Després del fracàs comercial de la Brammo Enertia (....ja se sabia: una moto monoplaça que arriba a 95 km/h, però que té 50 km d'autonomia, i val 8000 dolars, avui dia no es comercialment viable), els americans han recollit una bona experiència arran de les participacions a les curses TTXGP: llançaran un nou model molt competitiu, la Empulse: 160 km/h, 100 km d'autonomia (intueixo que 80 km força reals), a un preu de 10.000 dòlars. Està destinada a desvancar el seu competidor més proper, la Zero.
Grans acabats, excel·lents components, i una estètica d'alló més racing rubrica una creació elèctrica que a data d'avui és única al món, i sobretot, està el llindar de la viabilitat comercial: La seva estratègia és oferir 3 versions, la 6.0, la 8.0 i la 10.0, que donaran 100 km, 130 km, i 160 km d'autonomia, respectivament. El usuari que necessiti poca autonomia, podrà optar a un model més econòmic i lleuger, però que continuarà gaudint de les mateixes prestacions... Això amplia sensiblement les possibilitats de venda! (cuantes vectrix s'haurien venut si els compradors haguessin pogut pagar més autonomia!