Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 
Problemes amb punts de recàrrega (Read 19167 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Problemes amb punts de recàrrega
18.10.2010 a les 15:37:22
 
Innaguro aquest post amb intenció de donar resposta a problemes rel·lacionats amb els punts de recàrrega.
Jo comença amb els punts de recàrrega de Barcelona:

El passat 16 d'octubre la 3a concentració de vectrix es va aturar en el punt de recarrega de ciutat de granada. una de les pilones estava bloquejada!! Un usuari ens va dir que comença a ser habitual que hi ha una falla en el software.

He rebut un communicat, sobre les pilones de recàrrega de Barcelona:
Quote:
Benvolgut,

Pel present correu us informem que el proper dimecres 20 d’octubre, procedirem a canviar el software de control de les pilones de recàrrega de vehicles elèctrics, per aquest motiu, avui mateix us hem enviat una carta per correu postal amb la nova targeta d’activació del sistema. Com a antics usuaris ja registrats, no cal que feu cap tràmit per donar d’alta la nova tarja.

Com que el canvi de sistema operatiu és previst per al proper 20 d’octubre, podria passar que durant aquesta jornada, de forma temporal, el sistema quedés fora de servei. En aquest cas, preguem disculpi les molèsties.


Fins aquí ok, doncs es tracta de millorar la programació per poder facturar...

Però aquí venen les sorpreses desagradables. Segúent comunicat:
Quote:
Benvolgut/-da usuari/-a de punts de recàrrega,

De nou ens posem en contacte amb vostè, per comunicar-li que, independentment de l’actualització del software que farem el dia 20/10 (i que durant aquest dia, temporalment pot deixar fora de servei els punts de recàrrega de superfície), Endesa, que actualment opera 4 punts de superfície, ens comunica que els deixa in-operatius des del dia d’avui, 18 d’octubre, fins a nou avís.

Aquests 4 punts són:

·         Perú-Llacuna
·        Pl Catalunya - Fontanella
·         Numància - Josep Tarradellas
·         Aragó - pl Dr Letamendi



Es a dir, que 4 fantàsiques pilones es converteixen en les temudes PRI!! punts de recàrrega inùtils!!!!
tindrem una ciutat inundada de pilones inútils? Esperem que aquest fet tan escandalós no sigui contagiós.. i que la resta de pilones continuïn operant!!!!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Problemes amb punts de recàrrega
Reply #1 - 18.10.2010 a les 18:49:43
 
Pais lamentable.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Problemes amb punts de recàrrega
Reply #2 - 19.10.2010 a les 06:28:59
 
En el seu descàrreg, he de dir que acabo de rebre la tarjeta nova per recarregar... abans del canvi de software. Almenys intenten estar a nivell europeu.
També he rebut resposta sobre els punts paral·litzats, és molt d'agraïr:
Quote:
Ni idea. Pel que diuen els d’Endesa, queden inoperatives fins a nou avís però no sé fins quan. Les nostres 10 funcionen a tutti pleni!

Sospito que es alguna discordia amb el tema de facturació. Però almenys les restants estan garantides.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Problemes amb punts de recàrrega
Reply #3 - 15.05.2011 a les 19:43:49
 
L'altre dia passem pel punt de recarrega de llinars. Les places reservades per a vehicles elèctrics estaven ocupades per vehicles fóssils. Els Policies Urbans van ignorar la nostra queixa, menys mal que no val multar la moto elèctrica per aparcar sobre la vorera!!
tornar a dalt
 

p1200523.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Problemes amb punts de recàrrega
Reply #4 - 15.05.2011 a les 20:10:43
 
Per Barcelona també passa aquest fenómen: dues motos tèrmiques aparcades en places reservades per a vehicles elèctrics, vora plaça Lesseps!!
tornar a dalt
 

snc00622.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Problemes amb punts de recàrrega
Reply #5 - 15.05.2011 a les 20:25:38
 
Peró a Barcelona encara passen fenòmens més estranys:
Arribo al punt de recàrrega de PL Catalunya, i les places elèctriques reservades han desaparegut!
i No us ho perdeu, està prohibit aparcar a la vorera!!!
En resum, tenim una trista pilona  en un lloc extraordinàriament cèntric, inaccessible perquè les places reservades han desaparegut misteriosament... Potser van reasfaltar el ferm i ningú es va enrecordar de pintar-les??
Movent amb paciència les motos, al final vaig aconseguir col·locar la meva...

Els guàrdies urbans admeten que segons el retol tinc dret a una plaça reservada, però no saben si deixar-me aparcar sobre la vorera. He visitat la oficina LIVE que està a portal de l'Àngel. La persona encarregada de la secció de vehicles elèctrics no hi era (de fet, ningú no sabia on estava), i  m'han informat que ells no poden fer res...
En fi, que hauré de moure els meus contactes interns per saber què passa.

Ja es fan prous avenços en matèria de punts de recàrrega com per ara els usuaris electrics els toqui lluitar contra els incivismes i altres factors...  Quina mandra!
tornar a dalt
 

snc00594.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Problemes amb punts de recàrrega
Reply #6 - 15.05.2011 a les 20:30:25
 
Us animo a denunciar situacions com aquestes. Ara que s'han aconseguit els punts de recàrrega, no podem deixar que ens els trepitgin!!
tornar a dalt
 

snc00592.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Problemes amb punts de recàrrega
Reply #7 - 15.06.2011 a les 08:33:32
 
Quina impotència, no? És lamentable... no es respecta res. Quin futur més negre ens espera.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Problemes amb punts de recàrrega
Reply #8 - 19.06.2011 a les 12:03:53
 
la lluita diària continua.. aquest cotxe gairebé ens deixa sense poder recarregar a cap moto elèctrica!
tornar a dalt
 

snc00825.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Problemes amb punts de recàrrega
Reply #9 - 19.06.2011 a les 12:10:15
 
I en aquesta ocasió costa trobar lloc per carregar... tot ocupat amb motos fòssils...
Em consta que s'han iniciat campanyes de conscienciació gruístiques, una motivació per a que la gent compri elèctric.
tornar a dalt
 

snc00661.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: Problemes amb punts de recàrrega
Reply #10 - 11.09.2011 a les 13:16:04
 
Copia del missatge que els hi he enviat a la gent de MobecPoints:

Avui he vist que el punt Mobecpoint de Av. Joan de Borbó, 12 tenia el vidre i el monitor trencat.
Com a suggerència, la interacció amb usuari que sigui per html i es pugui fer un us basic nomes amb la tarja i sense interactuar, com les pilones Circutor. El panell tactil esta be per a països civilitzats, on qui la fa la paga, pero aqui. malauradament, la via publica es plena del que jo anomeno "macacos amb DNI" que sempre fan tot el mal que poden.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Problemes amb punts de recàrrega
Reply #11 - 15.09.2011 a les 08:59:58
 
Hi estic d'acord.
La relitat es que les pilones de Circuitor, més primitives i menys mones, funcionen sempre, en canvi amb els mobecpoints em trobo que no puc recarregar... per culpa d'una trista pantalla trencada!
O es protegeixen millor, o es fa alguna manera que pugui funcionar al marge del display...
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: Problemes amb punts de recàrrega
Reply #12 - 26.09.2011 a les 17:29:37
 
Nomes per curiositat: Hi ha algú que hagi recarregat al punt Live de la Plaça del Doctor Letamendi?   es a tocar del Carrer Aragó.

En els darrers 6 mesos, ho he intentat unes 5 vegades, i sempre m'ha passat igual. Poses la tarja i la pilona obre, endolles on ho indica amb el llum intermitent, però despres de tancar la tapa, la moto no carrega, es con si tingués un interruptor o limitador obert.

Vaig trucar a avaries i em van dir que ho miraven, però avui ho tornat a provar-ho, i tampoc.  Per aixó tinc curiositat per saber si realment algú ho ha aconseguit mai.
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Problemes amb punts de recàrrega
Reply #13 - 08.11.2011 a les 11:24:03
 
No, no l'he fet servir mai..
Avui la pantalla de mobecpoint de portal de l'langel estava fosa, i no he pogut recarregar...
Son poc fiables encara.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ