Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1 2 3 4 
Per fi.Punt de recàrrega pels elèctrics a Barcelon (Read 40117 times)
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: Per fi.Punt de recàrrega pels elèctrics a Barcelon
Reply #20 - 01.07.2010 a les 15:24:29
 
Sobre la possibilitat de desconexió de la pilona quant es detecta que no hi ha consum, caldria veure les especificacions de la pilona, i també mesurar el consum en fase de ventilació, per saber si el consum del ventilador en la fase de refredat de la bateria es suficient per a que la pilona no desconecti, pero en principi avui no hi ha problema per a detectar uns pocs miliampers en un sistema que mesuri 20A, per exemple, no es cap problema. Per tant, si carrega bé fins al 100%, es que tambe detecta el petit consum del ventilador.

Sobre obtenir la tarja, he preguntat al email de contacte de la agencia de la energia de Barcelona, on m'he d'adreçar, perque la seva adreça de contacte es al passeig de Salvat Papaseit, no a Torrent de l'Olla.
Et refereixes a les oficines de l'ajuntament de BCN de Torrent de l'olla num 218?

Ja tinc ganes de probar aquest punt!   Smiley
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: Per fi.Punt de recàrrega pels elèctrics a Barcelon
Reply #21 - 02.07.2010 a les 13:25:33
 
Em sembla que la tarja que dona l'institut de la energia de Barcelona nomes s'atorga a vehicles registrats a Barcelona. ( almenys això diu la seva pagina web, ja veurem que em responen, si es que responen )

Sabadell ha posat dos punts pero nomes per a veins de Sabadell.
Mollet un per a veins de Mollet.
Sant Just, un per a veins de Sant Just.

No anem bé.

Jo visc a Sant Cugat i carrego la moto a casa. Si algun dia L'ajuntament posa un punt a Sant Cugat, anira molt be per a fer la foto de la inauguració, pero no crec que em pugui ser de gaire utilitat, en canvi, els punts d'altres municipis ( els quals actualment no tinc tarja per carregar ni crec que em dediqui a fer una pila de instancies a cada ajuntament) sí que em serien utils.

Sembla que pel que fa a la politica, la mobilitat electrica es quelcom d'ambit nomes municipal, perque els veins es moguin dins del municipi pero no en surtin, o que agafin el vehicle de gasolina per als desplaçaments a l'ambit metropolità o interurbà.

Llàstima.

Tampoc espero que les administracions siguin capaces de posar-se minimament d'acord i estandaritzar les targes de recàrrega ( com seria logic i normal ) pero suposo que almenys, quant les companyies electriques despleguin un sistema de vending aprofitant les cabines telefoniques con ja van anunciar, es podra carregar fora del propi municipi de residencia, sense pagar preu de parquing.




tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Aleix Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 35
Barcelona
gènere: male
Re: Per fi.Punt de recàrrega pels elèctrics a Barcelon
Reply #22 - 03.07.2010 a les 23:02:43
 
Hola,

La Vectrix en repós/ventilant consumeix uns 50W, la càrrega inicial menys de 1700W i la final uns 500W. El punt és Circuitor RVE-1.

Les dades: ( http://www.circutor.es/v-recarga-inteligente-de-vehiculos-electricos/v1-postes-d... )

-Poste de recarga exterior de 1 toma.
-Cuerpo circular en Acero inoxidable recubierto con pintura antigrafiti.
-Dimensiones 1230x179mm cerrado.
-Incluye contador de energía, sistema de prepago mediante tarjetas de proximidad y protección diferencial con reconexión automática.
-Incluye 1 toma schuko.
-Incluye puerta lateral para facilitar conexionado y mantenimiento.
-Protección IP54.
-Cabezal móvil para facilitar la conexión del vehículo y protegerla mientras está en modo carga.
-Display 2 dígitos para mostrar créditos disponibles

Al catàleg complert hi ha més dades però no aclareixen aquest punt: http://img.icnea.net/Forum/E3032/ftp/Ca_V_01.pdf

Les oficines són les que indiques. En el nostre cas s'ha tramitat a través de l'Associació Volt-Tour i s'han donat tarjetes a no residents. Es tracta d'una prova pilot i amb els pocs vehicles que hi ha, quanta més gent ho provi millor. Ens han comentat que aquestes tarjetes s'invalidaran aviat i se n'utilitzaran unes altres.

Totalment d'acord amb la disparitat de tarjetes. Ho comentàvem amb en Roger aquesta setmana després de provar el punt. Demanaré que es tracti el tema al CEEC, apartat impediments desplegament VE. S'hauria de pensar d'entrada en un sistema estandaritzat d'accés universal.


tornar a dalt
 
 
veure perfil | web   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Per fi.Punt de recàrrega pels elèctrics a Barcelon
Reply #23 - 05.07.2010 a les 10:12:49
 
Quote:
Sabadell ha posat dos punts pero nomes per a veins de Sabadell.
Mollet un per a veins de Mollet.
Sant Just, un per a veins de Sant Just.

No anem bé.


Hi estid d'acord. Caldria pensar en una xarxa metropolitana de punts de recàrrega, com es fa amb els transports públics
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: Per fi.Punt de recàrrega pels elèctrics a Barcelon
Reply #24 - 09.07.2010 a les 11:23:09
 
Caram, avants ho hagues dit.....

L'Ajuntament de Sant Cugat inaugurarà un nou punt de recarrega per vehicles electrics el proper dissabte 17 de Juliol.

Mes detalls a la pagina web de Initzia, que es el proveidor del punt. Faràn una exposició i prova de vehicles de 10 a 13h. a l'avinguda de Pla d'en Vinyet, davant l'auditori.  Tinc curiositat per saber qui podra carregar: els vehicles registrats a Sant Cugat? o tothom?

Per altra banda l'Ajuntament de BCN m'ha contestat pero no queda clar si les tarjetes seran nomes per vehicles de BCN o de altres municipis també, pero informen que faran un repartiment molt aviat:

"El repartiment massiu es farà ben aviat, presumiblement abans de fi de mes quan es presenti el servei de recàrrega. Es lliuraran des de l’oficina LIVE que físicament se situarà en un lloc que encara no puc avançar-li. Ho sento. De totes maneres, prego una mica de paciència per que és prevista una roda de premsa per a presentar tot el servei abans no acabi el mes i aleshores podrà obtenir la tarja."


tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Miquel Martin
participant

desconnectat



Posts: 111
Sant Cugat del Valles
gènere: male
Re: Per fi.Punt de recàrrega pels elèctrics a Barcelon
Reply #25 - 17.08.2010 a les 13:05:08
 
Ja tinc la tarja de recarrega de vehicle electric.

Avui he anat a Barcelona, a la oficina provisional que hi ha a la planta baixa de l'edifici municipal de la plaça Pi i Sunyer - a l'avinguda del Portal de L'àngel, antic edifici de estadística-

Nomes cal dur la tarjeta de inspecció técnica, el permis de circulació i DNI o passaport. Com que ho duia tot, me l'han fet en una estona. De moment no es paga res, perque es tracta d'un estudi pilot "living lab".

Es dona encara que la població de residencia no sigui a Barcelona.  Cheesy
tornar a dalt
 
 
veure perfil   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Per fi.Punt de recàrrega pels elèctrics a Barcelon
Reply #26 - 24.08.2010 a les 09:30:25
 
Quote:
Es dona encara que la població de residencia no sigui a Barcelona

Molt bé!
adicionalment si demostres que resideixes a Barcelona, es pot aparcar en àrea blava i verda gratuïtament. El el meu cas, a una moto elèctrica no li cal.
tornar a dalt
 
 

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Per fi.Punt de recàrrega pels elèctrics a Barcelon
Reply #27 - 24.08.2010 a les 11:36:41
 
Ja la tinc!
Ha estat unb procés rapidíssim doncs han posat un taulell dedicat als vehicles elèctrics.. Un 10 per l'ajuntament!
tornar a dalt
 

snc00276.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Per fi.Punt de recàrrega pels elèctrics a Barcelon
Reply #28 - 24.08.2010 a les 12:19:16
 
Facilitar la recàrrega dels vehicles elèctrics és la pedra angular per a que siguin una opció de compra factible.
Quants amics tinc que no es decideixen per una moto elèctrica perquè es veuen incapaços de trobar un lloc per recarregar-la...

Aquestes targes signifiquen un avenç molt positiu!
Ara només cal definir una manera fàcil i econòmica de posar un endoll en un aparcament. Aconseguit això, a ningú li hauria de fer desconfiança la compra d'un vehicle elèctric...

Altrament, cal no perdre de vista el s'ens depara en un futur pròxim:
El Peak oil s'acaba.
Va començar en el 2005 i s'ha mantingut amb molt d'esforç fins el 2010.
Malauradament la crisi econòmica ha desaccelerat la inversió en els camps petrolifers. El actual ritme de producció decaurà imminentment per limitacions geològiques.

Que implicarà? En poc temps hi haurà problemes de subministrament de petroli.No estem preparats encara per afrontar-ho.
Sort de la fugaç i "inexplicable" pujada del barril de petroli a 150 dòlars fa un parell d'anys, que ha obert els ulls a molts estrats polítics... i ha posat a molta gent a cercar alternatives. Han obert els ulls 20 anys massa tard, però amb ganes i empenta es poden llimar uns quants anys de retard...

El que passi en els pròxims anys és una incògnita, però si una petita divergència entre la demanda i la oferta ha provocat que des del 2008 hi hagi  una crisi gairebé igual de forta que el 1929, quan la producció comenci a caure en el 2011... que passarà? El final de la era de la energia abundant i barata ha arribat... inesperadament.
tornar a dalt
 

peak_oil2_001.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
Roger Layola
moderador global

desconnectat



Posts: 2144
Barcelona
gènere: male
Re: Per fi.Punt de recàrrega pels elèctrics a Barcelon
Reply #29 - 30.08.2010 a les 09:20:10
 
Per altra banda, les obres d'instal·lació de pilones avança a bon ritme.
Aquesta fotografia ha estat presa aquest cap de setmana al carrer OSI n.4. Segons la web ja hauria d'estar operativa, encara que no està acabada, Hi han les places pintades amb un croquis de l'instal·alció. Felicitema l'ajuntament per la agilitat  en el desplegament dels punts!
tornar a dalt
 

snc00289.jpg

Deal with reality or reality will deal with you.
veure perfil | web | MSN   IP Logged
pàgines: 1 2 3 4 

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ