Please wait while this page is loading...

low energy server powered by photovoltaics - please be patient.


benvingut, convidat. sisplau entra
  :
casacota.cat utilitza cookies (avís legal)
  inici últims missatges cercaajudaentrar  
 
pàgines: 1
Un any amb la bici elèctrica flyer, experiències. (Read 5562 times)
JaQuer





Un any amb la bici elèctrica flyer, experiències.
26.12.2005 a les 16:22:51
 
Hola a tots,
Aquest mes de desembre ha fet un any desde que vaig comprar la bici elèctrica Flyer i volia expresar unes paraules per transmitir-vos l'experiència, ja que he tret moltes conclusions, totes molt positives.
He fet quasi 2500 km de recorregut total, per tant puc assegurar que aquest maravellós vehicle a passat a formar part de la meva vida quotidiana. Li dono un ús diari. És el vehicle responsable d'arribar al meu lloc de treball cada dia puntualment en els 3'3 km que tinc de desplaçament desde casa fins la feina.
En els 10-12 minuts que tinc en el trajecte, la meitat urbà, la meitat per zona ressidèncial, us puc assegurar que és un goix que m'agradaria que la gent puguès experimentar. Cada dia tinc la mateixa il·lusió per agafar la meva bici, és com si fos el primer dia que la vaig provar i hem va enamorar .
Durant el trajecte aprofito per relaxar-me del treball, per arribar a casa més tranquil i "sociable", i tant que ho aconsegueixo. Puc passar per zones poc transitades o peatonals, no tinc que fer cua a cap semàfor ni ambusos d'hores punta, en fi, una autèntica meravella.
La bici tot i que he tingut alguns problemetes per falta d'experiència amb el manegador de càrrega de la bateria, va perfecta, com el primer dia, no sembla haver perdut gens de capacitat, això és el més curiós de la Flyer. També hem va costar un poc trobar un plat adeqüat per no fondre la bateria, ja que tinc que pujar cada dia una costa llerga i pronunciada de més d'1 km. Però finalment vaig trobar la so·lució adequada amb un plat de 34 dents i tot perfecte, desde els 42 que hem venien de fàbrica.
També li vaig comprar una bici a la meva dóna i sovint ens desplaçem junts als llocs, tot i que ella la utilitza menys, uns 500 km. aproximadament ha fet en 1 any.
En fi, ja veig que per aquests paranys esteu molt liats en velocitats punta i autonomia elevades, així com sistemes alternatius a la benzina, però puc assegurar que la bicicleta, ja no la elèctrica, la de tota la vida, és un vehicle increïble, i que només és questió de educació o concienciació ciutada per a que s'implanti a la nostra societat, tenim l'exemple per cas d'Holanda, és un bon punt de referència.
Així que us animo a probar-ho a qui tingui dubtes, a no córrer molt que és una de les principals malalties del nostre món, i a que ens toqui a tots més l'aire i el sol, a fer una mica d'exercici pedalant, tot plegat us donareu compte del fàcil que és aconseguir una millor qualitat de vida i salut.
Bé, una salutació a tots, espero l'any vinent poder tornar a explicar les meves experiències amb la Flyer.
Especialment records al Pere i la seva dóna, pel bon tracte que ens van atendre.


Jaume Querol (Tortosa)
tornar a dalt
 
 
  IP Logged
Roger_Layola





Flyer, 3 anys d'experiència.
Reply #1 - 23.05.2008 a les 06:28:16
 
En Jaume querol ha enviat un correu sobre la seva experiència amb les flyers. Pel que sembla, son unes bicicletes tan excessivament complexes que acaben fallant abans del que tocaria...

Quote:
"Doncs si, tind dues Flyers, les vaig comprar al Pere en molt bones condicions, tot i que el preu és massa elevat. Però bueno, com no m’agraden els vehicles a motor vaig decidir comprar-les, una per a mí i l’altra per a la meva dóna.

La veritat és que les he fet anar força, sobretot la meva, amb més de 6000km. en 3 anys i amb us diari. Ara ja començo a tenir algún problemeta, de fet la meva no m’arranca el motor, potser són els sensors, de moment no ho he mirat per peresa. La de la meva dóna com que ha funcionat menys té la bateria bastant malament, suposo que està com adormitada.

           En general l’experiència ha estat molt bona, les tornaria a comprar, llàstima que no es disposi de servei tècnic aquí a prop, i el Pere sol anar molt atrafegat, però en general me’n he sortit en alguns problemetes amb les bateries.

           T’envio una foto de les bicis, ja et recordo d’algún post al foro de casacota.



Salutacions,

Querol, Club de l'oficina

Jaume Querol - (Dir. Dep. Informàtica)
tornar a dalt
 

bicicletes_flyer_jaume_queral_short.jpg
  IP Logged
Roger_Layola





Re: UN ANY AMB F LYER, EXPERIENCIES
Reply #2 - 23.05.2008 a les 06:34:46
 
Observeu el cartell de la dreta: Son molt característics d'unes vies molt concretes..... Aquesta imatge està presa de la Via verda que va des de Tortosa fins a la Puebla de Hijar, un recorregut molt recomanable amb més de 40 túnels ( un túnel te una longitud de 2 km) i acondicionat el 70%  dels seus 120 km.
tornar a dalt
 

via_verde.jpg
  IP Logged
pàgines: 1

Δ Aquest lloc web fa servir galetes. Si continues navegant n'acceptes l'ús. Δ