Hola,
La Vectrix en repós/ventilant consumeix uns 50W, la càrrega inicial menys de 1700W i la final uns 500W. El punt és Circuitor RVE-1.
Les dades: (
http://www.circutor.es/v-recarga-inteligente-de-vehiculos-electricos/v1-postes-d... )
-Poste de recarga exterior de 1 toma.
-Cuerpo circular en Acero inoxidable recubierto con pintura antigrafiti.
-Dimensiones 1230x179mm cerrado.
-Incluye contador de energía, sistema de prepago mediante tarjetas de proximidad y protección diferencial con reconexión automática.
-Incluye 1 toma schuko.
-Incluye puerta lateral para facilitar conexionado y mantenimiento.
-Protección IP54.
-Cabezal móvil para facilitar la conexión del vehículo y protegerla mientras está en modo carga.
-Display 2 dígitos para mostrar créditos disponibles
Al catàleg complert hi ha més dades però no aclareixen aquest punt:
http://img.icnea.net/Forum/E3032/ftp/Ca_V_01.pdfLes oficines són les que indiques. En el nostre cas s'ha tramitat a través de l'Associació Volt-Tour i s'han donat tarjetes a no residents. Es tracta d'una prova pilot i amb els pocs vehicles que hi ha, quanta més gent ho provi millor. Ens han comentat que aquestes tarjetes s'invalidaran aviat i se n'utilitzaran unes altres.
Totalment d'acord amb la disparitat de tarjetes. Ho comentàvem amb en Roger aquesta setmana després de provar el punt. Demanaré que es tracti el tema al CEEC, apartat impediments desplegament VE. S'hauria de pensar d'entrada en un sistema estandaritzat d'accés universal.