Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 3 4 
Novetats participants phebus 2010 (Read 36993 times)
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Novetats participants phebus 2010
Reply #10 - 10.05.2010 a les 23:56:52
 
Perdona per trigar a contestar, però ho tenia gens clar. Moltes gràcies per l'oferiment però finalment no hi aniré...

La veritat és que no queda molt clar de què va el tema, puc deduïr que es una forma de reunir a gent amb les mateixes inquietuds i conèixer una mica com està el tema dels elèctrics i tal, però bé, espero que es facin força videos i fotos per compartir amb tots nosaltres; imagino que els mitjans tampoc faran gaire "publicitat".
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Novetats participants phebus 2010
Reply #11 - 11.05.2010 a les 14:48:20
 
Cap problema, al final el josep Mora i el riccardo, han fet equip amb nosaltres, serem 4.
M'agrada la teva franquesa, i crec que ens demostres que s'hauria de reformular com s'explica el rally, doncs veig que a la gent li costa entendre-ho amb la informació que hi ha penjada a la web. Potser després del rally t'agradaria ajudar-nos a pensar com es podria fer per l'edició 2011?
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Novetats participants phebus 2010
Reply #12 - 11.05.2010 a les 21:58:43
 
Una darrera notícia : participara, com vehicle d'assistència, el primer Prius "Plug in" del Phebus. Son els de "Bientot Electrique" el del dyane elèctric de l'any passat.tota una primícia!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
victor





Re: Novetats participants phebus 2010
Reply #13 - 11.05.2010 a les 22:19:55
 
Hola buenas noches a todos.
Me presento Soy Victor Bonilla de Badalona es la primera intervencion en el foro.
Bueno me he inscrito en el rally con una bici electrica que muchos ya habreis visto en la inaguracion del punto de recarga en Quantnya park, pues la cosa esta en que tengo dos problemillas, uno es que pensaba participar en todo el rally pero la bateria no creo que de para mas de 60 o 65 km, con lo que en la parte francesa como que igual no llego, el segundo problema es que en la ultima modificacion de la bici el viernes, separando la bateria en dos cajitas que le he hecho para el transportin pues el BMS de la bateria se ha frito, hizo una chispita y ya no funciona. He pedido con urgencia dos a china pero???????Ya veremos. La bici funciona pero no lo veo claro en Francia.

Pues la cosa es que si quereis y os hace falta un conductor para uno de los Think city, vectrix hasta un patinete si hace falta  estoy disponible, para todos los dias (me he cogido dos dias en la empresa) y estare libre durante  todo el rally.
Bueno un saludete a TOD@S.
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
ivaniclixx
participant

desconnectat



Posts: 86

Re: Novetats participants phebus 2010
Reply #14 - 11.05.2010 a les 22:27:38
 
victor_b wrote on 11.05.2010 a les 22:19:55:
Hola buenas noches a todos.
Me presento Soy Victor Bonilla de Badalona es la primera intervencion en el foro.
Bueno me he inscrito en el rally con una bici electrica que muchos ya habreis visto en la inaguracion del punto de recarga en Quantnya park, pues la cosa esta en que tengo dos problemillas, uno es que pensaba participar en todo el rally pero la bateria no creo que de para mas de 60 o 65 km, con lo que en la parte francesa como que igual no llego, el segundo problema es que en la ultima modificacion de la bici el viernes, separando la bateria en dos cajitas que le he hecho para el transportin pues el BMS de la bateria se ha frito, hizo una chispita y ya no funciona. He pedido con urgencia dos a china pero???????Ya veremos. La bici funciona pero no lo veo claro en Francia.

Pues la cosa es que si quereis y os hace falta un conductor para uno de los Think city, vectrix hasta un patinete si hace falta  estoy disponible, para todos los dias (me he cogido dos dias en la empresa) y estare libre durante  todo el rally.
Bueno un saludete a TOD@S.


Hola Victor! Bienvenido al foro, yo también soy de Badalona Smiley.

Vaya, qué mala pata con el BMS, esta fiabilidad china... Cuidado que ahora los pedidos al extrangero (fuera de la Unión Europea) pueden suponer más aranceles que antes, y además supongo que estarás familiarizado con estos envíos, que suelen demorarse hasta un mes o más...

Un saludo!
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
victor





Re: Novetats participants phebus 2010
Reply #15 - 12.05.2010 a les 08:13:16
 
Buenas Ivan, pues en teoria me han dicho que los BMS llegarian para finales de semana, no se si sera verdad. En cuanto a aranceles no creo que digan nada por 113€.
Siendo de badalona haber si nos vemos un dia.
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Novetats participants phebus 2010
Reply #16 - 12.05.2010 a les 08:45:45
 
Hola victor, benvingut al foro!
65 km están ok. mi vectrix tiene poco más de 60 km de autonomía.  Si quieres puedes utilizar nuestro coche de asistencia, la cargamos en el remolque cuando se quede sin carga en labatería, no problem! En cuanto al BMS, si la bateria ha estado siempre compensada, opino que pueden hacer algunas descargas sin BMS, siempre vigilando el voltaje. Tienes voltímetro instalado en la bici?
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
victor





Re: Novetats participants phebus 2010
Reply #17 - 12.05.2010 a les 13:54:22
 
Pues perfecto, yo iva sin coche de apoyo muy bien te cojo la palabra, porque la verdad no sabia muy bien como me lo iva a montar cuando se acabara la bateria. Y una preguntilla como volveremos el Lunes de Tolosa de Llenguadoc??? Hay algo organizado?, me saco un billete de tren?. Es que no se nada. Patrik me dijo que Baselga llevaria una carabana, pero la verdad no se quien es.

Pues el voltimetro que tengo es un WAT's UP de modelismo que mide todo. Y el controlador del motor me parece que se puede programar para que corte a una determinada tension. Lo del BMS decian que para el viernes lo tengo aqui.NO ME LO CREO. Vigilaremos haber que sucede sin BMS.
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Novetats participants phebus 2010
Reply #18 - 14.05.2010 a les 09:23:01
 
Els membres del equip estan d'acord a fer-te de cotxe se suport. benvingut al phebus! Wink
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
victor





Re: Novetats participants phebus 2010
Reply #19 - 14.05.2010 a les 11:16:34
 
Doncs moltes gracies Roger per preocuparte y a tots els membres de l'equip. El dijous al PHEBUS 2010. JEEJE. Cuants mes serem mes riurem.
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
pàgines: 1 2 3 4 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ