La següent evolució havia de ser un motor de 3000w a 72v sobre la mateixa base de carboni, amb una bateria de liti polimer...
Diria que hi ha algun post en el foro on en parlo...
Malauradament la vectrix va trencar la lògica evolutiva d'aquesta joia...
Finalment 11 anys mes tard, la SIE ha mort. El quadre de la SIE s'ha reconvertit a bici convencional de carretera (és magnifica!!), les bateries i el motor s'han donat a la família amb propòsit d'investigació. Aquest foto d'abaix me la va enviar l'aleix, mentre reciclava les bateries que encara funcionen per a un invent dels seus. Un digne final de vida.
En el record guardaré aquest magnífica bicicleta elèctrica, que tans anys m'ha portat a la feina, a la universitat... em va permetre conquerir la carretera, amb etapes de 240 km, i pujar el port de Puymorens durant en el Rally Solar Phebus 2006. Em va permetre avançarme al meu temps, i obrir la ment més ellà del que està establert en la societat. La meva Vectrix, la primera moto electrica d'Ibèria, és hereva directe de la passió generada per aquesta bici!