Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Vectrix i les bateries de liti, part III (Read 8650 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Vectrix i les bateries de liti, part III
30.11.2009 a les 12:33:31
 
Últimes notícies de la Futura bateria GP de LiFePo4:

Acabo de rebre un informe amb les característiques de les cel·les prismàtiques GP LifeFO4 per Vectrix.
Entren perfectes dins el compartiment de bateria Vectrix.
http://liionbms.com/pdf/goldpeak/GP45EVLF.pdf

Destaco un parell de coses:

Més capacitat, 128V/45Ah, 40 cel les, 5.76kwh, 65% més.
MÉs lleugeresa, sumen 64 kg, la de NiMH que està sobre 80-90kg.
Menys resistivitat interna, només 2mΩ, davant 14mΩ de les NIMH. Això redueix la fricció interna davant l'avanç dels electrons, eliminant els problemes d'escalfament excessiu per descàrregues elevades constants i per cel3les infravoltadas en estat terminal. Es perd 7 vegades menys energia per escalfament intern (ara es perd fins 1kwh a Resita a alta descàrrega), quedant més percentatge energètic per elevar l'autonomia efectiva del vehicle.
Més tolerància de temperatura: eleva el límit en 20 graus més (60), evitant degradació prematura en dies càlids.

Si en aquesta futura bateria es completa amb un BMS (battery management) que compensi les cel·les  que es desajusten, es podrà aprofitar gairebé el 95% de l'energia de la bateria davant del 70% actual (incloent perdudes per resistivitat interna).
Quote:
Que autonomia efectiva es deriva?
a 3.75kwh * 0,7 = 2.62kwh efectius que ofereixen 60-70 km d'autonomia
5.76kwh * 0,95 = 5.47kwh efectius, oferint en proporció 125-145 km bastant reals.


A més, el propietari de la marca és el fabricant de bateries, GP batteries, es garanteix una bona integració a la moto, alhora que el cost de la bateria es redueix substancialment i el producte aconsegueix un preu atractiu.

naturalment, la bateria s'oferirà en un kit per actualitzar les motos existents.
Les perspectives de futur són bones.
tornar a dalt
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Vectrix i les bateries de liti, part III
Reply #1 - 14.01.2010 a les 15:41:53
 
Ens ha arribat una filtració....

Quote:
Esini, the company in charge of distribution over france said the lithium pack would be ready by the end of april. The max speed would be 125 km/h and max range 125 km .
these 2 last news are only rumors of course but the source is not so bad (esini) .
thing tend to go in the right direction so .
regards.


la meva estimació d'autonomia ha estat encertada....
thanks jeanmi
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Vectrix i les bateries de liti, part III
Reply #2 - 22.02.2010 a les 12:44:17
 
Una persona cansada d'esperar ens ha decidit posar el liti ell mateix dins una vectrix...

http://visforvoltage.org/forum/8427-jealousy
tornar a dalt
 

lithium_40_x_40Ah_001.JPG

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Vectrix i les bateries de liti, part III
Reply #3 - 22.02.2010 a les 12:44:45
 
.
tornar a dalt
 

lithium_40_x_40Ah_002.JPG

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Vectrix i les bateries de liti, part III
Reply #4 - 22.02.2010 a les 12:45:06
 
.
tornar a dalt
 

lithium_40_x_40Ah_003.JPG

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Vectrix i les bateries de liti, part III
Reply #5 - 22.02.2010 a les 12:45:51
 
Els vehicles electrics tene algo de mecano... sempre es podrà anar reparant a peces...
tornar a dalt
 

lithium_40_x_40Ah_005.JPG

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ