Roger Layola
moderador global
desconnectat
Posts: 2144
Barcelona
gènere:
|
Finalment, divendres la vaig provar. La vaig notar pesada, friccionada (3 discs), i amb poca protecció aerodinàmica (un extre de cúpula per la mòdica de300 euros solventa el problema), i molt especialment, escandalosament cara... i aquí s'acaben els defectes! Quina llista mes curta, no? però es així, acostumat a una moto elèctrica vella de 2007, amb moltes mancances i limitacions, la BMW s'ha mostrat fregant la perfecció.
Destaca per sobre de tot, la brutal acceleració urbana de 20 a 80 per hora, capaç d'humiliar a qualsevol tmax que es posi pel mig. A partir de 100 km/h es perd aquesta brillant acceleració, la debilitat elèctrica es fa patent enfront les 600cc esportives que circulen per l'autovia. Nogensmenys, arriba als 120 km/h amb sorprenent facilitat.
El segon a destacar, el extraordinari refinament del programa de gestió, tan d'entregues de potencies com de frenades regeneratives. Te un selector en 4 modes per triar diverses configuracions. després de 1h de conduir-la, semblava que l'hagués portat tota la vida.
La part cicle, com era d'esperar, sense problemes: la bateria està embolcallada per una caixa de metall, que transmet una rigidesa millor que les versions fòssils de la BMW C, que afegit al baix centre de gravetat, la converteixen en una moto molt fàcil de conduir.
sobre el punt clau de l'autonomia. Conduint-la com una vectrix, un 60% de bateria dona per 85 km, surt una autonomia real de 140 km. ells anuncien una autonomia de 100 km, força ajustada i realista amb un estil de conducció destraler, plena d'acceleracions fulgurants per la ciutat.
Essencialment, és la primera moto elèctrica que puc recomanar comprar al gran públic (després de 7 anys, ja era hora!!).
Al igual que el Tesla, que sigui elèctrica es circumstancial. Es una meravella de scooter. I com en el cas del cotxe TESLA, també està reservada a les persones que els surten els diners per les orelles, o per la gent que no passa penúries econòmiques, i sap veure en conduir aquesta màquina el que és: Un canvi de paradigma.
Un punt nefast: només l'ofereixen en coloració mona de pascua. Al comprar-la nova al concessionari es pot demanar que pintin 4 plàstics clau per uns 300 euros, que la deixen molt més digne i discreta. Encara que no la volgueu/pogueu comprar, no deixeu de provar-la, val la pena!
|