Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Saló de la moto de barcelona 2008 (Read 5313 times)
Roger_Layola





Saló de la moto de barcelona 2008
12.05.2008 a les 01:20:42
 
La meva visista a aquest saló ha estat decepcionant: basicament ha estat més del mateix: Que si cascs amb airbags, BMW amb fibres de carboni, customs recargolades a mes no poguer... pero alternaives a la benzina, GAIREBE RES. Em resulta increïble que la gent encara no s'hagi adonat del que està passant... Em queda clar que la batzegada contra el mur del PEAK OIL serà de campionat!!!

Només hi ha a destacar una empresa catalana que cerca fer un joinventure amb una empresa chinesa per comercialitzar a nivell europeu la primera moto hibrida del món, i com anota curiosa, els primers senyals de que la tecnologia led arriba als fars davanters....
aqui una foto de bombetes leds a 12v. Ja podem dir adeu a edison....
tornar a dalt
 

p1030462.jpg
  IP Logged
Roger_Layola





Re: Salo de la moto de barcelona 2008
Reply #1 - 12.05.2008 a les 01:51:16
 
Aquesta moto s'està fent un lloc  a tot el món, ja hi ha distribuidors a Alemania, Anglaterra i USA que comercialitzen versions íntegrament elèctriques. .

La singularitat d'aquest model és que disposarà de dos motors, un de 1500w electric que funcionarà fins a 40 km/h i un de benzina basat en HONDA que s'activarà a partir de 40 per hora i carregarà simultaniament la bateria, estant limitat fins a 90 km/h. La llastima es que els dos motors no es combinen (falta de maduresa del software) per accelerar tots dos junts com en el prius, però la bona notícia és que podrás carregar la bateria de liti al endoll, permetent fer uns 70 km a baixa velocitat consumint energia electrica independent de la benzina. Els seus tres modes de operació, benzina, hibrid i electric, permet en cas de escassetat de benzina continuar circulant només amb energia electrica, un fet que ben aviat serà d'agrair. El consum del propulsor HONDA de 125 es queda en uns 2.5 litres/100 km, força ajustat si comptem que també carrega la bateria en 30-40 km. Si sumem els tres modes d'operació  inteligentment es poden optenir autonomies superiors a 500 km, absolutament impossible d'igualar per a una moto elèctrica!! És una moto mancada de prestacions i emocions, però que farà el seu servei de desplaçar a una fracció económica ínfima respete els seus competidors de benzina!

Estèticament, per venir de Xina és força acceptable, les sensacions de xassis són excel·lents, i si li sumem que pesa només 150 kg i disposara d'elements adicionals com ABS al fre davanter, tot per 4000 euros, puc augurar un futur molt bo a aquesta marca, ja que quan els preus assoleixin 10 euros el litre (No us encanteu,  que arribaran innexorablement!!!), la gent estarà deseperada per una moto que consumeixi ben poc. Mentre que les motos del saló tenen una vida útil de poc més de 5 anys, ja que són malgastadores de mena, aquesta moto permetrá seguir movent-se a la gent amb economia dintre de 20 anys. Enhorabona per la INICIATIVA!!

Esperem veure-la també amb la motorització de 7000w que permeti assolir els 90 km/h en mode purament electric. El motor es podria gafar d'aquesta EMAX: http://www.e-max-ltd.com/products/e-max_190l.php
tornar a dalt
 

p1030471.jpg
  IP Logged
Roger_Layola





Re: Salo de la moto de barcelona 2008
Reply #2 - 12.05.2008 a les 01:54:17
 
Vaig Aprofitar que en Carles de VECTRIX MATARÓ estava al saló per el Spyder per posar-lo en contacte amb el que porta la moto Hybrida... Aqui estan en la foto en plena faena! Quanta més diversificació d'oferta, millors opcions per al futur de tothom!
tornar a dalt
 

p1030472.jpg
  IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ