Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Visita a Suzuka - ZERO DS (Read 7828 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Visita a Suzuka - ZERO DS
19.06.2011 a les 12:28:38
 
Fa poc vaig passar a saludar els companys de Suzuka.
Una botiga força espectacular al bell mig de Badalona, que comparteix el protagonisme de les seves imponents Ducatis Yamahas etc amb les elèctriques. A primera fila trobem un bon assortimen de vectrix! quin goig!. La carcassa en color verd la trobo preciosa.
tornar a dalt
 

snc00778.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Visita a Suzuka
Reply #1 - 19.06.2011 a les 12:34:21
 
MOlt amables, em van deixar provar les ultimes novetats de la marca americana ZERO. La XU i la DS.
La Xu, desenvolupada en molt poc tmeps, té una bateria extraíble, pes molt contingut, uns acabats i components de luxe, a preu contingut.

Durant la prova s'ha demostrat força limitada de velocitat punta (80 km/h), el tacte del potenciòmetre poc agradable, i el soroll de la cadena no m'ha acabat d'agradar. La unitat de prova tenia la llanta mal balancejada, fet que feia que tremolés per sobre de 60 km/h. En definitiva, les sensacions no corresponen pel que s'ha de pagar per ella. La he trobat més pròxima a una presèrie que no pas a una moto de venda normal.
tornar a dalt
 

snc00781.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Visita a Suzuka
Reply #2 - 19.06.2011 a les 15:40:55
 
La Zero DS és una moto de veritat. Un cop d'ull en directe ja deixa clara la seva qualitat de components, acabats, i estètica cuidada.
Una de les coses que més m'han sobtat en la primera presa de contacte és la naturalitat de conducció. No hi ha estrebades, ni reaccions estranyes. La moto gira com ha de girar, accelera amb nervi, però amb control. Els indicadors, massa simples encara, fan servir algoritmes enlloc dels voltímetres), i els components ja estan enllaçats per canbus. Els enginyers de ZERO han fet un treball esplèndit. Els 110 km/h la fan una moto interurbana excel·lent per a trajectes curts.
Els punts més negatius?
Incomprensiblement està homologada per a només una persona. El carenat a alta velocitat provoca turbulències, i protegeix poc del vent. Tampoc m'agrada massa que funcioni amb escombretes, estic segur que dintre d'uns anys portarà motor trifàsic...
En resum, és una moto d'alta qualitat molt recomanable, que ja ha deixat de ser una presèrie. El preu, que confrontat amb el mercat de benzina és excessivament alt, es justifica amb una bateria "state of the art" de liti ió  manganés de segona generació amb BMS, (les úniques que es poden enviar per avió.) que garantitza una llarga vida útil del vehicle.

Malgrat que en alguns aspectes la DS ja supera a la Vectrix, pel comprador que prova les motos per primera vegada, la Vectrix continua donant millors sensacions.
tornar a dalt
 

snc00780.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Visita a Suzuka
Reply #3 - 19.06.2011 a les 15:49:15
 
Una de les grans millores: La corretga dentada. Suavitat i silenci... meravellós!
tornar a dalt
 

snc00782.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Visita a Suzuka
Reply #4 - 19.06.2011 a les 15:51:29
 
He trobat un parell de fotos de la bateria de la ZERO, publicades per internet. Cel·les cil·lindriques fabricades a canada, amb un bon bms. Tota una garantia de durabilitat.
tornar a dalt
 

zero1.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Visita a Suzuka
Reply #5 - 19.06.2011 a les 15:55:13
 
.
tornar a dalt
 

zero2.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ