Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 
Posar comptador legal en aparcament comunitari (Read 24731 times)
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Posar comptador legal en aparcament comunitari
Reply #10 - 10.02.2010 a les 18:11:24
 
Hola roger.

Molts ànims amb la iniciativa, estas batallant amb el més difícil dels vehicles elèctrics: on carai recarregar-los!! Jo he trigat dos anys ben bons de delinquancia massiva abans d'aconseguir un punt estable. Algun dia
Pots provar-ho. potser et donen permís, però s'incomplirà flagrantment la normativa de baixa tensió, i quan vingui algú a fer una inspecció, s'expedientarà al parking i al idealista que s'hagi atrevit a firmar el butlletí de la teva instal·lació.. quina gràcia... la solució més fàcil, pel que he comprovat,  és donar la lectura a final de cada any i facturar-ho. potser pots quedar amb ells per un tant al més, sense necessitat de comptador ( per exemple 10 euros més de lloguer a canvi de disposar endoll)...
si et cal ajuda, aquí estem!
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger
Guest




Re: Posar comptador legal en aparcament comunitari
Reply #11 - 15.10.2010 a les 11:09:14
 
Bon dia altre cop (uns mesos més tard).. Finalment ho he aconseguit, i ja tinc punt de recàrrega propi al parking. La propietat no em va deixar aprofitant la seva llum i pagar només el consum, i he acabat posant un comptador només per la moto que tinc (i preparat, per si les mosques, en tingués una segona).

Em va portar molt de temps entre consultes a electricistes e instal·ladors, i al final vaig tirar pel dret, vaig anar a un punt de servei de Fecsa, i vaig demanar quins papers necessitaven per posar un punt de llum... Com que el parking està en una finca, i a la zona comuna de comptados de la finca hi havia espai, el vaig fer posar allà, i llavors tirar cable fins la caixa...

M'ha costat un munt, en temps (gestions) i diners (instal·lació del a caixa i tot plegat), per`per fi ja puc carregar la moto...


Al final em vaig comprar una teycars Cantabrico a gente con enchufe, la moto prou bé, pero el primer dia ja es va fondre alguna bateria amb la pèrdua de potencia que comporta. 2 mesos després, he conseguit que la gent de gente con enchufe es digni a contestar un correu i un missatge al contestador per veure com ho arreglem, ja la tenen ells, però el servei que m'han donat... deixa bastant que desitjar.
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Posar comptador legal en aparcament comunitari
Reply #12 - 15.10.2010 a les 14:41:36
 
Felicitats per aconseguir el més difícil: el lloc per recarregar! M'encataria saber-ne més detalls. Creus que podries obrir un post nou amb fotos? segur que hi ha molta gent interessada en coneixer els detalls de l'odissea!

Les coses son com son. Teycars em consta que han donat un mal servei de garantia, fent-se els longuis alhora d'enviar els recanvis....  Conec personalment al Roman i sempre m'ha donat molta confiança. Espero que et reparin la moto ben aviat, però recorda que sense un BMS la bateria set tornarà a fer malbé.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: Posar comptador legal en aparcament comunitari
Reply #13 - 15.10.2010 a les 18:13:30
 
Hola Roger, estic molt interessat en saber com acaba el tema de la teva cantabrico, ( jo tambe tinc una Teycars ).
Crec que la cantabrico no indica el voltatge de cada cel.la al display, per tant, nomes es pot dir que una cel.la esta "kaputt", mesurant la tensió amb un multimetre. Les cel.les Thunder-Sky LFP 40AHA que duen les Teycars no poden baixar de 2.5V ni superar 4.5V aprox, la tensió normal despres de carregar es de 3.7V aprox.
Jo he intentat mesurarles, pero no es pot arribar a totes facilment, s'han de desmuntar unes quantes tapes.

Es tractava d'una perdua de potencia molt gran?

Jo en la meva el que he notat es un increment del "voltage sag", o sigui, la tensió baixa al accelerar, molt mes que quant era nova, despres d'uns 2700Km. Es una cosa així al que et referies amb la perdua de potencia que notaves?
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger
Guest




Re: Posar comptador legal en aparcament comunitari
Reply #14 - 23.10.2010 a les 13:13:38
 
El problema va ser que sembla que una bateria es va cascar.... I poc a poc vaig anar perdent "potencia"... Quan donava gas a fondo, es "moria", pero si anava a 40-60 km/h per pla, cap problema....

De gente con enchufe em varen dir que l'havien canviada, pero que fallava una altra cosa i que l'havien de portar a l'importador, i d'això fa una setmana :-S

Pel punt de llum no vaig tenir problems un cop vaig demanar l'idonitat jo mateix... Foradar una paret, i a l'altre costat he posat la meva caixa.... Si no hagués estat així, ni idea si podria haver posat un punt la parking....
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
csK
participant

desconnectat



Posts: 3

Re: Posar comptador legal en aparcament comunitari
Reply #15 - 03.02.2011 a les 19:36:09
 
Hola,
Abans de res saludar-vos com a nou usuari que sóc, i agrair-vos la feina que feu en aquest fórum, tant útil pels novells com jo.

Voldria reprendre aquest tema, ja que crec que sóm bastants els que ens trobem amb molts dubtes quan volem instal·lar un punt de recàrrega al pàrquing.

He llegit varies coses sobre el tema, i he comprovat que ja està vigent la modificació de la Llei de la Propietat Horitzontal, que diu que podem posar un endoll al garatge sense requerir el permís de la comunitat (i no diu d'on s'ha de treure l'electricitat).

En el butlletí [http://www.volttour.net/vtcat/boletin/Butllet_Volt-Tour_Ed7_Cat.pdf]  de l'associació de l'any passat es descriuen les diferents possibilitats, i la que em fa més el pes a mi és la d'instalar un endoll alimentat de l'electricitat de la comunitat, però clar, això té el problema de que s'ha d'arribar el pacte amb la comunitat i fixar el preu, i això no se si em serà fàcil.

Bé, més que res volia saber si coneixeu novetats en aquest tema, si hi ha novetats pel que fa a legalitat, empreses que firmen butlletins, possibilitats d'instal·lar un comptador exclusiu,....

La meva intenció és ser el primer de tenir una Vectrix a Terrassa, però primer caldrar resoldre alguns temes i dubtes. Smiley

Salut!

tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Posar comptador legal en aparcament comunitari
Reply #16 - 03.02.2011 a les 20:42:38
 
hola csk, benvingut al foro.
Jo vaig posar un comptador privat que comptabilitza l'energia, a mi m'ha funcionat molt bé, doncs:

1- al no necessitar butlletins ni legalitzacions, ho pots fer tu mateix, tens només  el cost del material.
2- No pagues la part fixa del comptador, surt molt econòmic. jo he pagat 50 euros per tot el 2010!

Altrament, tens l'habitatge a la mateixa finca on tens el parking?
Si vols quedem un dia i hi fem una ullada. Salutacions.

Roger
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
csK
participant

desconnectat



Posts: 3

Re: Posar comptador legal en aparcament comunitari
Reply #17 - 05.02.2011 a les 20:14:51
 
Hola,

Gràcies per la resposta Roger.
Entenc doncs, que aquests 50€ els vas pagar tu a la comunitat, que és de qui agafaves l'electricitat, no?
Tinc clar que aquesta és la opció més senzilla i pràctica, però depenem de la "bona voluntat" de la comunitat.

Per altra banda, comentar que també m'han respost per mail la gent de Movilidad Verde (Goinggreen i/o Iberdrola), dient que si vull ells m'instal·len un nou punt de suministre des de la zona de comptadors (per si surten problemes amb la comunitat).

Gràcies també per l'oferiment de l'ajuda (si que tinc el pàrquing al mateix lloc que la vivenda), ho tindré en compte quan aconsegueixi el permís.

Salut!
Cesc.

tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Posar comptador legal en aparcament comunitari
Reply #18 - 07.02.2011 a les 08:55:43
 
Hola Csk,

Quote:
Entenc doncs, que aquests 50€ els vas pagar tu a la comunitat, que és de qui agafaves l'electricitat, no?
Tinc clar que aquesta és la opció més senzilla i pràctica, però depenem de la "bona voluntat" de la comunitat.

Efectivament.

Segons la última reforma de la llei de propietat horitzontal, no necessites el permís de ningú per posar un endoll en un parking comunitari, només ho has d'informar. La llei no especifica d'on surt l'electricitat, però els meus veïns van sobreentendre que estaven obligats per llei a deixar-me connectar. Jo naturalment no vaig corregir aquesta interpretació errònia...
Per a subministrar electricitat al endoll tens tres opcions:

A-posar un comptador i línia nova. Requereix els seus butlletins i legalitzacions amb tot el que implica. Significa que:

1- Es tallarà l'electricitat a tota la finca durant una estona.
2- vindran a revisar la instal·lació, amb la qual cosa es poden trobar amb un aparcament que incompleix totes les normatives vigents i poden expedientar-lo.
3- Et costarà el mateix que donar electricitat a un habitatge nou, per culpa d'aquest cost desorbitat molta gent desestima comprar un vehicle elèctric.

Altres opcions:
B- Baixar un cable elèctric des de casa teva. Conec diversos casos, i te un gran què: No depens de ningú.
C-posar un comptador privat i pagar al final de cada exercici. és el meu cas. Com bé has dit, depens de la bona voluntat de la comunitat...
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1 2 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ