Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Butlletí Volt Tour 2013 (Read 4486 times)
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Butlletí Volt Tour 2013
16.05.2013 a les 09:27:50
 
Bon dia,no sé si és el lloc adient per aquest post ... Si el moderador ho creu convenient prego que el mogui a un lloc més adequat.Gràcies.

He rebut per correu-e el nou Butlletí de Volt Tour.Em van preguntar si el volia imprés i vaig creure que no calia fer una despesa de paper i
tramesa per correu postal en temps d´estalvi.
He mirat a voltforum.eu i no l´he sabut veure,potser encara s´ha de penjar ?  M´agradaria saber si el penseu editar en breu doncs estic
en contacte amb l´IES la Garrotxa d´Olot i voldria comentar-ho amb els professors i companys.Estic embastant un projecte de seguiment
solar mitjançant un heliòstat gestionat amb Arduino,PLC o Picaxe (estem mirant el més idoni) .La idea és tenir un focus concentrat mitjan-
çant una paràbola o fresnel flexible per aprofitar les tèrmies i poder generar una energia aplicable a la generació de calor eficient.
Aquest punt es pot aplicar a una turbina o Stirling gamma amb un alternador.Aquest projecte va per llarg però ja ha començat a rodar.
Cal dir que aquesta idea va nèixer arran d´estar convidat a Robolot 2013,jornada oberta adreçada a la promoció de la robótica amb ponèn-
cies peninsulars i forànies.Aquesta trobada es fa cada any i va ser la VIII ª. va durar tot el passat dissabte 27 d´Abril.

Qué té a veure amb les premises de Volt Tour per a la difussió i promoció del vehicle elèctric ? Aparentment poca però com que em desplaço
amb bici-e (el més bàsic dels vehicles elèctrics) penso que si es pot carregar mitjançant l´heliòstat i l´alternador és un exemple didàctic que
pot fer fortuna en un institut de FP.Ja sé que és millor una placa solar,no està descartat i possiblement sigui un complement interessant del
projecte més endevant de manera paral·lela i complemetària.L´orientació equatorial de les plaques poden millorar la seva efectivitat.
Crec que es pot fer més difussió pedagógica amparat amb una institució educativa que de manera particular.
Salutacions !    Jan
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Butlletí Volt Tour 2013
Reply #1 - 27.08.2013 a les 22:43:00
 
Hola Jan, et responc en privat, Wink
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ