un manetes però crec que  Renobat de Figueres,que tenen certa relació amb Volt-Tour, tenen bateries de plom cícliques
i de descàrrega profunda.Potser et poden aconsellar i si va bé es pot posar al fòrum com a solució per a altres usuaris.
Al meu entendre, si el sistema de càrrega i balanç de les bateries de plom el solucionen només és qüestió de connectar al + i - de la Vectrix.
No sé si han incorporat al seu catàleg bateries de LiFePo4,crec que ho tenien en projecte.Hi han moltes bicis-e,cadires de minusvàlids,
grúes per mourel´s,carrets de golf,motos,patinets,eines portàtils etc que estan demanant amb urgència una respòsta fiable al problema
del recanvi i  assistència.

Si fas anar elements de BMS Battery, Golden Motor o altres ja has de fer totes les connexions per fer el balanç i segons el voltatge i
intensitat del pack el carregador ha d´estar a l´alçada de la demanda.En aquest cas jo no hi entenc gens,potser algú del fòrum que hi entengui et pot aconsellar.
Els que domineu la llengua anglesa podeu donar un cop d´ull a les webs i fer la consulta en concret : Nº de cel·les,connectors,suports,BMS
Battery Managemenr System,carregador,preu,enviament (Ull amb DHL ...!) duanes,temps d´entrega,pagament,garantia i recanvis post venda ... Si coneixes algun importador és el millor.

He llegit en diferents forums que els vehicles que al frenar fan anar el regeneratiu per carregar o donar corrent contraelectricmotriu estressen molt les bateries i perden cicles de càrrega si la electrónica no és molt ben feta.Conec qui ha eliminat aquesta
possibilitat en les bicis-e.

Sort ! Estaré atent al fil a veure com evoluciona.Salut!   Jan
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger
participant

desconnectat



Posts: 15

Re: Dubtes Vectrix
Reply #7 - 08.10.2013 a les 19:28:52
 
Encara estic igual, o millor dit, pitjor.

Un dia pujant a Argentona la moto es va estressar, i desde llavors als 10km ja em marca bateria...

Vaig anar a la tenda de www.batterythings.com a preguntar si s'ho podien mirar, i van consultar a un entés, que em va dir que les havia de descarregar del tot, i deixar-les carregant durant 3-4 dies.

Ho vaig fer, però vaig trigar 3 dies a descarregar del tot la moto, doncs després de fer uns 7 km amb la marca de bateria i cada cop menys potència, va tenir un "subidón", i tot i que marcava bateria, semblava que tenía molta més "força". Després de fer 20 km en total amb bateria, i quan la moto ja practicament no caminava sola, la vaig deixar 3 dies carregant, però no va servir de res, 10 km i ja marca bateria.

Em van dir que si això no funcionava, truqués a suzuka zero, i tot just avui veig al forum que tanquen.... Sad
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Dubtes Vectrix
Reply #8 - 09.10.2013 a les 18:06:12
 
Roger!
Has acabat de destrossar la pobre cel·la que et falla...
Ràpidament, dues coses...
primer, mai descarregues  profundes! Un cop al mes de cal·libració per efecte memòria i mai tan extrema
segon. El carregador es primitiu. Carrega matxacant celes, es para quan li rota, i ja no fa res mes, encara que la tinguis endollada un any sencer, es completa la primera carrega inicial i prou.
La carrega que et diuen s'ha de fer externament, que carregui celes lentament. Abans però cal canviar cel·la/s malmesa/es, fent el procediment que t'he dit. recuperaràs 50-60 km.

Salut!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Dubtes Vectrix
Reply #9 - 21.03.2014 a les 00:34:38
 
respostes fora de context s'han mogut a aquest tema.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ