Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Battery Forum BCN Març 2012 (Read 4463 times)
Jan Delcrous
participant

desconnectat



Posts: 36

Battery Forum BCN Març 2012
07.04.2012 a les 14:42:54
 
Vaig assistir al E-Bike Battery Forum.Aprofito per agraïr les gestions de Patrick,Sònia i Eduard.M´ha costat baixar els PDF´s degut a que
estic connectat a la xarxa mitjançant antena i baixen 4 K/seg...Gràcies a un company he pogut baixar els 64 Megues a casa seva.
Potser que algú estigui en la meva situació,que no els hagi pogut baixar doncs ja s´ha exhaurit el termini o que desconegués aquesta
possibilitat.
Aquests PDF són un resum gràfic de les ponències i crec que estaria bé deixar-los penjats al fòrum per a poder-los consultar tothom
que ho desitgi.No sé a quin apartat,a esdeveniments,notícies...El moderador que decideixi on és millor.

PD.Aprofitant el correu,potser convindria treure les teranyines de la portada,és l´aparador de Volt Fòrum i ha d´estar lluent.Sense ànim
de molestar ni ferir sensibilitats.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Battery Forum BCN Març 2012
Reply #1 - 25.04.2012 a les 07:10:57
 
HOla Jan!
Em sembla una bona idea, els podriem posar a esdeveniments, o crear un subapartat específic amb fitxers adjunts. Pots adjuntar els pdfs quan publiques un missatge.
Sobre la portada, et refereixes a la de volttour.net, o la de volttour.eu?
Jan ens encantaria comptar amb la teva ajuda, i la de tothom, per a penjar notícies a la web, doncs, ja veus que no arribem a tot. Està en un format wordpress fàcilment editable, i no et portaria massa temps. Wink
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ