Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
ja prto 3000 Km amb el Peugeot 106 e (Read 8674 times)
rocafort
participant

desconnectat



Posts: 96

ja prto 3000 Km amb el Peugeot 106 e
22.06.2011 a les 12:08:13
 
Si si ja porto mes de 3000 . amb tres mesos efectius ja que vaig tenir un temps al taller del nostres anics de Cananyans taller Uris, defet despres de passar per les seves mans el cotxe va guanyar el 100%

Estic molt content del cotxe, i ahir vaig fer un record de Km amb una carga 111 Km,  va cargar 14,2KW ja que estava practicament descargades ( les carges completes normals solen ser de 11,5-12Kw)  aixó de cargar 14.2 kw no ès normal, per que havia fet una carga especial que de tant en tant la fa per mantenir les bateries vives, el trajecte va ser Rocafort -Berga-Berga Navarcles a 6 km de casa i vaig fer trosos a l'autovia, la velocitat mitjana va ser peró de 40 Km/h aproximadament.

properament us posarè fotos

La autonomia mes normal peró i pels trajectres normalment que faig son de uns 70-75 Km, que hi han pujades i baixades mes fortes.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: ja prto 3000 Km amb el Peugeot 106 e
Reply #1 - 23.06.2011 a les 12:23:10
 
110km!!
Aquestes bateries quina antiguitat tenen?
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
rocafort
participant

desconnectat



Posts: 96

Re: ja prto 3000 Km amb el Peugeot 106 e
Reply #2 - 28.06.2011 a les 16:04:53
 
Roger Layola wrote on 23.06.2011 a les 12:23:10:
110km!!
Aquestes bateries quina antiguitat tenen?

Doncs suposo que tenen 9 anys com el cotxe i el marcador de Km marca 53000, pel que veig estan molt be encara, lo del 110 Km ha sigut un cop de sort ja que concidir una carrega de equalització que sobre carrega les bateries un 20% mes i fer un trajecte que de per si es bo per fer Km's, ha donat aquest tan bon resultat, com ja ho dic al post original el "normal" pels trajectes que faig solen ser d'uns 70-75 Km d'autonomia
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
voltamotion
participant

desconnectat



Posts: 51

Re: ja prto 3000 Km amb el Peugeot 106 e
Reply #3 - 01.07.2011 a les 04:05:08
 
rocafort wrote on 28.06.2011 a les 16:04:53:
Roger Layola wrote on 23.06.2011 a les 12:23:10:
110km!!
Aquestes bateries quina antiguitat tenen?

Doncs suposo que tenen 9 anys com el cotxe i el marcador de Km marca 53000, pel que veig estan molt be encara, lo del 110 Km ha sigut un cop de sort ja que concidir una carrega de equalització que sobre carrega les bateries un 20% mes i fer un trajecte que de per si es bo per fer Km's, ha donat aquest tan bon resultat, com ja ho dic al post original el "normal" pels trajectes que faig solen ser d'uns 70-75 Km d'autonomia


Cada modul NiCd porta La data de fabricacio (etiqueta o grabat), per expériencia de usuaris com jo a França, es molt difficil de préveure la mort d'un modul sino hi ha un control individual y permanent de cada modul.
Molt sovint, a França cada modul mort d'una mort subita i irremediable i sense avis, al cap d'uns deu anys a 12 anys tot depen de l'utilitzacio i dels cicles de recarrega descarrega.

Resumint, que en la realitat un modul NiCd no dona signes de la seva deterioracio sino quan ja es molt tard. Desprès o cambies de tecnologia i pases al liti com fan a Dinamarca amb els cotxes electrics francesos o compres NiCd d'occasio a ACCU-SERVICE à PESSAC prop de Bordeaux !

Que paseu un bon dia.
David electromobilista a França desde fa 2 anys i mitg gracies als endolls gratuits publics, ja que visc en un apartament ! Smiley
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
rocafort
participant

desconnectat



Posts: 96

Re: ja prto 3000 Km amb el Peugeot 106 e
Reply #4 - 01.07.2011 a les 09:56:42
 
Hola David

De cara al setembre posarè un aparell de control de les bateries on em indicarà com van cada una de les bateries, el que si que tinc clar es que quan comensi a fer figa varies bateries en poc temps m'agradaria fer el canvi a una tecnologia de bateries mes actuals i que tingi mes autonomia amb menys pes de bateries.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
patrick
participant

desconnectat



Posts: 32

Re: ja prto 3000 Km amb el Peugeot 106 e
Reply #5 - 22.07.2011 a les 06:15:32
 
Hola Pere (Rocafort),

El teu sistema de lectura de els tensions (Paktrakr) ja ha arribat. Aixi que durant el setembre, si vols, mirarem al taller Uris de Canyamars de instal·lar-lo. Haurem de baixar cofres i mirar les bateries de ni-cd.
Sera un moment molt interessant per veure l'estat de les teves bateries.

Amb el Paktrakr que jo tinc a la Kangoo ja he pogut indentificar les bateries de ni-cd mes defecutoses i les he pogut reposicionar. Les "velles" les posare en la Citroen Berlingo de volt-tour que encara funcionen. D'aquesta manera, amb una mica de sort, podem "reflotar" la Berlingo que ja porta gairebé 1,5 any esperant que algu la salvi.

En Joan Danes, que també te un Peugeot Electric, també ha demanat un paktrakr.
tornar a dalt
 

imatge_pak_trakr.jpg
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: ja prto 3000 Km amb el Peugeot 106 e
Reply #6 - 26.04.2012 a les 10:07:32
 
És molt útil aquest aparell. Si la vectrix tingues 1/3 de les 102 celdes que porta, en posava un.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ