Hola!
ja porto més de 10.000 km sobre la vectrix.
per la meva experiència et puc dir que amb la meva moto arribaria de sobres, hi ha proves del distribuidor que han donat autonomies superiors a 80 km en conducció real.
però hi ha uns detalls a tenir en compte:
- la bateria niMH ha d'estar molt carregada, i amb una càrrega recent. Bàsicament, si aparques la moto divendres, la carregues a tope, i l'agafes dilluns per fer aquests 55 km, arribaries molt just. El millor és programar la recÀrrega, i agafar la moto just acabat de haver-la recarregat.
- El tipus de recorregut és crucial. No és el mateix fer un port de muntanya que anar planejant de Barcelona a Manresa pel costat de Montserrat. Si creus que no hi ha diferencia, agafa una bici de carretera i comprova-ho! el recorregut que et cansis més és el que necessitarà més bateria per arribar.
- Si creus que amb aquesta autonomia és massa just, pregunta al distribuïdor de Madrid sobre la bateria de liti que està apunt de sortir. La moto, a més de maca funciona de nassos, jo tinc clar que a la minima que pugui em poso bateria de liti de 2 blocs!
per les dades que tinc. l'autonomia quedaria així:
bateria NiMH 80 kg - 3.7kwh = 60-70 km
bateria liti un bloc 40 kg - 4.8 kwh = 80-90 km
bateria de liti dos blocs 80 kg - 9.6kwh = 160-180 km
per contactar al distribuidor, pregunta per Sr. Gonzalo Alonzo
Telf. (+34)913440257
Paseo de la Habana, 87
28036 - Madrid
Actualització: s'han mudat a un local més gran, consultar la web de goingreen pels nous telefons.Demana una prova amb una vectrix a on estiguis. sé que hi ha motos de prova a madrid i valència, i també n'hi havia a mataró. Ara bé, t'aviso que si la proves, te la compres..... Jo hi vaig caure de 4 potes!
A males, podries provar la meva, però la tinc adaptada i no és el més recomanable...
http://www.vectrixeurope.com/Portal/9/Language/98/Page/85/Concesionarios.aspxActualització: la estructura web ha canviat, consultar la web de vectrix.